Autor |
Wiadomość |
zuczek33
SV Rider
Dołączył(a): 27 lip 2011, o 08:50 Posty: 629 Lokalizacja: Giżycko
Moto: GSX-R 750 K6
|
Pare pytan odnośnie serwisowania sv.
Moze dla niektorych wyda się to smieszne (bo troche jest) to chciałbym w jednym poście uzyskac odpowiedzi na pytania dotyczące sv Zaznaczam ze motocykl mam od 2 moze 3 tygodni a w sprawach mechaniki jestem zielony. Pierwsze z nich odnosi się oleju. Wyczytałem ze najlepiej lać 10w50 z uwagi na to że u nas jezdzi się tylko w lato i tez ja tak czynic bedę. Jaki Wy proponujecie? Chodzi mi tez o konkrętną markę oleju. Co ile wymieniacie olej? Nastepną rzeczą jaka mnie ciekawi jest dziwny pret pod siedzeniem pasazera. Podejrzewam ze jest to do podtrzymania baku ktory zapewne jest na zawiasie jak chcemy cos pod nim robic (?). Probowalem wyciągnąc siedzenie kierowcy. Czy aby to zrobic trzeba odkręcic te boczne zaślepki pod kanapą? Zobaczylem tez ze lancuch jest troszke za luzny. Dzis chcialem poluźnić srubę trzymającą koło ale za h nie moglem odkręcic. Jest to lewy gwint ? Nastepna rzecza jaka chce zrobic to to, aby przednie zawieszenie w mojej sv bylo twardsze. Czy regulacja wystarczy czy trzeba wymieniac tez olej w lagach ( jesli to w ogole da jakies efekty) bo podczas hamowania za mocno nurkuje. Wybaczcie ze zadaje takie banalne pytania ale jak mowilem jestem jeszcze laikiem. Zapewne Wy tez się skaś dowiadwywaliscie zanim robiliscie takie operacje sami Pozdrawiam bractwo SV !
|
11 sie 2011, o 19:59 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Moto: różne
|
Re: Pare pytan odnośnie serwisowania sv.