Re: Kontrola łańcuszków/napinaczy rozrządu
Ustawiasz tłok tak jak do kontroli luzów na przednim cylindrze > wykręcasz najpierw środkową śrubę z napinacza wyjmujesz ją i sprężynę, potem odkręcasz dwie śruby mocujące. Potem wysuwasz napinacz po jednym ząbku i je liczysz.
Wszystko opisane jest w serwisówce:
Ustawienie tłoka w odpowiedni sposób: 2-9 i 2-10
Wyciągniecie napinacza: 3-25 i 3-26 (nagłówek Front Camshafts, tutaj również jest o ustawieniu tłoka)
Robota dosyć prosta, ale trzeba to robić z uwagą. Nieustawienie tłoka w odpowiedniej pozycji grozi przeskoczeniem rozrządu.
Ogólnie przy okazji możesz skontrolować luzy zaworowe, bo i tak musisz zrzucić pokrywe zaworową żeby ustawić tłok w suwie sprężania ("F" na kole magneta pojawia się zarówno przy suwie sprężania jak i wydechu)
Seriwsówkę pobierzesz stąd
viewtopic.php?p=305069#p305069