Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

Problem FI, może ktoś pomoże
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=4929
Strona 1 z 1

Autor:  MarCel [ 16 wrz 2011, o 08:31 ]
Tytuł:  Problem FI, może ktoś pomoże

Ostatnio 2 razy miałem dziwny przypadek z moją Suzi 650 N 2003. Jechałem z prędkością tak ok 130 km/h i zapaliła się kontrolka oleju i na wyświetlaczu FI. Zacząłem zwalniać i zbijać biegi w dół żeby zahamować i sprawdzić co się stało, ale przy wciśniętym sprzęgle obroty tak jakby cały czas się utrzymywały a nie spadały. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu motocykl chodzi normalnie. Ale już jechałem tak 110-120 km/h (i nic się nie dzieje). Jeżeli ktoś z was miał coś podobnego może poratuje jakąś radą. Jeżeli jutro uda mi się pojeździć chcę sprawdzić czy przy 130 km/h pokaże się jakiś kod błędu. Ale może ktoś coś szybciej podratuje.

Autor:  Bartosz [ 16 wrz 2011, o 10:35 ]
Tytuł:  Re: Problem FI, może ktoś pomoże

Od kiedy włożyłem TRE wykonane przez Soldyy to przy 120-130, 10 razy na sezon zapali mi się błąd. Jeżeli prędkością bujałem pomiędzy 120-130 to nic mi się mnie przytrafiło. Błąd wyskakuje, gdy jadę przez kilka minut równo 130. Staję na chwilę, odpalam jeszcze raz moto i ogień. Morał tej bajki jest taki żeby zapieprzać powyżej 130km/h, albo wyrzucić TRE ;)

Autor:  hubi199 [ 21 wrz 2011, o 21:27 ]
Tytuł:  Re: Problem FI, może ktoś pomoże

Witam
Miałem problem z F1 jednak już przy odpalaniu
Gdy przekręcałem kluczyk odrazu wyskakiwał błąd.
Zdarzyło mi się to 3razy w tym sezonie.
Jednak u mnie prawdopodobnie coś alarm miesza.
Dodam, że mam ten sam rocznik co autor

Autor:  MarCel [ 22 wrz 2011, o 09:09 ]
Tytuł:  Re: Problem FI, może ktoś pomoże

W ostatni weekend trochę km zrobiłem i błąd się nie pojawił. Prędkości ok 130 km/h i nic. TRE nie mam więc to raczej nie to powodowało problemy. Muszę poczekać i obserwować co się będzie dziać.

Autor:  paweu [ 23 wrz 2011, o 17:08 ]
Tytuł:  Re: Problem FI, może ktoś pomoże

Też mam ten problem, czasami zaświeci się FI.
Czy mogę z związku z tym jeździć ze zworką w kostce diagnostycznej i w razie wyskoczenia błędu, zobacze jaki ma numer?
Czy możę po wyskoczenu błędu wyłączyć zapłon, założyć zworkę, włączyć zapłon i pokaże się numer błędu?

Jak sprawdzić numer błędu skoro po wyłączeniu zapłonu błąd się kasuje? Mam rację czy nie?

Autor:  lasooch [ 23 wrz 2011, o 18:49 ]
Tytuł:  Re: Problem FI, może ktoś pomoże

Jak najbardziej możesz jeździć ze zworką w kostce. Inaczej w życiu nie dojdziesz jaki to błąd ;)

Autor:  paweu [ 2 paź 2011, o 14:53 ]
Tytuł:  Re: Problem FI, może ktoś pomoże

No i wyszło szydło z worka.
Jeździłem ze zworką i dzisiaj pojawił się błąd C31 - Gear position signal.
Mam włożone TRE, a dokładniek rezystor 15k, czyli to może być powodem wyskakiwania błędu.
Według instrukcji powinienem sprawdzić tylko połączenie w kostce i ewentualnie połączenie rezystora do kabli.
Czy może coś więcej?
Czy ktoś ma podobne efekty założenia TRE?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/