Re: SV1000 2003 - Czyszczenie pompy paliwa
Dokładnie to 168ml/10sek.
Odpinasz wtyczkę od ECU i musisz podpiąć napięcie +12V klemy z akumulatora motocykla bezpośrednio z kablem żółtym z czerwonym paskiem od wtyczki ECU.
Pompa powinna dawać ciśnienie około 300 kPa (3 kgf/cm2)
Powinieneś użyć manometra oscylującego w tym zakresie ciśnienia.
Oryginalny zestaw oem suzuki ma nr:
09940-40211 adapter (przejściówka)
09940-40220 2 przewody paliwowe
09915-77331 manometr (zegar)
09915-74521 wąż do manometru
Niżej masz gotowy zestaw z przyłączem (trójnikiem, który przystosowany jest do złącza przewodów paliwowych przy pompie)
wygląda to tak:
Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie sprawdzasz czy:
- nie masz wycieku paliwa (nieszczelności)
- zatkany filtr paliwa
- regulator ciśnienia
Jeśli ciśnienie zbyt wysokie do sprawdzenia:
- zawór zwrotny pompy paliwa
- regulator ciśnienia
Filtr paliwa znajduje się w pompie trzeba ją demontować. Samego filtra się nie wymienia jak już przedmuchujesz sprężonym powietrzem tak zresztą też nakazuje serwisówka.