Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=23&t=8059 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | cichy_lis [ 2 wrz 2012, o 22:49 ] |
Tytuł: | Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Witam, nastukałem już 8K KM i od jakiegoś czasu mam problem- odcięcie jest jakby przy 9500..... nie idzie dalej V max przez to to 185Km/h . Wcześniej dokręcał niemal do końca ( do odcięcia rzeczywistego) Niedawno zmieniony Olej + Filtry, świece, Aku- nic się nie zmieniło. Czy może był taki problem? Szukałem już i nie idzie mi zbytnio ..... Proszę o wskazówki. Poza tym sprzęt działa wyśmienicie. |
Autor: | trovao [ 2 wrz 2012, o 23:27 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Na każdym biegu dobija do 9500 i ani troche dalej ? |
Autor: | cichy_lis [ 3 wrz 2012, o 07:35 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
4,5,6 na innych nie dokręcałem, dziś po pracy sprawdzę. Na luzie dokręca normalnie- Więc coś jakby z pracą na obciążeniu. Filtr Paliwa jest jakiś ? Czytałem dokumentacje ale nie mogłem znaleźć miejsca montażu filtru. |
Autor: | lasooch [ 3 wrz 2012, o 09:58 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Filtr paliwa jest wewnątrz pompy paliwa, w baku. Ale nawet jakby był zasyfiony, to nie wyobrażam sobie, by powodował odcinkę zawsze równo przy tych samych obrotach... |
Autor: | hubi199 [ 3 wrz 2012, o 10:02 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
A sprawdz błędy. Może sv-ka ma jakiś tryb awaryjny i z tego powodu zmienia punkt odcięcia. |
Autor: | cichy_lis [ 3 wrz 2012, o 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Zaczytałem i zapoznałem się już z procedurą odczytu błędu, wieczorkiem będę wiedział... Wykonam również test dokręcania obrotów na niższych biegach. Dzięki za wskazówki. |
Autor: | miczukow [ 3 wrz 2012, o 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Miałem podobną sytuację, z tym, że "odcinka" objawiała się przy różnych obrotach w zależności od temperatury powietrza/biegu/prędkości. Trzeba było wyczyścić pompę paliwa i filtry, bo simmering uszczelniający pompę rozpadł się i ją poprzytykał. Pozdrawiam |
Autor: | cichy_lis [ 3 wrz 2012, o 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Tak więc odczyt błędu -C00 więc diagnostyka OK. Szukam chyba dalej- tylko nie wiem czego ..... Dużo zachodu z pompą paliwa? Chętnie bym dla pewności sprawdził. |
Autor: | cichy_lis [ 3 wrz 2012, o 20:58 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Na każdym biegu odcina wcześniej, jedynie na luzie dokręca..... Przypomniał mi się fakt iż jechałem raz na rezerwie , i skończyło się - czy to mogło się przyczynić ? |
Autor: | hubi199 [ 3 wrz 2012, o 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Możliwe, sprawdz jak ci koledzy napisali pompe (patrz serwisówka) Masz możliwość podniesienia motocykla by sprawdzić czy w powietrzu na biegach idzie? Po wciśnięciu sprzęgła również da się? TRE masz? |
Autor: | cichy_lis [ 3 wrz 2012, o 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Jutro dobiorę się, nie mam modyfikacji TRE. Sprawdzę porady i napiszę efekty. Dzięki |
Autor: | cichy_lis [ 5 wrz 2012, o 23:48 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Hej, dziś zrobiłem kilka KM i moje obserwacje z pracy motocykla to: - Leciutkie szarpania a jadę równą prędkością ( ponoć rozciągnięty łańcuch) -Wcześniejsza odcinka po testach wydaj się być jakby wyłączeniem silnika. Dodatkowo na sprzęgle dochodzi do końca. Jakieś wskazówki ? |
Autor: | lasooch [ 6 wrz 2012, o 10:35 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
A sprawdź czujnik przy podstawce bocznej, może od wibracji coś mu odbija i odcina zapłon przy tych konkretnych drganiach. |
Autor: | cichy_lis [ 6 wrz 2012, o 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
To co mogłem zobaczyłem, norma że jak się odepnie czujnik przy sprzęgle to obroty lekko spadają, a i coś co przegapiłem! Na biegu i wciśniętym sprzęgle też występuje usterka, po wrzuceniu luzu usterki nie ma Zrzucam bak i oglądam kable |
Autor: | hubi199 [ 6 wrz 2012, o 20:42 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Jak napisałem sprawdz czujnik biegu. Masz jakieś TRE?? Jeśli tak to prawdopodobnie uszkodzone lub nie łączy. |
Autor: | cichy_lis [ 6 wrz 2012, o 22:04 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Ubijcie mnie głupka ludzkiego nierozumnego- więc po śledzeniu całej instalacji nie znalazłem TRE ale zacząłem bawić się czujnikami i to ta podła podpora - opuszcza się lekko.... ale nie ogarniam tego! Jak jest lekko odchylona to działa jak opornik i nie daje 100% przepustu sygnału co by ograniczało obroty ? |
Autor: | hubi199 [ 6 wrz 2012, o 22:26 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Raczej nie, choć może przerywać zapłon/wtrysk paliwa. Nie jestem pewien ale stopka ma chyba właśnie określoną rezystancje, spróbuj zablokować stopke i daj znać. |
Autor: | cichy_lis [ 6 wrz 2012, o 22:28 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Tak- jechałem na 1 biegu z przyczepioną stopką sztywno i bangla super Co teraz? Jak żyć panie premierze ? |
Autor: | lasooch [ 7 wrz 2012, o 00:07 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Odpiąłbym ten czujnik całkiem i zmostkował kable. Parę dni temu dokładnie ten sam manewr zrobiłem w swoim motocyklu w myśl zasady "im mniej ustrojstwa, które może się zepsuć, tym lepiej" |
Autor: | cichy_lis [ 7 wrz 2012, o 08:10 ] |
Tytuł: | Re: Problem z Obrotami na końcu obrotomierza. |
Rozumiem, i popieram jak najbardziej:) Jednak chciał bym powalczyć z tym i doprowadzić do sprawności z zachowaniem fabrycznych rozwiązań. Cała lipa polega na tym iż na podporze jest luz - lub się wytarło coś - przyznam się że zapomniałem całkiem smarować tego miejsca ( wychodzą przeoczenia właśnie ) Zdemontuje podporę, i może coś się uda zdziałać ? Podwójna sprężyna tam siedzi- da radę jakoś stuningować jej moc? ( próbowałem nalepki Pioneer na szybkę ale nie stuningowało nic- a na wiejskich wyścigówkach 126p działa ;/ ) |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |