Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 7 sty 2025, o 19:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach... 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Witam wszystkich ;)
Mam problem kiedyś już pisałem na ten temat pojawiło się w mojej sv cos takiego że odpaliłem moto ładnie chodził wszystko ok tyka jak zegarek a tu nagle ni stad ni zowąd moto zgasło,jak zgasł próbowałem zakręcić ale objaw był taki ze w ogóle nie zakręciło tylko było słychać małe puk i tyle.
Dziś zagłądnołem żeby sprawdzić co sie dzieje znalazłem objaw "tykania" był to nie łączący dobrze kabel jak usunąłem ta usterkę moto kręci ale co z tego jak nie mam w ogóle iskry na garach świece sprawdzałem są ok.
W czym może być problem???


8 kwi 2013, o 18:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
nie łączący czy zerwany kabel, który miał dojście do masy?
Sprawdz bezpieczniki i zobacz czy napięcie dochodzi do modułu zapłonowego.


8 kwi 2013, o 19:07
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Bespieczniki sprawdzałem sa ok.


8 kwi 2013, o 19:59
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Nie łączący kabel był to kabel który idzie od aku ob bieguna minusowego cienki czarny .


8 kwi 2013, o 20:02
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
hubi199 napisał(a):
nie łączący czy zerwany kabel, który miał dojście do masy?
Sprawdz bezpieczniki i zobacz czy napięcie dochodzi do modułu zapłonowego.


Czy jest możliwe ze spalił sie moduł???


9 kwi 2013, o 18:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
To jako ostateczność, dlatego sprawdz czy napięcie dochodzi do modułu i czy wychodzi.
Zobacz czy czasami coś się nie dziele z przełącznikiem zapłonu.


9 kwi 2013, o 19:28
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
hubi199 napisał(a):
To jako ostateczność, dlatego sprawdz czy napięcie dochodzi do modułu i czy wychodzi.
Zobacz czy czasami coś się nie dziele z przełącznikiem zapłonu.


przełacznik zapłonu dokładnie ktory jest to element?? bo jeszcze nie jestem całkowicie obeznany w budowie sv


10 kwi 2013, o 14:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Przy gazie czerwony przełącznik. Chociaż nie jestem pewien czy by zakręcił. a w schemacie nie chce mi się szukać.


10 kwi 2013, o 16:09
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
hubi199 napisał(a):
Przy gazie czerwony przełącznik. Chociaż nie jestem pewien czy by zakręcił. a w schemacie nie chce mi się szukać.

tam jest ok bo chyba jak by nie łaczyło cos to wogole by nie kręcił


10 kwi 2013, o 21:56
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 00:25
Posty: 146
Lokalizacja: Es igrek ce ó wu
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 N 2006r.
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Po kablu od świec dojdziesz do cewek zapłonowych. Sprawdź, czy dochodzi tam napięcie, czy kable nie są luźne.
Poza tym, czasem warto podłączyć mocniejsze aku. Jak jest słabe to bywa, że rozrusznik kręci, ale cewki nie dają rady wytworzyć iskry.

No i, serwisówka i krok po kroku wszystko sprawdzasz.

_________________
Ewolucja: > Jawa 50 Sport :] > Iż350 (1963)> Kawasaki Z550(83)> CBR1000F(93)>GSXR750(96)>SV650N(k6) :D
sv galeria - może sprzedam... ;)


10 kwi 2013, o 22:35
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Grzybu napisał(a):
Po kablu od świec dojdziesz do cewek zapłonowych. Sprawdź, czy dochodzi tam napięcie, czy kable nie są luźne.
Poza tym, czasem warto podłączyć mocniejsze aku. Jak jest słabe to bywa, że rozrusznik kręci, ale cewki nie dają rady wytworzyć iskry.

No i, serwisówka i krok po kroku wszystko sprawdzasz.


prad w cewkach jest. próbowałem nawet z aku od auta przez kable i nic;/


11 kwi 2013, o 18:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2010, o 01:17
Posty: 381
Lokalizacja: Elżbietów
Płeć: mężczyzna
Moto: Ruda SV1000S K3
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
To ja może z innej beczki, jak sprawdzałeś iskrę?

_________________
Ruda SV1000 S K3

Obrazek


12 kwi 2013, o 01:07
Zobacz profil WWW
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
To jak piszesz, że prąd na cewce się pokazuje to musi być iskra inaczej świece cewki lub kable wysokiego napięcia są zepsute. Ale zacznijmy od tego jakie napięcie Ci się tam pokazuje?

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


12 kwi 2013, o 07:52
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
No normalnie sprawdzałem wykręciłem świece włożyłem w kapturek i do silnika (do masy) przyłożyłem i kręciłem przecież inaczej nie sprawdzisz.

a co do napięcia to pokazuje 12V że jest. więc ja już nie wiem miałem inne motory w życiu naprawiałem je ale jeszcze takiego problemu jak z tym to nie maiłem nigdy że wszystko niby ok a tu nie daje iskry... ;/ ja już nie wiem a pasuje żeby zaczął chodzić bo pogoda się polepsza pasuje na jakiś zloćik pojechać a tu klapa..


12 kwi 2013, o 15:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
Podmień sobie cewki od kogoś. Pamiętam identyczny przypadek, też niby iskra była, niby wszystko działa, a motocykl nie zapala. Na nowych cewkach odpalił od razu. Stare cewki nadgorliwy właściciel rozwalił myjąc motocykl karcherem ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 kwi 2013, o 17:44
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
lasooch napisał(a):
Podmień sobie cewki od kogoś. Pamiętam identyczny przypadek, też niby iskra była, niby wszystko działa, a motocykl nie zapala. Na nowych cewkach odpalił od razu. Stare cewki nadgorliwy właściciel rozwalił myjąc motocykl karcherem ;)


A powiedz czy jeśli miałem walnięty regulator napięcia to mógł podać za duży prad na cewki i je spalić???


12 kwi 2013, o 19:19
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
DANIEL SV650s napisał(a):
lasooch napisał(a):
Podmień sobie cewki od kogoś. Pamiętam identyczny przypadek, też niby iskra była, niby wszystko działa, a motocykl nie zapala. Na nowych cewkach odpalił od razu. Stare cewki nadgorliwy właściciel rozwalił myjąc motocykl karcherem ;)


A powiedz czy jeśli miałem walnięty regulator napięcia to mógł podać za duży prad na cewki i je spalić???


i problem jest w tym że własnie nie mam w okolicy nikogo zsv zebym mógł podmienic bo tak to już bym to zrobił;(


12 kwi 2013, o 19:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
lasooch napisał(a):
Podmień sobie cewki od kogoś. Pamiętam identyczny przypadek, też niby iskra była, niby wszystko działa, a motocykl nie zapala. Na nowych cewkach odpalił od razu. Stare cewki nadgorliwy właściciel rozwalił myjąc motocykl karcherem ;)


A z cewkami nie jest tak że albo wytwarzają wysoki prąd albo w ogóle nie działają? Zazwyczaj w większości przypadków wina jest świec, potem kabli + fajek ale i na tych z przebiciem motocykl chodzi.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


12 kwi 2013, o 19:34
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
kozik napisał(a):
lasooch napisał(a):
Podmień sobie cewki od kogoś. Pamiętam identyczny przypadek, też niby iskra była, niby wszystko działa, a motocykl nie zapala. Na nowych cewkach odpalił od razu. Stare cewki nadgorliwy właściciel rozwalił myjąc motocykl karcherem ;)


A z cewkami nie jest tak że albo wytwarzają wysoki prąd albo w ogóle nie działają? Zazwyczaj w większości przypadków wina jest świec, potem kabli + fajek ale i na tych z przebiciem motocykl chodzi.



jak by było przebicie to chyba były by jakieś objawy a to sie stało nagle;/


12 kwi 2013, o 19:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: KRĘCI ale nie odpali i brak iskry na obu garach...
kozik napisał(a):
A z cewkami nie jest tak że albo wytwarzają wysoki prąd albo w ogóle nie działają? Zazwyczaj w większości przypadków wina jest świec, potem kabli + fajek ale i na tych z przebiciem motocykl chodzi.


W większości przypadków jest tak jak piszesz. A w mniejszości przypadków SV stoi u mechanika miesiąc, mechanik nie ma już pomysłów co sprawdzać i co wymienić, aż przypadkowo przekładamy cewki od mojego v-stroma i alleluja, SV żyje :P Nie dam głowy, że i tu jest ten sam problem, to raczej strzał w ciemno, ale warto spróbować.

Cewka to cewka, nie musi być też koniecznie od SVki... Każda na wejściu ma 12V, każda na wyjściu ma taką samą świecę, więc krąg "dawców" może być szerszy ;)

DANIEL SV650s napisał(a):
A powiedz czy jeśli miałem walnięty regulator napięcia to mógł podać za duży prad na cewki i je spalić???

Nie spotkałem się z takim przypadkiem. Jeżeli regulator padnie i napięcie w instalacji jest zbyt wysokie (widywałem i takie co dawały 18-19V), to zawsze najpierw wygotowywał się akumulator, ew. padło coś z "delikatnej" elektroniki, np. zegary, ale nigdy cewka. To jest akurat konstrukcja dosyć prosta i moim zdaniem dosyć odporna na wszystko poza wodą :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 kwi 2013, o 19:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL