Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Zasilanie 1,5V w motocyklu
Autor |
Wiadomość |
SweetNoise
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07 Posty: 707 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
|
Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
Będziesz pan zadowolony
_________________
SV650S K6
|
2 mar 2011, o 01:15 |
|
|
gruby33
SV Rider
Dołączył(a): 13 gru 2010, o 00:12 Posty: 938 Lokalizacja: Baniocha
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650A 2016
|
Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
lasooch to chyba najtańsze rozwiązanie 6zł + wysyłka. 0,5A spokojne ze sporym zapasem wystarczy do zegarka i paru diód LED. http://moto.allegro.pl/zasilacz-do-zapa ... 26795.htmlEwentualnie za 15zł z 1.2A http://moto.allegro.pl/zasilacz-samocho ... 68679.html
_________________ Polerowanie reflektorów fb.com/polerowanko
|
2 mar 2011, o 16:00 |
|
|
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
|
Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
To też jest opcja, tyle, że takie zasilacze na ogół mają frywolne napięcia, nijak mające się do nominalnych (np. 1,73V zamiast 1,5V, czy 3,6V zamiast 3,0V itd.) Sam mam w domu kilka takich zasilaczy sieciowych regulowanych, które mają rzeczywiste napięcia zupełnie z dupy.
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!
|
2 mar 2011, o 19:06 |
|
|
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
|
Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!
|
4 mar 2011, o 15:25 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
Ja już i tak kupiłem ten za 18zł z pierwszego linka. Pozostało teraz tylko poskładać wszystko do kupy Dzięki za pomoc
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 mar 2011, o 15:32 |
|
|
Suzi Mua
SV Rider
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
|
Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
To daj mi znać jak się sprawuje ta przetwornica, bo chcę taką wsadzić do kufra Kappa K48 na światło stopu i kierunkowskazy.
Zastanawiam się też czy nie zastosować tego typu przetwornicy do stabilizacji napięcia dla żarówek led typu BA-15D, BA-15S w kierunkowskazach i stopie. Normalnie można je wpiąć w zamian za standardowe żarówki, ale nie wiem czy zmiany napięcia (skoki, spadki) ich nie popalą (tych ledowych). Problem jaki widzę dla przetwornic w tym zastosowaniu, to konieczność ustawienia 12V na wyjściu, czego się zrobić nie da, bo na wejściu zapewne będzie napięcie rzędu 11,5V - 14V więc trzeba by było rozbebeszyć żarówki ledowe i wymienić rezystory na mniejsze, a na przetwornicy ustawić np. 9V. Może macie jakieś propozycje, czy jet sens się bawić czy po prostu kupić żarówki ledowe i wsadzić w kierunki tak po prostu ?? Oczywiście przerywacz też zmienię.
_________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!
|
4 mar 2011, o 15:51 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
W którymś motocyklu z rzędu wstawiam już ledy 12V zamiast postojówek lub kierunkowskazów. Tak samo w kontrolki, podświetlenie tablicy itd. Nigdy nic mi się nie przepaliło
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 mar 2011, o 17:15 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Zasilanie 1,5V w motocyklu
Działa Zmontowałem wszystko już jakiś czas temu i jest ok. Pierwsze próby były w domu, pod zasilaczem 12V. Po ustawieniu napięcia wyjściowego na 1.5V i podpięciu moich odbiorników, napięcie spadało do 1.3V. Na tych samych ustawieniach podłączyłem do motocykla i bez odbiorników było już 1.7V, więc po podpięciu diodek i termometru pewnie spadało akurat na 1.5V
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
20 kwi 2011, o 01:36 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|