Dołączył(a): 10 maja 2011, o 19:29 Posty: 34 Lokalizacja: WSC
Płeć: mężczyzna
Moto: TL1000s
rozrząd
Witam. Mam problemik po raz kolejny z TLką, sprawa odnosi się do rozrządu. Rozpoławiałem silnik (w skrzyni jedno łożysko się posypało) ustawiłem znaczki na kole na wale i kole napędu rozrządu tak by i te w głowicy znaczki pokryły się w poziomie na tylnym i przednim cylindrze + dodatkowo ptaszki gdzie góra. Poskładałem tak jak było i problemik silnik pali ale chodzi jak przez siłę szybko nabiera temperatury - podejrzewam rozrząd przestawiony. I pytanie: czy ktoś przerabiał ten temat w SV litrówce? dodam że po manualu i znakach wszystko się pokrywa. Silnik wyjęty znowu i czarna magia. Znaki na kołach pośrednich w głowicy są ważne? tylko je ominąłem. czy szukać winy gdzieś indziej?
Oczywiście, że znaki na kołach pośrednich są ważne W serwisówce masz rozpisane krok po kroku jak składać rozrząd, są dokładne rysunki. Nic ponad to nie da się chyba na forum napisać
Dołączył(a): 10 maja 2011, o 19:29 Posty: 34 Lokalizacja: WSC
Płeć: mężczyzna
Moto: TL1000s
Re: rozrząd
Z tego co zauważyłem to tylko pomagają założyć wałki tylnego cylindra (robiąc 360` wydechowy i ssący są w neutralu), obracałem wałem te 720 stopni, wałki i koła w bloku się pokrywają. to zostaje porozbierać puzzle i poskładać według serwisówki a jak dalej będzie głupieć to podpale sukę
10 maja 2011, o 20:27
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Dołączył(a): 10 maja 2011, o 19:29 Posty: 34 Lokalizacja: WSC
Płeć: mężczyzna
Moto: TL1000s
Re: rozrząd
Puzzle poskładane i to samo - odpala, nabiera temperatury na ssaniu a na wolnych nie chce chodzić. Jak ustawie na tym teoretycznym ssaniu 2tyś/obr to pochodzi chwile i obroty spadają aż zgaśnie, zdusi się tak jakby. W czum szukać przyczyny? coś źle poskładałem czy coś innego, moje odczucia są takie jakby komp ciągle myślał że silnik zimny i dopier... paliwa. Po wykręceniu świec - są czarne nówki sztuki. Ktoś przerabiał podobny temat, jakieś sugestie? Klapka w dolocie przed filtrem sterowana podciśnieniem powinna być zamknięta i dopiero podciśnienie ją otwiera czy odwrotnie?