Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BlackN
motocyklista
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31 Posty: 156
|
Wtrysk do okrągłej ramy
Chodzi mi po głowie pierwsza mała SV650N czarna, jako drugie moto. Jeżdżę obecnie na mocniejszym, szybszym motocyklu z owiewką Z750S, który sprawdza się w trasie. Na mieście brakuje mi lusterek przy kierownicy (można wymanerować nimi, między lusterkami samochodów), "wąskości", "skoczności" z miejsca z małych obrotów, odgłosu "rozgarniającego" samochody:) Policzyłem sobie, że 80% moich przebiegów, to droga do i z pracy. Do gaźników jednak nie chciałbym już wracać (trochę nerwów, pieniędzy i czasu kosztował mnie ich serwis). Ktoś podpowie: "kup nowszą na wtrysku", odpowiadam - nie podoba mi się kwadratowa rama.
Wyjścia są dwa: 1. Wtryskowy silnik włożyć do okragłej ramy i tu pytanie, czy mocowania pasują, czy blok jest inny i trzeba dużo przerabiać? 2. Do gaźnikowego silnika w miejsce gaźników włożyć wtryski. Czy to jest możliwe?
Proszę o konkretne odpowiedzi...
_________________ Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...
|
28 gru 2012, o 19:28 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
1. da się 2. da się
wybór należy do ciebie taniej będzie zamiast gaźników założyć wtryski
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
28 gru 2012, o 19:33 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
Racja, trzeba umieć ustawić i sprawdzić analizatorem spalin pod obciążeniem. Ale jak raz i porządnie ustawisz gaźniki to masz spokój.
|
28 gru 2012, o 20:47 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
A może gladius?
|
28 gru 2012, o 23:24 |
|
|
bajk87
motocyklista
Dołączył(a): 2 sie 2011, o 00:25 Posty: 218 Lokalizacja: Piła
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K3
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
skoro jezdzisz zetka to co za sens kupowac 650? a jezeli chcesz cos z okragla rama to moze... http://zumann.com/data_images/posts/cag ... 000-03.jpg ??
_________________ Bartłomiej
|
28 gru 2012, o 23:41 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
jak się nie rozgrzebuje sprzęta, to żaden analizator spalin nie jest potrzebny. wszystko ustawia się na fabryczne ustawienia standardowe (patrz: serwisówka) i powinno grać. Gaźniki to wbrew pozorom proste urządzenia i nie jest trudno je ogarnąć.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
29 gru 2012, o 00:18 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
Motocykl z przebiegiem kilkudziesięciu tysięcy kilometrów niestety trochę się już różni od fabrycznego, więc i ustawienia z serwisówki niekoniecznie są aktualne. Owszem, jest to punkt wyjścia, ale zazwyczaj trzeba to i owo podregulować. A jak komuś się jeszcze zachciało K&Nów, wydechów czy innej rzeźby, to się robi wtedy zabawa 1) Bez problemu, wiele osób już przekładało wtryskowe silniki do gaźnikowych SV, jednak zostawiając oryginalne gaźniki. 2) Będzie problem, bo w zbiorniku nie masz elektrycznej pompy paliwa, nie masz całej wiązki od wtryskowej SV. Sto razy wolałbym co 12tys zrobić serwis gaźników, niż bujać się z taką przekładką. Z resztą układ wtryskowy też trzeba okresowo co 12tys km sprawdzać, chociaż większość użytkowników nawet o tym nie wie i temat olewa...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
29 gru 2012, o 01:32 |
|
|
BlackN
motocyklista
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31 Posty: 156
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
Kto, za ile zrobi taki serwis, przy przelotowym tłumiku, żeby nie miał dziur w obrotach i nie przebarwiał tłumika..?, dając gwarancję na 12 tys. W moim przypadku sezon.
_________________ Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...
|
29 gru 2012, o 02:26 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
Na forum znajdziesz namiary na Kudłatego z Międzyborowa (Rafał Pluta). Zadzwoń, powiedz że jesteś ode mnie, powiedz dokładnie czego oczekujesz i dogadaj cenę Albo podjedź, daleko nie jest, a na żywo zawsze łatwiej się dogadać. Rafał jako jeden z nielicznych w okolicy stroi gaźniki z analizatorem spalin (szczerze mówiąc, to nie słyszałem by w ogóle w okolicy ktoś to robił w ten sposób). A na dziurę w obrotach (pewnie w okolicach 4-5tys) to dobrze robi korekta iglic i poziomu paliwa. Spróbuj np. podnieść iglice o jeden ząbek, jednocześnie obniżając poziom paliwa w komorach o 2mm. Jak się poprawi, to dobrze, jak nie to odwrotnie - paliwo 2mm do góry, a iglica o jeden ząbek w dół.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
29 gru 2012, o 02:42 |
|
|
BlackN
motocyklista
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31 Posty: 156
|
Re: Wtrysk do okrągłej ramy
Jeszcze nie mam SVki.. , ale pogadam, bo póki co, nie wiem czego szukać.
_________________ Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...
|
29 gru 2012, o 10:55 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|