Muszę zwrócić uwagę na to. Pierwsze podejrzenie wcześniejszego mechanika było takie że paliwo ucieka (ciężko mi to określić ) takimi jakby śrubkami od ssania
to są takie dwie śrubki z regulacją chyba ssania i tam jak je wykręcisz przy gaźnikach są oringi małe i były wykruszone ale obecny mechanik to wykluczył bo to służy chyba do regulacji powietrza do mieszanki paliwowej (przepraszam za brak precyzji ale mechanikiem nie jestem)
Drugi problem pojawił się z prądem, raczej regulator padł, zamówiłem z allegro regulator do mojej sv (dedykowany zamiennik) i okazało się że poprzedni był źle podłączony, tzn. odwrotnie były mieszane kable, zamiast chyba trzy od alternatora plus dwa to dwa plus trzy. Moto było sprowadzone z zagranicy i przed sprzedażą ktoś mógł mieszać. Może ma ktoś schemat elektryczny jak powinien być podłączony reg napięcia.