Autor |
Wiadomość |
saviola93
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 12:42 Posty: 85 Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Mod TRE
sv 650 03 --> wystarczy wstawić w różowy przewód opornik 6,8kohm tak ? wiec po kiego grzyba ten tranzystor ? uprzedzam odpowiedzi innych- "tak czytałem cały temat"
|
11 sty 2012, o 22:04 |
|
|
zebro
motocyklista
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15 Posty: 206 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Mod TRE
Pytam z ciekawości. Jak mam zamontowanego PowerCommandera to coś mi da dołożenie TRE?Nie znalazłem nigdzie takiej informacji.
|
11 sty 2012, o 22:12 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Mod TRE
Nie, nie wystarczy wstawić opornik w różowy przewód. Przeczytaj temat jeszcze raz. A potem jeszcze ze dwa razy. Przejrzyj schematy, zastanów się jak to działa, po czym ponownie przeczytaj cały temat. Powinno, bo power commander ingeruje tylko we wtryski, a blokada jest na mapach zapłonowych i być może wtryskach.
|
11 sty 2012, o 22:26 |
|
|
zebro
motocyklista
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15 Posty: 206 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Mod TRE
Dziękować za informację. Czyli bez próby się nie obejdzie.
|
11 sty 2012, o 22:28 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Nie wiem czy to coś da. PC ingeruje we wtrysk paliwa?? czy tylko zapłon?
Poza tematem, jest duża różnica z PC niż bez??
|
12 sty 2012, o 21:08 |
|
|
zebro
motocyklista
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15 Posty: 206 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Mod TRE
Nie mam pojęcia. W momencie kupna motoru już to siedziało wpięte w elektrykę. Z tego co mówi jeden z lepszych mechaników w moim mieście, to PC z odpowiednia zestrojoną mapą, dobrym wydechem i filtrem potrafi dać 5-8 % wzrost mocy. Warunkiem jednak jest poprawne ustawienie PC. Ja swojego jeszcze nie podłączałem do komputera i nie sprawdzałem co tam siedzi. Wierzę, że poprzednik wiedział co robi. Nic nie grzebiąc nie popsuje Nie wiem jakie są maksymalne obroty Sv bez PC. U mnie silnik wkręca się prawie do 13 tyś. Być może to jest właśnie sprawka PC.
|
12 sty 2012, o 21:16 |
|
|
wlmi
motocyklista
Dołączył(a): 15 paź 2011, o 09:32 Posty: 182 Lokalizacja: SZCZECIN
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZZR 1200
|
Re: Mod TRE
to był zwykły starter, posłużył jako obudowa i jest owinięty izolacją ,
|
12 sty 2012, o 21:48 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Do 13tys normalnie sv nie kręci się. Jestem jeszcze ciekaw czy przy tych obrotach silnik generuje Nm ?? O ile pamiętam w seryjnej max moment jest przy 9-10 tys. obrotów
|
12 sty 2012, o 21:51 |
|
|
zebro
motocyklista
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15 Posty: 206 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Mod TRE
Czy generuje, jakieś na pewno, szału nie ma Czasami (bardzo sporadycznie) na 1 za mocno go pociągnę i wskoczy 13 tyś, tak to ten zakres obrotów w SV jest zbędny. Na innych biegach nie próbowałem.
|
12 sty 2012, o 22:09 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Mod TRE
Nie moment tylko maksymalna moc w starej Sv i nowej jest osiągana przy 9000tys. Moment obrotowy w starej 62 Nm przy 7500 obr/min, w nowej 65 Nm przy 7000 obr/min.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
13 sty 2012, o 10:22 |
|
|
saviola93
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 12:42 Posty: 85 Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Mod TRE
Chciałem się upewnić ze wszystko dobrze podłącze wiec mam taki tranzystor Według schematu Dono http://desmond.imageshack.us/Himg693/sc ... res=mediumpod C podłączam odcięty od czujnika biegów czerwony przewód i 15k rezystor pod E czarny pod B niebieski i 47k rezystor 650S 03r
|
15 mar 2012, o 00:57 |
|
|
maxio
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55 Posty: 424 Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
|
Re: Mod TRE
Odswieżam temat : otóz zamontowałem w swojej osie rzeczony patent tre i jestem mile zaskoczony efektem .Motocyklowi przybyło jakby pare niutków co sie przekłada na lepsze wkręcanie sie silnika no i oczywiscie przyspieszenie. Jedynym efektem ubocznym jest strzelanie w tłumiki przy kazdym zamknięciu przepustnicy ,na przykład przy zjezdzie ze wzniesienia z zamknietą przepustnica . I nie jest to pojedyńczy strzał w tłumik ,tylko cała seria 5-8 strzałów. mi akurat takie strzały nie przeszkadzają ,ale po ostatniej przejazdzce wydmuchało mi uszczelke grafitowa pomiedzy rurami wydechu i prawdopodobnie moze sie to powtarzac . Czy taki efekt uboczny ( strzelanie) jest normalny przy wstawieniu tre i jak ew.mozna temu zadziałac ? Pozdr.
_________________ -------------------------------------- https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
|
5 maja 2012, o 12:32 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Mod TRE
Wywal PAIR i strzelanie z tłumików zniknie na wieki wieków amen Niedawno przeprowadziłem ten zabieg u siebie i jest lepiej, nic nie strzela, obroty na biegu jałowym nie falują, można dzięki temu sporo obniżyć obroty biegu jałowego
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
5 maja 2012, o 18:22 |
|
|
maxio
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55 Posty: 424 Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
|
Re: Mod TRE
Dzięki ,tak zrobie
_________________ -------------------------------------- https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
|
5 maja 2012, o 19:11 |
|
|
mateo
motocyklista
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 02:18 Posty: 151 Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N gaźnik
|
Re: Mod TRE
PAIR? A cóż to za ustroństwo? Ja jestem winny wielkie podziękowania soldyyemu Dzięki niemu mod znajduje się już w moim lytrze. Fakt faktem pupy nie urywa, ale znaczny pazur się pojawił Tak czy inaczej, polecam
_________________ http://www.bikepics.com/members/matt150/
|
8 maja 2012, o 18:04 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Mod TRE
PAIR to jest system dopalania spalin. Pompka zasysa powietrza z airboxa i dwoma gumowymi przewodami dostarcza je do głowicy, wprost do kanałów wydechowych. Świeże powietrze w układzie wydechowym pozwala dopalić resztki benzyny w katalizatorze w tłumiku. Po wymianie tłumika na akcesoryjny czasem pojawia się efekt falowania wolnych obrotów, dzięki wywaleniu całego PAIRa problem znika. Trzeba wymontować pompę i przewody, pompę zastąpić opornikiem, aby oszukać komputer, a na dekle zaworowe zamiast przewodów, przykręcić dwie zaślepki. I tyle
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
8 maja 2012, o 22:11 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Co do tematu, dostałem odblokowanie TRE wraz z wyświetlaczem biegów... nic to nie daje nie ma sensu sie w to bawić chyba że dla psychicznego komfortu. Nie odczułem żadnej różnicy. Nie mam pojęcia gdzie Wy to zauważacie?
SV1000S po lifcie
|
10 maja 2012, o 01:10 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
A czasem próbowałeś to odłączyć?? Przy małej na niższych biegach czuć różnice, niewielką ale czuć
|
10 maja 2012, o 08:42 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Mod TRE
Może niech najpierw podłączy Czego się spodziewałeś po tej modyfikacji? Różnica jest taka jakbyś 3 letni filtr powietrza zmienił na nowy więc jeżeli chciałeś mieć 5KM więcej to nie w tą stronę idziesz
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
10 maja 2012, o 10:44 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Jest podłączone, spodziewałem się jakiegokolwiek efektu ale niestety nic nie zauważyłem
|
14 maja 2012, o 17:39 |
|
|