Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:39



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
dymi po szlifie 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post dymi po szlifie
Siema

Dziś zamontowałem brakujące klamoty i odpaliłem SV :jupi: (była niepalona od miesiąca) :lipa:
Z tłumika napie***la siwy dym, mógłbym robić zasłony taktyczne na poligonie :omg:
Czy jest możliwe że przy szlifie łyknął trochę oleju który teraz zalega w tłumiku :?:
Czy też mam podejrzewać pęknięcie bloku silnika i branie oleju na bieżąco :?:

Pozdrawiam
Sławuch


26 wrz 2011, o 17:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: dymi po szlifie
Sprawdź filtr powietrza. Jeżeli motocykl leżał, to poprzez odmę mogło trochę oleju się tam dostać i teraz właśnie go wypalasz.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


26 wrz 2011, o 19:20
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: dymi po szlifie
Ps. ślady oleju mogą tam się pojawić nawet bez gleby (np. jeśli było go za dużo w silniku) i nie jest to nic strasznego.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


26 wrz 2011, o 21:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: dymi po szlifie
Pewnie, że to nic strasznego, o ile są to śladowe ilości :) Ale śladowe ilości nie powodują "zasłony dymnej" :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 wrz 2011, o 01:35
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:02
Posty: 133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SA K7
Post Re: dymi po szlifie
"Zasłona dymna" to objaw przedostawania się do komory spalania (i jego spalania) płynu chłodniczego i w tym kierunku rozpocząłbym poszukiwania....

_________________
SV 650 SA K7 ABS
www.klimatyzator.waw.pl


28 wrz 2011, o 08:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: dymi po szlifie
To akurat łatwo sprawdzić. Jeżeli nawaliłaby uszczelka pod głowicą, to motocykl powinien też stracić kompresję. Jednocześnie W układzie ciśnienie idzie w układ chłodzenia. Więc odkręca się korek z chłodnicy, zamiast niego zakłada się na chłodnicę rozwiniętą prezerwatywę i zapala motocykl. Jeżeli gumka zostanie napompowana, to masz potwierdzenie awarii ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 wrz 2011, o 09:33
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: dymi po szlifie
powiem tak, silnik chodzi jakoś "inaczej" niż przed szlifem, tzn trochę mniej miarowo
właśnie wróciłem z jazdy i raczej na wigorze nie stracił, zapie***la dobrze
dym nadal obecny, szczególnie na wyższych obrotach
poziom oleju za niski, zrobię dolewkę do maksa i zobaczę czy będzie brać
ten numer z prezerwatywą to na zimnym silniku robić?
poza tym szkoda mi kondoma, wole użyć woreczka foliowego i gumki recepturki ;P


28 wrz 2011, o 15:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: dymi po szlifie
Zdecydowanie na zimnym silniku, na gorącym chłodnicy bym raczej nie otwierał ;)
Wyjmowałeś już filtr powietrza?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 wrz 2011, o 15:38
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 14:19
Posty: 185
Lokalizacja: Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: dymi po szlifie
Kolega dobry :) najpierw zapierd.. a później za sprawdzanie się bierze :)

_________________
www.RomexWronki.pl


28 wrz 2011, o 16:45
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: dymi po szlifie
W airboxie olej sobie stał, teraz wiem gdzie poszło brakujące 0,5 L :)
Kondomek na chłodnicy się nie pompował, więc zakładam że wszystko jest już ok.
Tylko ile może zająć wypalenie oleju z tłumika?
Jak tylko się nagrzeje to wali dymkiem aż miło.


2 paź 2011, o 07:49
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 10 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL