Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
dymi po szlifie https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=5006 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Slawuch [ 26 wrz 2011, o 17:19 ] |
Tytuł: | dymi po szlifie |
Siema Dziś zamontowałem brakujące klamoty i odpaliłem SV ![]() ![]() Z tłumika napie***la siwy dym, mógłbym robić zasłony taktyczne na poligonie ![]() Czy jest możliwe że przy szlifie łyknął trochę oleju który teraz zalega w tłumiku ![]() Czy też mam podejrzewać pęknięcie bloku silnika i branie oleju na bieżąco ![]() Pozdrawiam Sławuch |
Autor: | lasooch [ 26 wrz 2011, o 19:20 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
Sprawdź filtr powietrza. Jeżeli motocykl leżał, to poprzez odmę mogło trochę oleju się tam dostać i teraz właśnie go wypalasz. |
Autor: | kacperski [ 26 wrz 2011, o 21:52 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
Ps. ślady oleju mogą tam się pojawić nawet bez gleby (np. jeśli było go za dużo w silniku) i nie jest to nic strasznego. |
Autor: | lasooch [ 27 wrz 2011, o 01:35 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
Pewnie, że to nic strasznego, o ile są to śladowe ilości ![]() |
Autor: | suzuki75 [ 28 wrz 2011, o 08:58 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
"Zasłona dymna" to objaw przedostawania się do komory spalania (i jego spalania) płynu chłodniczego i w tym kierunku rozpocząłbym poszukiwania.... |
Autor: | lasooch [ 28 wrz 2011, o 09:33 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
To akurat łatwo sprawdzić. Jeżeli nawaliłaby uszczelka pod głowicą, to motocykl powinien też stracić kompresję. Jednocześnie W układzie ciśnienie idzie w układ chłodzenia. Więc odkręca się korek z chłodnicy, zamiast niego zakłada się na chłodnicę rozwiniętą prezerwatywę i zapala motocykl. Jeżeli gumka zostanie napompowana, to masz potwierdzenie awarii ![]() |
Autor: | Slawuch [ 28 wrz 2011, o 15:23 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
powiem tak, silnik chodzi jakoś "inaczej" niż przed szlifem, tzn trochę mniej miarowo właśnie wróciłem z jazdy i raczej na wigorze nie stracił, zapie***la dobrze dym nadal obecny, szczególnie na wyższych obrotach poziom oleju za niski, zrobię dolewkę do maksa i zobaczę czy będzie brać ten numer z prezerwatywą to na zimnym silniku robić? poza tym szkoda mi kondoma, wole użyć woreczka foliowego i gumki recepturki |
Autor: | lasooch [ 28 wrz 2011, o 15:38 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
Zdecydowanie na zimnym silniku, na gorącym chłodnicy bym raczej nie otwierał ![]() Wyjmowałeś już filtr powietrza? |
Autor: | ha44 [ 28 wrz 2011, o 16:45 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
Kolega dobry ![]() ![]() |
Autor: | Slawuch [ 2 paź 2011, o 07:49 ] |
Tytuł: | Re: dymi po szlifie |
W airboxie olej sobie stał, teraz wiem gdzie poszło brakujące 0,5 L ![]() Kondomek na chłodnicy się nie pompował, więc zakładam że wszystko jest już ok. Tylko ile może zająć wypalenie oleju z tłumika? Jak tylko się nagrzeje to wali dymkiem aż miło. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |