Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

Regulator a problem z obrotami.
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=24&t=11940
Strona 1 z 1

Autor:  BuchuOEM [ 10 paź 2013, o 17:19 ]
Tytuł:  Regulator a problem z obrotami.

Witajcie.
Jako, że mój regulator spłoną zakupiłem nowy.
HONDA CBR 1000 Regulator Napięcia FH008ED.
Zrobiłem moda, który polegał tylko na tym aby kable czerwony i czarny z rega dać bezpośrednio na aku.
Oczywiście słusznego przekroju.
Zakupiłem też nowy aku bo stary się poprzednio ugotował.
Ładowania nie było...
Po przegrzebaniu instalacji okazało się, że kable od alternatora były nieudolnie przedłużane.
Zostało to naprawione. Teraz mam ładowanie 14,4V~14.6V w zależności czy światła czy bez.

Ale jest inny problem :mur:
SVka kręci się do 7,5 max 8k rmp i wygląda jak by się odcinała!
Stała miesiąc w warsztacie. Po podmianie i sprawdzeniu absolutnie wszystkiego (łącznie z filtrem dyszami i wydechem) okazało się, że po założeniu regulatora z oryginalnego z innej SV wszystko jest OK. Moto wesoło kręci się do redline nie krztusi się nie dławi.
FH008ED kosztował 400zł czy możliwe, że kupiłem uszkodzony?
Skoro ładowanie jest wręcz książkowe.

Autor:  pm2z [ 10 paź 2013, o 17:57 ]
Tytuł:  Re: Regulator a problem z obrotami.

Ciekawa sprawa.
A jak wygląda napięcie na AQ, gdy kręcisz do odcinki? Kręć obroty w górę, powoli, na tyle byś zaobserwował zmiany na multimetrze. Kurcze, sam nie wiem, niby regulator nie ma nic do odcięcia zapłonu, ale może jednak wadliwy jest i w pewnych obrotach robi zwarcie??? Zresztą voltomierz podłączony do AQ w takiej sytuacji pewnie nic nie wykaże...

Naprawdę ciekawa sprawa, czekam na rozwiązanie :)

Autor:  BuchuOEM [ 10 paź 2013, o 18:44 ]
Tytuł:  Re: Regulator a problem z obrotami.

Ładowanie oscyluje między 14,4~14,6V jak kręcę powoli przy około 6,5k multimetr przez sekundę pokazuje 0V potem normalnie.
Obrotomierz był rozłożony i może ba na pewno ma przekłamanie bo nie było martwego pola zaznaczonego. Ale mnie więcej tutaj mam sekundowa przerwę. Potem ładowanie jest czy trzymam w tym miejscu czy kręcę wyżej.

Autor:  pm2z [ 10 paź 2013, o 19:13 ]
Tytuł:  Re: Regulator a problem z obrotami.

Czyli jak jest 0 volt na multimetrze to da się silnik kręcić jeszcze trochę wyżej??? :hmm:

Ale chyba nie ma co dywagować - skoro na innym regulatorze problemu nie ma, to widocznie regulator robi spięcie.
Robiłem kilka takich przekładek i uważam, że regulator to regulator, jak sam w sobie jest sprawny, to nie powoduje żadnych "efektów ubocznych".

Autor:  BuchuOEM [ 10 paź 2013, o 19:26 ]
Tytuł:  Re: Regulator a problem z obrotami.

Tylko części elektroniczne nie podlegają zwrotowi/gwarancji.
A rega kopiłem na allegro i miał mieć 12m-cy.
Ciekawe jak to się skończy. Teraz kupuję taki jak miał być kicham na mody...

Aha tak kręci się wyżej napięcie znika na sekundę może krócej. Może to jakaś wada miernika bo jeszcze się kreci 1~1,5k w górę po tym.

Autor:  z2maciek [ 26 paź 2013, o 08:23 ]
Tytuł:  Re: Regulator a problem z obrotami.

Ja mogę w sprawie powiedzieć tyle że mam u siebie identyczną konfigurację: FH008ED połączony grubymi przewodami z aku, sv gaźnikowa. Wszystko od ponad roku pracuje bez najmniejszych zastrzeżeń.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/