Re: SV650s - lubi zgasnąć podczas pracy na luzie.
Siema! Możliwe że mam lub miałem ten sam problem. Odpal swoją maszynę i pobaw się manetką gwałtownie dodajac i puszczajac gaz, kilka razy. U mnie moto przy takim bawieniu się spadało na 800 obrotów lub gasło. Objawy podczas jazdy jakie miałem to takie:
1. Moto pracuje sobie spokojnie na postoju 5 minut 10 czasami 20 (czas bez znaczenia) potrafiło zgasnąć i nie było to zależne ciepły/zimny silnik.
2. Jadę sobie dojeżdżam spokojnie do swiatel na biegu jest ok wrzucam na luz gaśnie.
3. Sytuacje najczęściej zdażały się kręcąc wokół komina i podczas zabawy manetką, na trasach b. rzadko.
Dodam, że po samoczynnym zgaśnieciu nie chciał odpalić BEZ DELIKATNEGO dodania gazu. Jak dodałem choćby troszke gazu palil na ,,dotyk,,.
Jak zgasiłem go sam to za kazdym razem palił normalnie BEZ dodawania gazu
4. Moto po ,,regulacjach,, zaworów wtrysków itp itd, problem polega na tym że po odbiorze od mechanika TPS był odkręcony (luźno sobie latał) ale działo się to przed i po odbiorze od mechanika (rok temu)który stwierdził że silnik żyleta tylko elektyke mam kombinowaną... Dziwne tylko że ok 8 tys od kupna moto chodziło ok i nikt nic nie ruszał. Tej zimy rozebralem obejrzałem i instalacja wydaje sie byc w 100% oryginalna. Mechanik (pseudo??? naciagacz??? 500 zł wzioł)
Ja mam K7 naczytałem się sporo i to nic nie dało. Opisy nie dotyczą mojej maszyny:(
1. rocznik 2007
2. po 2 Swiece zapłonowe na cylinder.
3. Brak regulacji biegu jałowego za pomocą śrubki!!!
4. Brak możliwości regulacji przepustnic za pomocą jakiś tam śrubek (opisał ktoś b.dobrze na forum jak to zrobić mierząc suwmiarka itd.)
Moje pytania:
1. Czy wogóle w moim przypadku można mechanicznie wyregulować przepustnice???
2. Przy ilu tys. obrotów TPS powinien wchodzić w górne położenie??? Aktualnie mam ok 4 tys i niżej nie da rady zejść spędziłem nad tym ok 2 godzin i nie ma opcji żeby funkcjonowal prawidlowo przy 3 tys (popsuty TPS???) przy 4 dziala ok przy 3 wskakuje na górne położenie i mało kiedy schodzi w srodkowe:/
Jeżeli zrozumiałes mój problem i masz taki sam to ci moge opisać co zrobiłem w swoim i jak na razie działa. Jedynie nie wiem co z tym TPS-em na ile ma być wyregulowny w takim silniku jak ja mam...
Przepustnice teoretycznie zsynchronizowałem ale nie mam pojęcia czy prawidłowo... Ale tylko górne ktore otwiera silniczek elektryczny... Czy dolne sterowane linka menetki tez sie reguluje??? Synchronizuje??? Pozdro:)