Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
problem z synchronizacją https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=21780 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bartek321 [ 19 maja 2018, o 16:27 ] |
Tytuł: | problem z synchronizacją |
Witam.mam problem z synchronizacja w swojej Sv 650S.Gaźniki wyczyszczone dokladnie,wymienione gniazdo i zaworek iglicowy,nowe uszczelki w obydwu gaźnikach,przejechalem po zlozeniu z 5km(synchronizacja z etak powiem na starych ustawieniach jeszcze) i bardzo dobrze odpala,nie przerywa przyspiesza ladnie pracuje.zabralem sie za synchro u-rurką i ma taki problem gdyz przez tylny gaźnik jak bym nie krecil tą srubką do synchro to tylko przez tylny gaźnik zasysa olej(castrol silnikowy czerwony do mieszanki,slyszalem ze jest najlepszy).i pytanie dlaczego tak sie dzieje??jak odepne rurke z tylnego to zasysa wtedy przez przedni. Prosze o pomoc bo teraz jest rozregulowany i jest problem.Dodam jeszcze ze wszystko jest dobrze skrecone,krocce od gaźnikow dobrze zakrecone,probowalem robic to oczywiscie na zalozonym airboxie.Tutaj zdjecia jeszcze dla upewnienia czy napewno dobrze podpiete i jak to u mnie wyglada. https://zapodaj.net/87fa3b05068fc.jpg.html https://zapodaj.net/3091c405bd176.jpg.html https://zapodaj.net/b9b4d5a23466c.jpg.html |
Autor: | Dziaku [ 19 maja 2018, o 16:33 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Zrób dławiki w tej ururce, np kup dwie igły jak najmniejsze i odetnij igłe (nie żadnymi nożyczkami bo zagnieciesz otwór, pilnikiem trójkątnym opiłować i ułamać) a tą plastikową część wepchnij w oba końce u rurki. Wtedy przestanie zasysać olej, a zacznie wskazywać różnice podciśnień |
Autor: | bartek321 [ 19 maja 2018, o 18:05 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Jest dobre info,juz myslalem ze cos z gaźnikami mam. A wiec pytanie teraz jaka iglee?? zwykla igle? i w jaki sposob i gdzie jak wsadzic??Moglbys troszeczke dokladneij wytlumaczyc bo nie rozumiem o co chodzi. Nie myslalem nawet ze trzeba cos przerabiac bo z tego co czytalem na forum wlasnie to tylko zalewaja podpinaja i ustawiaja. |
Autor: | Dziaku [ 19 maja 2018, o 19:41 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Idziesz do apteki, prosisz ładnie panią farmaceutkę o dwie jak najmniejsze igły, odcinasz ostrą metalową część tak żeby przy wpychaniu tego co zostało do rurki jej nie podziurawić na jakieś 5cm wystarczy wepchać. Ten biały plastik w środku wężyka to właśnie te obcięte igły z apteki. Po tym zabiegu ruch oleju w wężyku będzie bardzo spowolniony, tak że zdążysz zareagować zanim zassie olej do gaźnika. Uzupełnij sobie też olej w wężu na tyle ile go chcesz tam mieć bo jak włożysz te igły do środka to już raczej ciężko będzie go tam dolać. Mam nadzieje że teraz jaśniej Aha synchronizacje wg seriwsówki bez airboxa się robi. |
Autor: | bartek321 [ 21 maja 2018, o 16:00 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Aaaaa too teeraz jaśniutko jak słońce na niebie w ten dzisiejszy piekny dzien idelany na moto O bez airboxa,to nie wiedzialem ale juz wiem Dzieki za pomoc,ide testowac |
Autor: | bartek321 [ 21 maja 2018, o 17:22 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Kuurdee noo i znowu problem...zrobilem tak jak napisales,wsadzilem to do ururki tylko dalej olej zasysa przez tylny gaznik...i pytanie dlaczego? Nawet jak odpialem polaczenie przepustnic i krecac otwieralem na przednim to zasysalo dalej przez tylni i pytanie dlaczego? |
Autor: | bartek321 [ 21 maja 2018, o 17:33 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Oo i jak odepne z tylnego to teraz widze ze przez przedni slabo ciagnie,duzo gorzej niz przez tylni jak sa oba podpiete. Tak sie zastanawiam bo tylko to mi przychodzi do glowy,moze jest nieszczelny tylko w ktorym miejscu mogla by byc taka ewentualnosc?? Dodam tylko ze nowe uszczleki komory plywakowej,gaźnik wyczyszcozny na igielke,suchutki,nowe gniazda i zaworki no i pali mozna rzecz od strzala i Suzi chodzila no normalnie no moze troszke wolno schodziła z obrotów.Ma Ktoś jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje? |
Autor: | bartek321 [ 21 maja 2018, o 17:45 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Wiele zamieszania często powoduje fałszywe powietrze zaciągane przez osie przepustnic lub popękane króćce ssące.A moze w tym tkwi problem??Sv ma moze jakies uszczelnienie na osi przpustnic?? |
Autor: | Dziaku [ 21 maja 2018, o 18:54 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Zacząłbym od wymiany oringu na lince od ssania |
Autor: | bartek321 [ 21 maja 2018, o 19:15 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Ok sprawdze a os przepustnicy ma jakies uszczelnienie oringa??bo jakies oringi mi zostaly ze zestawu naprawczego i nawet nie wien do czego sa |
Autor: | bartek321 [ 21 maja 2018, o 19:56 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Wymienilem i dalej to samo |
Autor: | bartek321 [ 21 maja 2018, o 20:02 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Noo wyraznie jest slabsze cisnienie na przednim,jaka nieszczelnosc moze powodowac niskie cisnienie akurat tam??najpredzej to moze tee krociec? |
Autor: | Dziaku [ 21 maja 2018, o 23:46 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Popsikaj plakiem tam w okolice kroćca/gaźnika na przednim cylindrze jak zmienią się obroty to znaczy że lewe powietrze gdzieś łapie. I taka rada, nie pisz postów jeden pod drugim, jeden wystarczy a jak chcesz coś dodać to edytuj. |
Autor: | bartek321 [ 22 maja 2018, o 11:03 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Ok dzieki bede probowal.bede pamietal |
Autor: | bartek321 [ 23 maja 2018, o 22:05 ] |
Tytuł: | Re: problem z synchronizacją |
Nie chce robic spamu nowym tematem to zapytam tutaj,do czego idą te weżyki bo juz zapomnialem?? 1 idzie do odpowietrzenia zbiorniczka wyrownawczego drugi w ziemie a trzeci??bo nie widze tam nic gdzie moge go podpiąć. https://zapodaj.net/a865cec64f0bc.jpg.html |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |