Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

fack - płyny, smary itd
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=72
Strona 1 z 1

Autor:  szydello [ 23 lut 2010, o 15:14 ]
Tytuł:  fack - płyny, smary itd

Filtr Powietrza

połowa woli wymieniać co roku, połowa wybiera K&N


FIltr Oleju

KN-138
droższy
HifloFiltro.
tańszy


Olej
Jeżeli nie lany wcześniej mineralny to:
Castrol Power 1 Racing 10w-50


Łańcuch

czyszczenie:
nafta
NIE BENZYNA
smarowanie:
Bel-Ray
motorex
Motul Road PLUS


Płyn hamulcowy

Dot 4



Płyn chłodniczy

do chłodnic aluminiowych
warto spojrzeć na temp maks.

Autor:  zvierzak [ 25 lut 2010, o 22:28 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

To może z cyklu jak powstaje olej.






Autor:  Owca007 [ 25 lut 2010, o 22:39 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Dorzuć jeszcze o benzynie bo w sumie po połowie wyjdzie, że śmigają na 95 i 98 :).

Autor:  argOs [ 18 mar 2010, o 17:04 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Hej, czyściłem ostatnio łańcuch środkiem - Motul Chain Clean, a później użyłem smarowania Motul lube road. Teraz na łańcuchu warstwa smaru bardziej się klei niż przypomina świeżo nasmarowany łańcuch. Tak ma być?/Ja coś spieprzy...? /czy smarowanie takie ch...?

Autor:  selisek [ 18 mar 2010, o 17:44 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Taki smar. Wydaje mi się jednak ze za mało wstrząsnąłeś puszką.

Lepszy jest ten Motul Road Plus - nie klei się i smar ma biały kolor i łatwiej stwierdzić ze dobrze posmarowany jest łańcuch.

Autor:  argOs [ 18 mar 2010, o 19:44 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Przy smarowaniu napędu natrafiłem jeszcze na nurtującą mnie sprawę. Jako, że jestem nowicjuszem w tych sprawach to może pytanie należy do tych "głupich" ale czy jak łańcuch opiera się na wahaczu tak jak na załączonym zdjęciu to tak ma być?

Obrazek

Łańcuch wygląda, że jest naciągnięty dobrze, ale to że tak leży na tym wahaczu mimo zapiętego biegu mnie zastanawia.

Autor:  selisek [ 18 mar 2010, o 20:13 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Tam powinna być na wahaczu gumowa nakładka ale mniejsza z tym. Nie widzę.

Jeżeli łańcuch jest dobrze naciągnięty to nie ma problemu.

Poprawnie naciągnięty łańcuch. Jak siedzisz na moto to w połowie łańcucha masz mieć luz w dol i gore 1 - 1.5 cm. Spójrz w manuala.

Jak siedzisz na motorze to łańcuch nie leży na wahaczu.

Jak moto stoi samo to łańcuch może leżeć na tej gumowej nakładce delikatnie.

Autor:  Owca007 [ 18 mar 2010, o 20:38 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Już to kiedyś było :) Widzę nie sam Ty się troszkę wystraszyłeś czy zdziwiłeś :D.

Autor:  argOs [ 18 mar 2010, o 21:12 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Dzięki za wyjaśnienie ,teraz będę mógł spokojnie spać po nocach bo faktycznie trochę się nad tym dziwnym zjawiskiem zastanawiałem :)

Autor:  sirmariano [ 21 mar 2010, o 00:41 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Ze starego forum kojarzę debate ne ten temat ale z przyczyn oczywistych nie mogę tam zajrzeć. Ile maksymalnie moge wlać oleju do starej Svki? Normalnie powinno byc chyba 2,7l to wiem - ale niektórzy pisali, że leją więcej - nie zamierzam latać na gumie ale wiem, ze ktoś pisał, że miało to jakieśtam zalety.

Autor:  Dzikus [ 21 mar 2010, o 00:42 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Jak nie latasz na kole to raczej zalet większych nie ma...

Autor:  lasooch [ 21 mar 2010, o 10:01 ]
Tytuł:  Re: fack - płyny, smary itd

Też nie widzę żadnych zalet. Tyle, że rozrusznik będzie miał ciężej kręcić w gęstym oleju, a jego nadmiar prędzej czy później i tak powędruje odmą do filtra powietrza :P

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/