Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

Regulacja wysokości dzwigni zmiany biegów
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=5042
Strona 1 z 1

Autor:  korzeń [ 2 paź 2011, o 17:24 ]
Tytuł:  Regulacja wysokości dzwigni zmiany biegów

Witam,
przesiadłem się z SV 650S z 1999 na 2004r i trochę mi niewygodnie tzn. jestem wysoki i muszę podnosić całą stopę, żeby redukować biegi, dźwignia jest za wysoko. I teraz mam pytanie zanim zabiorę się za rozbieranie, czy jest możliwość żeby dźwignię obniżyć? Np na jakimś wieloklinie? Czy jest możliwość takiej regulacji?
pozdrawiam

Autor:  bobmarlej [ 2 paź 2011, o 17:47 ]
Tytuł:  Re: Regulacja wysokości dzwigni zmiany biegów

Jest wieloklin, wystarczy odkręcić jedną śrubkę i przełożyć o tyle ile ci potrzeba. 5min roboty ;]

Autor:  paweu [ 2 paź 2011, o 18:16 ]
Tytuł:  Re: Regulacja wysokości dzwigni zmiany biegów

Wystarczy rzut oka, żeby zobaczyć że jest wielowpust,
a dodatkowo można regulować na gwińcie łączącym obydwie dźwignie.
Ludzie patrzie troche :mur:

Autor:  korzeń [ 2 paź 2011, o 18:21 ]
Tytuł:  Re: Regulacja wysokości dzwigni zmiany biegów

paweu napisał(a):
Wystarczy rzut oka, żeby zobaczyć że jest wielowpust,
a dodatkowo można regulować na gwińcie łączącym obydwie dźwignie.
Ludzie patrzie troche :mur:


A widzisz, obecnie jestem w Augustowie, motocykl mam w garażu pod Radomiem, a korzystając z chwili czasu postanowiłem zapytać co mnie nurtowało. Następnym razem będę patrzył :/ :/ :/ :mur: :mur: :mur:

A tak ogólnie to dzięki za info.

Autor:  lasooch [ 2 paź 2011, o 21:58 ]
Tytuł:  Re: Regulacja wysokości dzwigni zmiany biegów

Nim zaczniesz myśleć o wieloklinie, wyreguluj sobie długość wodzika. Jest tam rzymska śruba - z jednej strony lewy gwint, z drugiej prawy. Wieloklin lepiej zostawić w spokoju, bo zmieniając coś na nim, zwiększysz też skok dźwigni zmiany biegów.

Autor:  szyja [ 4 paź 2011, o 22:56 ]
Tytuł:  Re: Regulacja wysokości dzwigni zmiany biegów

lasooch napisał(a):
Nim zaczniesz myśleć o wieloklinie, wyreguluj sobie długość wodzika. Jest tam rzymska śruba - z jednej strony lewy gwint, z drugiej prawy. Wieloklin lepiej zostawić w spokoju, bo zmieniając coś na nim, zwiększysz też skok dźwigni zmiany biegów.


lasooch dobrze gada regulacja jest banalnie proato wystarczy tylko płaska 10 i zrobione

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/