Przepraszam, że pytam, ale co Ty tam chcesz spawać? Może zgrzewać jak na poniższym?
http://www.youtube.com/watch?v=HverTdbrQaIMielony: kulki dawałeś fi 3mm czy fi 3,175mm (1/8"). Mi z pomiaru wyszło, że 1/8", ale niektóre nie wchodziły w kanaliki w wianuszku wysprzęglika, więc zacząłem wątpić (po tym, jak znalazłem dwie kulki zupełnie zablokowane w wianuszku). Nie jestem w stanie określić czy nowe kulki były G10, nie mierzyłem każdej z osobna, wymieniłem wszystkie. Usunąłem niedoskonałości kanalików (po wykrojnikach) i działa. Już nawet komplet sprzęgła kupiłem na wymianę, bo podejrzewałem, że się "kończy"...(regulacja linki i wysprzęglika pozwalała ustawić albo pozycję, że się nie ślizga, albo że całkowicie wysprzęgla, znaczy: nie ciągnie kołem na wbitym biegu i wciśniętym sprzęgle).
Linkę też wymieniłem, ale sama wymiana linki (przed grzebaniem w wysprzęgliku, znaczy: łożysku, nie regulacji) nic nie pomogła.
Tip: nakrętki do regulacji linki (przy wysprzęgliku) są w linkach Lin-Mot'u innego rozmiaru niż oryginał (nie pamiętam teraz rozmiaru, ale o 1mm większy klucz jest potrzebny). Jeśli więc ktoś wozi zestaw kluczy w zadupku, to konieczny będzie mały ich upgrade, żeby się nie zdziwić w trasie