Dla ścisłości w tym silniku:
SV650 N/S 1999-2003 ma zębatkę 6-ego biegu (zdawczą) o numerze 24261-20F00 i ma 27 zębów.
SV650 N/S 1999-2003 ma zębatkę 6-ego biegu (odbiorcza) o numerze 24361-20F01 (dawne oznaczenie 24361-20F00) i ma 23 zęby.
SV650 N/S 2004-2009 ma zębatkę 6-ego biegu (zdawczą) o numerze 24261-20F00 i ma 27 zębów.
SV650 N/S 2004-2009 ma zębatkę 6-ego biegu (odbiorcza) o numerze 24361-20F01 i ma 23 zęby.
SV650 2017- ma zębatkę 6-ego biegu (zdawczą) o numerze 24261-20F00 i ma 27 zębów.
SV650 2017- ma zębatkę 6-ego biegu (odbiorcza) o numerze 24361-44H00 i ma 23 zęby.
SFV650 2014-2015 ma zębatkę 6-ego biegu (zdawczą) o numerze 24261-20F00 i ma 27 zębów.
SFV650 2014-2015 ma zębatkę 6-ego biegu (odbiorcza) o numerze 24361-44H00 i ma 23 zęby.
V-Strom/DL650 2004-2017 ma zębatkę 6-ego biegu (zdawczą) o numerze 24261-20F00 i ma 27 zębów.
V-Strom/DL650 2004-2005 ma zębatkę 6-ego biegu (odbiorcza) o numerze 24361-20F01 (dawne oznaczenie 24361-20F00) i ma 23 zęby.
V-Strom/DL650 2006-2011 ma zębatkę 6-ego biegu (odbiorcza) o numerze 24361-20F01 i ma 23 zęby.
V-Strom/DL650 2012-2017 ma zębatkę 6-ego biegu (odbiorcza) o numerze 24361-44H00 i ma 23 zęby.
Tylko pomiędzy 24361-20F01 a 24361-20F00 pojawia się adnotacja, że to
tylko zmiana oznaczeń w katalogu.
Ta część (nowa, oryginał) kosztuje ok. 75$. Żeby dostać się do skrzyni biegów musisz zrzucić oba cylindry (czyli doliczasz koszt uszczelek). Rozumiem, że zębatkę 6 biegu od SFV już masz, a nie trafiła Ci się okazja i rozważasz kupno? Jeśli to drugie, to chyba bym nie ryzykował, bo koszt właściwej (nowej) zębatki pokrywa się z kosztem samych uszczelek (jeśli ponownie będziesz musiał zrzucić cylindry, jeśli coś nie zgra po złożeniu).
Jest jakiś problem w ASO z dostaniem tej części?
Złożyłeś (w końcu pytałeś 4 lipca...) z tym trybem od SFV? Ciekawe pytanie podrzuciłeś