Autor |
Wiadomość |
rafal2491
rowerzysta
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 15:54 Posty: 44 Lokalizacja: Gogolin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2003
|
Re: Mod TRE
Tak doczytałem, wiąże się to z tym że będą wyższe obroty silnika na luzie?
|
15 lut 2011, o 15:32 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Mod TRE
Tak, Soldyy pisał o tym na początku. Sobie zmniejszysz.
|
15 lut 2011, o 16:24 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Mod TRE
Rafal jak chcesz to zrób sobie z tranzystorem to będziesz miał bez wyższych obrotów i nic nie trzeba będzie regulować.
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
15 lut 2011, o 19:50 |
|
|
pioszu
motocyklista
Dołączył(a): 27 lis 2010, o 19:01 Posty: 287 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
A ze spalaniem w końcu to jak jest?
_________________ SV1000N K4
|
27 lut 2011, o 20:48 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Mod TRE
Mi nie wzrosło
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
27 lut 2011, o 22:16 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Mod TRE
Przejmujesz się tym? Co najwyżej wzrośnie o 0,1 l na 100 km
_________________ SVNERWUS
|
28 lut 2011, o 00:41 |
|
|
Opal
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58 Posty: 475 Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
|
Re: Mod TRE
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
|
3 mar 2011, o 16:56 |
|
|
DUDI
rowerzysta
Dołączył(a): 5 maja 2010, o 00:00 Posty: 49 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650N.k8
|
Re: Mod TRE
Witam. Podpinam się do tematu, otóż mam 650 wersję N k8 sprowadzona od żabojadów i widziałem że u mnie w module są dwie wtyczki. Czy ktoś robił na tym roczniku z takim modułem już test oddławiania w postaci odpięcia któregoś kabla? Działa? Nie martwię się spalaniem, ważne żeby gacie z dupy zrywało.... a jak na obecną chwilę to trochę nie bardzo.
|
26 mar 2011, o 20:00 |
|
|
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
|
Re: Mod TRE
Ale mod TRE, a blokada połowy mocy to dwie różne sprawy Po modyfikacji TRE gaci nie będzie zrywało w porównaniu z aktualnym stanem. Jeżeli połowę kucy masz zablokowane to jest inna sprawa
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
26 mar 2011, o 21:17 |
|
|
DUDI
rowerzysta
Dołączył(a): 5 maja 2010, o 00:00 Posty: 49 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650N.k8
|
Re: Mod TRE
Sorry w takim razie. Idę do innego tematu.
|
26 mar 2011, o 21:27 |
|
|
SKY
rowerzysta
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 19:45 Posty: 15 Lokalizacja: łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Może ktoś napisać co dokładnie trzeba zakupić do zrobienia TRE??
_________________ SUZUKI SV 650S 2005r
|
8 maja 2011, o 10:12 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Mod TRE
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
8 maja 2011, o 11:30 |
|
|
SKY
rowerzysta
Dołączył(a): 23 sty 2011, o 19:45 Posty: 15 Lokalizacja: łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Podziękował...
_________________ SUZUKI SV 650S 2005r
|
8 maja 2011, o 11:50 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Mod TRE
Jak jesteś ewentualnie zainteresowany wersją na pełnym wypasie, pozwalającą na wpięcie bezpośrednio w instalację to potrzebujesz wtyczki: http://cgi.ebay.pl/Japanese-Sumitomo-4- ... 2304022b38http://cgi.ebay.pl/Japanese-Sumitomo-4- ... 230c9820e0
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
8 maja 2011, o 12:42 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Mod TRE
Zrobiłem aTRE i chyba coś zwaliłem bo cały czas mam na szafie luz? Pytanie do fachowców co spieprzyłem
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
22 lip 2011, o 16:35 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Mod TRE
Zrobiłem 3 sztuki i nic podobnego się nie działo. Sprawdziłbym przede wszystkim oporności użytych rezystorów, a następnie jakość montażu oraz podłączenie.
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
22 lip 2011, o 16:49 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Mod TRE
Podłączenie ok, jakość montażu ok, nie jestem pewny kierunku ponieważ w moim moto wtyczka itd... wygląda zupełnie inaczej niż na fotach z tematu. (od oryginalnych wtyczek u mnie oba kable idą z lewej strony ramy) układ zrobiłem dokładnie jak z http://wotid.com/tls/files/SATRE.pdf ) Już naprawione, podczas zalewania w pudełeczku zbyt mocno docisnąłem i wyłamał się tranzystor, zrobiłem nowy układ i pięknie działa THNX
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
22 lip 2011, o 17:14 |
|
|
Tolman
SV Rider
Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23 Posty: 890 Lokalizacja: Wwa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650s
|
Re: Mod TRE
Mod TRE zainstalowany. Na wstępie chciałem podziękować użytkownikowi Tigera1 za poświęcony czas i profesjonalnie wykonaną robotę. Odczucia: -co do spalania nie sprawdzałem jeszcze, ale raczej troszeczkę podskoczy. -Szybciej kończą się obroty na 1, 2 i 3 biegu, szczególnie na 1 i 2. -Nieprecyzyjnie sprawdzone przyspieszenie pomiędzy sv650 (z TRE mod) i sv650 (bez dłubania), wersja bez grzebania została w tyle. -Czy na koło idzie lepiej... może i tak. Na początku wydawało mi się że nie, ale potem uświadomiłem sobie że strach blokuje mnie trochę, więc i na sv1000 bym nie postawił, koło uniosło by się na 20-30cm i finito .
_________________ Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny
|
29 lip 2011, o 19:21 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Witam Troche odświeże temat. Chce sobie zrobić TRE w sv650. Wolałbym nie ciąć kabli tylko kupić wtyczki do svki. Czy znalazł ktoś pasujące do oryginalnych?? jaki koszt tego. Oczywiście w pl bo niechce bawić się zagranicą
|
5 wrz 2011, o 19:40 |
|
|
Tolman
SV Rider
Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23 Posty: 890 Lokalizacja: Wwa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650s
|
Re: Mod TRE
W Polsce chyba raczej nie kupisz, chyba że dorwiesz jakąś używaną instalacje na allegro. O w sumie popytaj tu na forum bo jeśli ktoś zmieniał sobie wtyczki to będzie miał stare.
_________________ Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny
|
5 wrz 2011, o 19:57 |
|
|