Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 25 gru 2024, o 21:01



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Problem z licznikiem 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Problem z licznikiem
Skoro przebiegi nalicza normalnie, a prędkości nie pokazuje, to ślimak raczej jest ok, bo do zegarów dochodzi poprawny sygnał z koła. Musiało zdechnąć coś w samych zegarach.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


26 lut 2011, o 16:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58
Posty: 475
Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
Post Re: Problem z licznikiem
lasooch napisał(a):
Skoro przebiegi nalicza normalnie, a prędkości nie pokazuje, to ślimak raczej jest ok, bo do zegarów dochodzi poprawny sygnał z koła. Musiało zdechnąć coś w samych zegarach.

+1

_________________
One love, one passion - only motorcycles!


27 lut 2011, o 18:38
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 08:33
Posty: 111
Lokalizacja: Radomsko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Problem z licznikiem
Może wie ktoś czy można w częstochowie kupić ten magnes?, bo właśnie mi też padł.


27 lut 2011, o 20:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58
Posty: 475
Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
Post Re: Problem z licznikiem
Szukaj w ASO, albo allegro.

_________________
One love, one passion - only motorcycles!


3 mar 2011, o 16:58
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 08:33
Posty: 111
Lokalizacja: Radomsko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Problem z licznikiem
Już kupiłem cały ślimak za 50 zł + przesyłka na allego :P


7 mar 2011, o 17:36
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51
Posty: 262
Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Problem z licznikiem
Kupiłem w Liberty Motors w Poznaniu za 110, ma inne wymiary niż ten, który miałem oryginalnie, ale pasuje. Widzę, że najczęściej te magnesy sypią się w rocznikach 2003 i 2004, później spokój?!

Nie wiecie, czy on powinien pracować w jakimś smarze? Może tak na sucho znowu się zatrze i zmieli, może zalać silikonem?

Pzdr.

_________________
Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim...
Tak - mówię - tak!


18 mar 2011, o 00:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Problem z licznikiem
No pewnie że naładuj tam smaru, obojętnie jakiego, jakiś bardzo gęsty byłby najlepszy np. do przegubów, ale jakikolwiek będzie dobry, np. najpopularniejszy łożyskowy. Silikonem nie zalewaj :mur:


18 mar 2011, o 00:48
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51
Posty: 262
Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Problem z licznikiem
Dzięki ziom, tak uczynię.

_________________
Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim...
Tak - mówię - tak!


18 mar 2011, o 00:53
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 21 maja 2012, o 21:57
Posty: 5
Lokalizacja: Kwidzyn
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005.
Post Re: Problem z licznikiem
Witam. Chciałbym trochę odświeżyć temat wskazywania prędkości, ponieważ mam następujący problem. Łicznik przestał pokazywać prędkość, więc zdemontowałem koło i okazało się, że magnetyczny sensor był zmielony w drobny mak. Zamówiłem w ASO, zamontowałem i teraz za cholere nie wiem dlaczego zawyża mi dwukrotnie wskazania prędkości??? Zwaliłem raz jeszcze koło, całe wnętrze w którym pracuje czujnik dokładnie wyczyściłem i nic...wciąż wskazuje zawyżoną prędkość i nabija mi tym samym podwójną ilość kilometrów. Macie jakis pomysł :hmm:


22 sie 2012, o 18:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Problem z licznikiem
Temat wałkowany na forum milion razy, masz czujnik od złego rocznika SV. Albo w ASO sprzedali Ci od starszej wersji, albo sprzedali Ci właściwy dla rocznika 2005, tylko Twój motocykl to w rzeczywistości inny model niż wskazuje rok w dowodzie rejestracyjnym.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


22 sie 2012, o 18:59
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 21 maja 2012, o 21:57
Posty: 5
Lokalizacja: Kwidzyn
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005.
Post Re: Problem z licznikiem
Ok. Dzięki w ASO też mogą się mylić, choć dałem im wszystkie dane motocykla :mur:


22 sie 2012, o 19:55
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 21 maja 2012, o 21:57
Posty: 5
Lokalizacja: Kwidzyn
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005.
Post Re: Problem z licznikiem
Faktycznie okazało się, że mam rok prod 2004 a nie 2005 jak wbili w dowodzie. Sprawa rozwiązana, czujnik zamieniony :spoko:


24 sie 2012, o 09:45
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:59
Posty: 5
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2006.
Post Re: Problem z licznikiem
O jakim czujniku mówicie? Mam podobny problem w km/h pokazuje mi jakieś kosmiczne prędkości, co mam uczynić by prędkościomierz pokazywał prawidłową prędkość, narazie muszę jeździć na mph.


9 wrz 2012, o 20:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Problem z licznikiem
Czujnik na osi przedniego koła, pomiędzy piastą a lewym goleniem zawieszenia.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 wrz 2012, o 23:55
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:59
Posty: 5
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2006.
Post Re: Problem z licznikiem
OK, problem rozwiązany. Zamówiłem odpowiedni czujnik prędkości (tulejka wykonana z magnezu) i zamontowałem. Wszystko pięknie działa, ale nie obyło się bez przeszkód, przy nakładaniu tulejki urwała się 1-na z 4-ech łapek, ale prędkościomierz działa poprawnie i nie odczuwam żadnych większych przekłamań.


18 wrz 2012, o 20:20
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 24 mar 2013, o 19:55
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000.
Post Re: Problem z licznikiem
Witam,

ja natomiast mam następujący problem: licznik ogólnie działa, i wszystko było ok do końca zeszłego sezonu. Wtedy to właśnie po raz pierwszy zaczęły się dziać dziwne rzeczy :smutas: podczas jazdy motocyklem, potrafi na chwile 'wyłączyć' się licznik, a dokładnie wskazówki od prędkości i obrotomierza lecą w dół, gaśnie wyświetlacz, a zapala się rezerwa. Kontrolka luzu (N) pozostaje bez zmian, i nie pamiętam dokładnie, ale od świateł chyba też nie wariuje.
Dodam że temat odnosi się do Suzuki SV 650 S, rocznik 2000.

Rozebrałem ostatnio kawałek przodu, z lewej strony, przejrzałem kawałek instalacji, kostki które są właśnie z lewej strony, i po złożeniu i odpaleniu na chwile w garażu nie zaobserwowałem nic złego, lecz dziś po odpaleniu znów to samo. Na postoju przeważnie gwałtowne odkręcenie manetki powoduje, że albo wskazówki lecą od razu w dół, albo (rzadziej) 'podskoczą' do góry i również zjadą.
W czasie jazdy dzieje się to po prostu przy normalnej jeździe.

Więc zwracam się do was o pomoc ;(
Jestem 'niby' nowy na forum, choć czytam i przeglądam je od dawna :)
Czy miał ktoś podobny problem ? Może ktoś się orientuje co może być przyczyną ? Gdzie zajrzeć ?
Czy przy samym liczniku też jest kostka wpinana w licznik ? Bo widziałem że są kostki na kablach, gdzieś 30 cm od licznika.
Czy może to być jakieś zwarcie ? Jeśli tak, to gdzie go szukać ? Jak wspomniałem rozebrałem lewą stronę, gdzie podejrzewałem przetarcie kabli lub coś w tym stylu, ale wszystko było ok.

Z góry dzięki za pomoc i za cierpliwość dla tych którzy w ogóle przeczytali B)


24 mar 2013, o 20:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Problem z licznikiem
Jeżeli zdychają całe zegary, a zapala się rezerwa, to wygląda mi to na analogiczną sytuację do uruchamiania motocykla. Przekręcasz kluczyk - zapala się rezerwa, zegary leżą. Uruchamiasz silnik - rezerwa gaśnie, obrotomierz wskazuje obroty. Nie mam pojęcia czy impuls dla obrotomierza jest jedynym sygnałem, dzięki którym zegary "rozpoznają" czy silnik jest zapalony czy nie, ale od tego bym zaczął :) Może masz któryś kabel pęknięty, przetarty, może jest niekontakt w którejś wtyczce i od wibracji się rozłącza?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 mar 2013, o 20:52
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 18 lut 2013, o 14:35
Posty: 26
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Problem z licznikiem
Wydaje mi się, że masz ten sam problem co u mnie - opisałem wszystko w temacie: http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=9438&view=unread#unread

Jeszcze tego nie rozwiązałem. Wszystko wskazuje na regulator napięcia (wersja bardziej pesymistyczna to cewka)

_________________
Pozdrawiam
Neurilon


25 mar 2013, o 14:19
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 24 mar 2013, o 19:55
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000.
Post Re: Problem z licznikiem
Dzięki za podpowiedzi, w wolnym czasie ponownie wezmę się za częściową rozbiórkę motocykla i szukania usterki.
Oczywiście odezwę się co i jak, mam nadzieję że przynajmniej zlokalizuje problem.


26 mar 2013, o 23:37
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 29 lis 2010, o 22:06
Posty: 135
Płeć: mężczyzna
Moto: -
Post Re: Problem z licznikiem
Kolego Cami,miałem identyczny problem w mojej starej SV z 2000r.I tak na postoju wszystko było ok a podczas dodawania gazu lub podczas jazdy kiedy występowały drgania pojawiały się takie akcje jak opisujesz.Problem znajdował się wewnątrz licznika,nóżka od opornika lub kondensatora się poluzowała(w tej chwili dokładnie nie pamiętam bo było to ze 3 lata temu) .Na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało ok,dopiero po podłączeniu rozebranego licznika pod instalacje,przekręceniu kluczyka i pogrzebaniu w płytce doszedłem co jest nie tak,wystarczyło przylutować i wszystko wróciło do normy.Nie jestem pewien ale chyba musiałem rozebrać tarcze od prędkościomierza żeby do tego dojść,troche było z tym zabawy ale obeszło się bez wymiany zegarów.Proponuję Ci od razu zajrzeć do licznika bo to może być to samo.


27 mar 2013, o 10:56
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL