Autor |
Wiadomość |
Kailenaa
motorowerzysta
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 14:09 Posty: 89 Lokalizacja: Rzeszów/Sędziszów Młp
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Do kasacji
-
Ostatnio edytowano 31 mar 2013, o 13:56 przez Kailenaa, łącznie edytowano 1 raz
|
22 wrz 2012, o 18:26 |
|
|
skandal_22
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26 Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Znaczy chodzi Ci o to jak SV skręca? Temat o kręceniu ósemek był wałkowany chyba w "technice jazdy", poszukaj. Ogólnie SV nie jest idealny pod tym względem i nie jest stworzony do Gymkhany. Po prostu wymaga pewnej wprawy. Na pocieszenie napiszę, że N z prostą kierą radzi sobie nieco lepiej niż S na clip onach.
|
23 wrz 2012, o 11:07 |
|
|
Kailenaa
motorowerzysta
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 14:09 Posty: 89 Lokalizacja: Rzeszów/Sędziszów Młp
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Nie, nie, bron boze. Chodzi o to, ze moj ojciec nie cierpi typowych scigow, bo nimi nie da sie wykrecic na ulicy czy na podworzu 'na raz' wiadomo, skret w prawo/lewo jest minimalny. Jak sie dowie, ze w SV 650N jest lepiej niz w typowych scigach z mozliwoscia wykrecania, bardziej sie przekona odnosnie moto ;]
|
23 wrz 2012, o 11:45 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Myslę, że tu tylko trzeba popracować nad techniką, a nie szukać winy w promieniu skrętu. SV bez problemu zawrócisz na typowej ulicy-trzeba ćwiczyć. A że małą aprilką na dwa razu zawijałeś to mnie mocno zadziwiłeś.
_________________ 675
|
23 wrz 2012, o 12:16 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Bez obrazy Kailenaa ale jeżeli zawracanie Aprilią na szerokości drogi sprawia Ci trudność to ... powinieneś jeszcze nią pojeździć. I to długo. Na Sv w wersji S jest tak samo albo gorzej. Na N niewiele lepiej.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
23 wrz 2012, o 14:06 |
|
|
Kailenaa
motorowerzysta
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 14:09 Posty: 89 Lokalizacja: Rzeszów/Sędziszów Młp
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Zupelnie sie nie zrozumielismy. Nie chodzi mi o umiejetnosc skrecania ( ósemki nigdy nie sprawialy mi zadnego klopotu 'prawkowymi' motorami' ) po prostu niektore motory maja duzo wieksza zwrotnosc. Konkretnie chodzi mi o to, ze u mnie na podworzu nie da rady 'na raz' zawrocic APka 125. Maksymalny skret kierownicy, i po prostu nie wykreci. Za to wczoraj jezdzilem Honda Transalp XL 650, i po prostu bajka. Wykrecilbym dwa razy bez problemu
|
23 wrz 2012, o 15:17 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Znakomicie. W takim razie wszystkie enduraki będą Ci odpowiadać. Może taki DL na przykład. Znakomity sprzęt.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
23 wrz 2012, o 15:38 |
|
|
skandal_22
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26 Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Tak jest! SV-ką raczej Ci się nie uda "na raz" nawet z kierą skręconą na maxa. Swoją drogą to takie skręcanie jest mało komfortowe.
|
23 wrz 2012, o 15:46 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Znakomity, w klasie lotniskowców Swoją drogą ciekawe kryteria wyboru motocykla
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
23 wrz 2012, o 19:59 |
|
|
Kailenaa
motorowerzysta
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 14:09 Posty: 89 Lokalizacja: Rzeszów/Sędziszów Młp
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Zadne kryteria, moto mam wybrany i dokladnie wiem czego chce, SVke w klasie N, po prostu bylem zainteresowany jak tu to wyglada w praktyce;)
|
23 wrz 2012, o 20:12 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Wystarczy pochylić sprzęta i promień skrętu się zmienia diametralnie
|
23 wrz 2012, o 20:34 |
|
|
dzwonek
wywrotowiec
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46 Posty: 1346 Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
W sumie dobra metoda na przekonywanie staruszka Da się jeździć, jak nie za 1 to za 38 razem w końcu się uda zawrócić na raz
_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA
mail: dzwonek (at) svforum.pl
|
26 wrz 2012, o 16:05 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
|
26 wrz 2012, o 21:00 |
|
|
czarolk3
motocyklista
Dołączył(a): 7 wrz 2012, o 22:34 Posty: 195 Lokalizacja: Warszawa, Mokotów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
i to z kuframi...
_________________
SV650S k3 --> viewtopic.php?f=9&t=8282
|
26 wrz 2012, o 21:15 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Wpadnijcie kiedyś na gymkhanę to zobaczycie jak się to robi w praktyce W skrócie - kiera do ogranicznika, przednim heblem kompresujemy zawias, dla stabilizacji moto można sobie pomagać tylnym hamulcem, no i składamy w dół ile potrafimy :-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
26 wrz 2012, o 21:38 |
|
|
czarolk3
motocyklista
Dołączył(a): 7 wrz 2012, o 22:34 Posty: 195 Lokalizacja: Warszawa, Mokotów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
To chyba tylko z jakąś klatką na silnik. Jak w stuncie
_________________
SV650S k3 --> viewtopic.php?f=9&t=8282
|
26 wrz 2012, o 21:41 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Na kursie miałem możliwość pobawienia się w zawracanie (lżejszym sprzętem i nie swoim) Kiera do ogranicznika i gazem prostowałem motocykl gdy zaczynał się za bardzo kłaść (lub po prostu nie tak jak chciałem). Czy to dobre nie wiem, ale mi wystarcza
|
26 wrz 2012, o 21:47 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Wystarczą dobre crashpady
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
26 wrz 2012, o 22:03 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Pogadaliśmy sobie o technice, a mnie wyobraźnia podpowiada trawiasto bagniste podwórko, na którym autor chce zawrócić na raz i widzę, że metody z Gmkhany jakoś się nie sprawdzają. Raczej z sześciodniówki.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
27 wrz 2012, o 08:22 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: Skret kierownicy SV 650n 2003 +
Na błotku czy trawie wystarczy dodać gazu ;-)
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
27 wrz 2012, o 08:29 |
|
|