Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
fack - płyny, smary itd https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=72 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | szydello [ 23 lut 2010, o 15:14 ] |
Tytuł: | fack - płyny, smary itd |
Filtr Powietrza połowa woli wymieniać co roku, połowa wybiera K&N FIltr Oleju KN-138 droższy HifloFiltro. tańszy Olej Jeżeli nie lany wcześniej mineralny to: Castrol Power 1 Racing 10w-50 Łańcuch czyszczenie: nafta NIE BENZYNA smarowanie: Bel-Ray motorex Motul Road PLUS Płyn hamulcowy Dot 4 Płyn chłodniczy do chłodnic aluminiowych warto spojrzeć na temp maks. |
Autor: | zvierzak [ 25 lut 2010, o 22:28 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
To może z cyklu jak powstaje olej. |
Autor: | Owca007 [ 25 lut 2010, o 22:39 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Dorzuć jeszcze o benzynie bo w sumie po połowie wyjdzie, że śmigają na 95 i 98 . |
Autor: | argOs [ 18 mar 2010, o 17:04 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Hej, czyściłem ostatnio łańcuch środkiem - Motul Chain Clean, a później użyłem smarowania Motul lube road. Teraz na łańcuchu warstwa smaru bardziej się klei niż przypomina świeżo nasmarowany łańcuch. Tak ma być?/Ja coś spieprzy...? /czy smarowanie takie ch...? |
Autor: | selisek [ 18 mar 2010, o 17:44 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Taki smar. Wydaje mi się jednak ze za mało wstrząsnąłeś puszką. Lepszy jest ten Motul Road Plus - nie klei się i smar ma biały kolor i łatwiej stwierdzić ze dobrze posmarowany jest łańcuch. |
Autor: | selisek [ 18 mar 2010, o 20:13 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Tam powinna być na wahaczu gumowa nakładka ale mniejsza z tym. Nie widzę. Jeżeli łańcuch jest dobrze naciągnięty to nie ma problemu. Poprawnie naciągnięty łańcuch. Jak siedzisz na moto to w połowie łańcucha masz mieć luz w dol i gore 1 - 1.5 cm. Spójrz w manuala. Jak siedzisz na motorze to łańcuch nie leży na wahaczu. Jak moto stoi samo to łańcuch może leżeć na tej gumowej nakładce delikatnie. |
Autor: | Owca007 [ 18 mar 2010, o 20:38 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Już to kiedyś było Widzę nie sam Ty się troszkę wystraszyłeś czy zdziwiłeś . |
Autor: | argOs [ 18 mar 2010, o 21:12 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Dzięki za wyjaśnienie ,teraz będę mógł spokojnie spać po nocach bo faktycznie trochę się nad tym dziwnym zjawiskiem zastanawiałem |
Autor: | sirmariano [ 21 mar 2010, o 00:41 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Ze starego forum kojarzę debate ne ten temat ale z przyczyn oczywistych nie mogę tam zajrzeć. Ile maksymalnie moge wlać oleju do starej Svki? Normalnie powinno byc chyba 2,7l to wiem - ale niektórzy pisali, że leją więcej - nie zamierzam latać na gumie ale wiem, ze ktoś pisał, że miało to jakieśtam zalety. |
Autor: | Dzikus [ 21 mar 2010, o 00:42 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Jak nie latasz na kole to raczej zalet większych nie ma... |
Autor: | lasooch [ 21 mar 2010, o 10:01 ] |
Tytuł: | Re: fack - płyny, smary itd |
Też nie widzę żadnych zalet. Tyle, że rozrusznik będzie miał ciężej kręcić w gęstym oleju, a jego nadmiar prędzej czy później i tak powędruje odmą do filtra powietrza |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |