Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
Akcje serwisowe, przygotowanie do sezonu SV650K4 https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=22958 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rewixus [ 8 sty 2020, o 01:07 ] |
Tytuł: | Akcje serwisowe, przygotowanie do sezonu SV650K4 |
Witam ![]() 1. Motocykl kupiony przeze mnie za dosyć niską kwotę posiadał kilka aspektów wizualnych do poprawy, jakoś mnie to nie dziwiło. Co rzuciło mi się w oczy to malowany błotnik, oraz uchwyt pasażera, sam błotnik niezbyt przeszkadza, ponieważ sprawa nie została tak spieprzona ![]() 2. Akcesoryjne osłony boczne - Jak dla mnie bez nich nie ma tragedii, ale tak jakoś mi tam pusto, kupiłem więc te z allegro pod malowanie, teraz dobrze dobrać kolor ![]() 3. Napęd i rdza na nim, poprzedni właściciel mówił, że smarował co 300km, ale nie dodał, że zostawił go suchy jak szmatke przez co łańcuch troche przerdzewiał, możliwe że doszło do tego tak szybko, bo sam napęd ma swój wiek. Jak na początku przestawiałem moto i poczułem, że stawia straszny opór obstawiałem, że jednak napęd kaput, ale na samo szczęście tarcze od braku użytkowania i mrozu zostawiły na sobie troche korozji i trzeba było nim troche pobujać, aby zaczął się ruszać. Jednak chce poznać wasze zdanie jak to wygląda, doradzano mi, aby wyczyścić dokładnie naftą i ponownie posmarować i będzie dobrze, niektórzy zaś żeby się nie cackać i od razu nowy ![]() ![]() 4. Wymiany płynów, filtrów itp - nie będę pytać co najlepsze itp. czytałem dawne tematy jednak nic nie słyszałem o FUCHS Silkolene Comp4 10w40 półsyntetyk z estrami, poprzedni właściciel to lał rzekomo nie musiał nawet dolewać, cenowo wychodzi okej, ale poza motulem nigdy nic nie lałem, więc może ktoś używa i powie jak sie sprawuje. Filtr oleju kupuje od K&N, ponoć różnica między Hiflo żadna, ale K&N posiada zbrojenie chroniące filtr, czy coś takiego ![]() ![]() 5. Jeszcze pewnie bym mógł pisać o rzeczach estetycznych, jednak to w swoim czasie, teraz najbardziej mi zależy, aby do marca to co wypisałem było już glancuś ogarnięte. Teraz powiedzcie mi co waszym zdaniem byście zrobili inaczej, albo co odradzacie, a jestem świadom że są tu ludzie co SV znają lepiej, niż własne żony ![]() |
Autor: | kacperski [ 9 sty 2020, o 12:37 ] |
Tytuł: | Re: Akcje serwisowe, przygotowanie do sezonu SV650K4 |
Trochę po łebkach bo trudno się to czyta. 1. Przy glebie to raczej zadrapania, żeby tył dostał po dupie musiał strasznie niefortunnie uderzyć albo zrobić fikołka. W jakim stanie jest rama zadupka i mocowania? 2. Ciężko dostać te mocowania, możesz spytać w aso, ale raczej się to sztukuje. 3. W wolnej chwili zrób solidny przegląd zacisków - czyszczenie i smarowanie tłoczków, prowadnice klocków. Nie poznasz motóra. 4. Plusy K&N: logo, logo i obudowa z "kluczykiem", w bebechach jeden ciul. Filtr powietrza możesz sobie darować. Raz że puszcza piach, dwa że bez sondy lambda musiałbyś stroić ECU, inaczej silnik straci zamiast zyskać. |
Autor: | komi [ 10 sty 2020, o 17:38 ] |
Tytuł: | Re: Akcje serwisowe, przygotowanie do sezonu SV650K4 |
Większość poleca filtry powietrza papierowe (też używam), ale gdybyś się uparł na K&N (nowy to coś koło 250PLN), to mam używany i nawet wrzuciłem w dział "Giełda". Chemii do niego nie mam. |
Autor: | wraith [ 13 sty 2020, o 10:20 ] |
Tytuł: | Re: Akcje serwisowe, przygotowanie do sezonu SV650K4 |
ad 3. Przerabiam podobną historię. W zeszłym sezonie po wyczyszczeniu łańcucha okazało się, że pod warstwą smaru i brudu jest zardzewiały łańcuch. Dodatkowo przednia zębatka z wygiętymi zębami i co lepsze przełożona na drugą stronę! No bo może akurat się wyprostują i będzie cacy - pozdrawiam w tym miejscu poprzedniego właściciela ![]() Oczywiście zaciski też zasrane tak jak by nikt nigdy do nich nie zaglądał, ale u mnie objawem jednoznacznie świadczącym o zapieczonych tłoczkach była twarda klamka i pisk przy przepychaniu motorka. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |