Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 1 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jasiu218
pieszy
Dołączył(a): 5 cze 2015, o 01:35 Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Moto: TL1000S 1998
|
Zniknely wolne obroty
Witam! Co prawda moje moto to nie SV tylko TL, ale moze ktos pomoze... Maszyna zgasla kiedys gdy wyrzucilem na luz na skrzyzowaniu. Zapalilem, pojechalem dalej i na nastepnym skrzyzowaniu to samo. ZAdnego ubytku mocy nie ma, ale nie chce pracowac na wolnych obrotach. Gdy podciagne "ssanie" (pisze w cudzyslowiu bo maszyna na wtrysku) jestem w stanie go utrzymac cos okolo 3 tys obrotow, przy probie zejscia nizej gasnie. Brak wyswietlanych bledow. Cisnienie sprezania takie jak przed awaria. Mozna odpalic osobno na kazdy garnek czyli pracuja oba. Podejrzewalem Map sensor. po odlaczeniu go wyswietlil sie odpowiedni blad i dalo sie utrzymac maszyne za pomoca ssania nawet kolo 1000obr. Zaopatrzylem sie w pompke podcisnienia z wakuometrem zeby sprawdzic czujnik, a wlasciwie dwa bo kupilem uzywke. Z tabeli w manualu wynika, ze wraz ze wzrostem podcisnienia powinno zwiekszac sie napiecie na wyjsciu czujnika. Moje czujniki dzialaja dokladnie odwrotnie, a wiec im wieksza wartosc podcisnienia tym mniejsze napiecie. Szukalem po sieci i zauwazylem, ze samochodowe czujniki zachowuja sie tak jak moje. Troche zglupialem bo nie wiem teraz czy nie potrafie dobrze czytac czy mam dwa zepsute czujniki i wlasciwy rozwiaze problem.... Jakies sugestie?
|
5 cze 2015, o 02:04 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 1 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|