Autor |
Wiadomość |
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Ale po odłączaniu czuć różnice?? Na 2,3 odkręć na maksa i powiedz.
|
14 maja 2012, o 19:33 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Już to sprawdzałem... albo mam coś źle zrobione albo nie wiem bo na prawdę nie ma różnicy którą mógłbym wyczuć. Podłączone jest wg instrukcji.
|
15 maja 2012, o 03:42 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Rozumiem, że TRE wbudowane w wyświetlacz? W litrze powinna być jeszcze większa różnica w porównaniu do małej. Jeśli nie było nic w ecu zmieniane to myśle, że możesz spróbować jeszcze na krótko podłączyć sam opornik.
|
15 maja 2012, o 15:57 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
jaki, gdzie?
|
18 maja 2012, o 01:47 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
http://www.suzukisv.com.pl/viewtopic.ph ... &start=140Pod bakiem masz kostki. rozłącz je przylutuj opornik do konektorków podłącz i niezapomnij podpiąć neutral. Zrób próbę z tym i podłączone bez licznika biegów.
|
20 maja 2012, o 18:46 |
|
|
Olaczek
rowerzysta
Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 08:49 Posty: 36
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Mod TRE
Witam, a ja mam takie pytanie: Sprawa tyczy się litra. Który sposób jest prawidłowy wlutowania opornika? z obrazka które wstawił soldyy wynika np zupełnie co innego niż z manuala obrazkowego z zagranicznego forum. Inaczej wlutowany, zupełnie inna wartość. To jak to w końcu jest? i link: http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?t=27012&highlight=smart+tre&page=9
_________________ http://svforum.pl/viewtopic.php?t=4906
|
27 cze 2012, o 17:56 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Trochę temu czytałem cały temat, ale z tego co pamiętam soldyy prezentował bardziej zaawansowany mod TRE. http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.htmlSpróbuj wg. tej strony.
|
27 cze 2012, o 22:22 |
|
|
trovao
SV Rider
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21 Posty: 637 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
|
Re: Mod TRE
Na końcu tych 2 kabelków wpiętych w czarny/szary i czerwony/różowy przewód jest przełącznik, a na nim zamontowany jakiś rezystor ( dziś dokładnie obadam czy prawidłowa wartość ) Jaki byłby sens takiej instalacji TRE ? Wszędzie piszą że kable należy uciąć, a tu taki myk. Przy włączonym tym dziadostwie ECU przecież dostanie informacje że jest na "12 biegu" - wartość rezystancji przy 6biegu będzie za duża bo aż 30kOhm. Jaki to może mieć wpływ na prace silnika? Profesjonalizm instalacji jak i łutów poprzedniego właściciela przemilczę. Kabelki odciąłem, także na chwilę obecną jest tak jak fabryka i różnicy w jeździe nie czuję, ale dla lepszego samopoczucia chce zrobić TRE tak jak być powinno, może na tranzystorze.
_________________ Suzuki SV650S K5
|
29 cze 2012, o 08:39 |
|
|
kuraś
rowerzysta
Dołączył(a): 30 maja 2012, o 23:08 Posty: 27
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 06r
|
Re: Mod TRE
dziś zrobiłem tego moda, wszystko zmieściło się w kosztulce termo wielkości tranzystora, także wygląda to schludnie i prawie nie widać tego odczucia? nie wiem czy to placebo czy nie, ale wg mnie zdecydowanie poprawiła się reakcja na gaz. lekkie tkniecie i wskakuje na 5tyś. podczas jazdy chyba najwięcej czuć od dołu do ok 6tyś wtedy faktycznie jakby przyśpieszał błyskawicznie. skutków ubocznych nie zauważyłem także polecam
|
29 cze 2012, o 13:07 |
|
|
trovao
SV Rider
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21 Posty: 637 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
|
Re: Mod TRE
Odpowiedzi do mojego poprzedniego postu brak wiec dziś zrobiłem porządek w instalacji TRE. Cały schemat obrazuje poniższy rysunek. Instlacja tzw. inteligentrego TRE z dołożonym przełącznikiem na czache moto. W pozycji "OFF" - mamy obejście całej instalacji z tranzystorem i ECU dostaje sygnał bezpośrednio z GPS - czyli fabryka. W pozycji "ON" - komp dostaje informacje o zapiętym na stałe 6 biegu ( poza pozycją "N" ). Odczucia. Jak dla mnie to rzeczywiście może być tylko i wyłącznie efekt placebo, bo ani moje odczucia, ani dupohamownia nie widzą absolutnie żadnej różnicy w przyśpieszaniu czy też reakcji na gaz. Może potrzebuje wiecej czasu na zweryfikowanie tych odczuć ...
_________________ Suzuki SV650S K5
|
30 cze 2012, o 15:08 |
|
|
Olaczek
rowerzysta
Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 08:49 Posty: 36
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Mod TRE
Jak kolega wyżej. Zrobiłem na 2 sposoby. Samo wlutowanie opornika, jak i z tranzystorem + przełącznik. Wyczuwalnych różnic dla mnie nie ma. Wróciłem do serii po kilku dniach testów.
_________________ http://svforum.pl/viewtopic.php?t=4906
|
11 lip 2012, o 08:25 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Również zrobiłem dla 6. biegu i wg. mnie sv-ka stała się bardziej liniowa a tego nie chcę. Dodam opornik dla 5. biegu i zobaczymy co się będzie działo.
|
11 lip 2012, o 10:41 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Placebo...
|
11 lip 2012, o 22:23 |
|
|
Drobny
SV Rider
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:58 Posty: 362 Lokalizacja: WOS :)
Płeć: mężczyzna
Moto: Tymczasowo brak
|
Re: Mod TRE
Jest Jest!! Potwierdzam że w przypadku małej SV + GIPro wraz z ATRE na pierwszych 3-4 biegach szybciej kończą się obroty. Nie wiem jak to się ma w przełożeniu na czasy przyśpieszeń ale różnicę czuć...czuć też w portfelu bo spalanie jest też odpowiednio większe. Co też dziwniejsze przy jeździe turystycznej 100-130 na 6 biegu przy włączonym TRE SV pije o 2,5-3 ltr więcej niż bez modułu. A przecież mapa powinna być ta sama???
|
12 lip 2012, o 11:17 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
2-3litry ?? Atre zwiększa rezystancje na poszczególnych biegach, na 6. biegu jest bodajże nawet większa. Wg. mnie lepszym rozwiązaniem jest TRE na przełączniku.
|
12 lip 2012, o 11:36 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Mod TRE
Drobny ja miałem w swojej też GIPRO i nie paliła mi tak jak Ty mówisz. Może dlatego, że miałem to wszystko ustawione na hamowni filtr wydech itp. Ale moim zdaniem coś jest nie tak bo miałem GIPRO założone jeszcze przed ustawieniem i nie paliła aż tyle więcej wręcz było to nieodczuwalne.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
12 lip 2012, o 11:47 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Mod TRE
i co sprawdziłeś?
|
12 lip 2012, o 14:18 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Nie nie Po wypadzie w weekend muszę troche odpocząć. Jutro może skocze do sklepu po opornik i polutuję. Dam znać jak zrobie.
|
12 lip 2012, o 15:36 |
|
|
Drobny
SV Rider
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:58 Posty: 362 Lokalizacja: WOS :)
Płeć: mężczyzna
Moto: Tymczasowo brak
|
Re: Mod TRE
no dobra...więc powiedzcie czy wynik 8/100 to norma? Aż sam jeszcze raz sprawdzę.
|
13 lip 2012, o 09:32 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Jak śmigasz szybko to tak. Na twoim miejscu sprawdziłbym TPS STP i całą reszte.
|
13 lip 2012, o 10:25 |
|
|