Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://suzukisv.com.pl/

Bezpieczniki "główne"
https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=24&t=4342
Strona 1 z 1

Autor:  seliw [ 10 lip 2011, o 12:36 ]
Tytuł:  Bezpieczniki "główne"

Witam,

ile jest bezpieczników głównych, 2 czy 1, chodzi mi o te 30A bo moto mi zdechł brak prądu, podaładowałem aku u jakiegoś sołtysa 1h i dojechałem do domu. Szukając przyczyny dokopałem się do bezpiecznika 30A i są tam 2 gniazda a ja mam jeden bezpiecznik - czy mają być 2? A jeżeli tak to obydwa po 30A?

Nie badałem jeszcze dokładniej z miernikiem, nie mam teraz czasu, sprawdzałem tylko kostki i bezpieczniki podczas ładowania na prostowniku i właśnie to rzuciło mi się w oczy.

Dzięki!

Autor:  maćko [ 10 lip 2011, o 12:38 ]
Tytuł:  Re: Bezpieczniki "główne"

2 x 30A

Autor:  seliw [ 10 lip 2011, o 12:42 ]
Tytuł:  Re: Bezpieczniki "główne"

maćko napisał(a):
2 x 30A


Dzięki za szybką odpowiedź, aż dziwne że jeden wypadł, tym bardziej że jest nakryty taką nakładką plastikową.

Autor:  Pedros [ 10 lip 2011, o 16:07 ]
Tytuł:  Re: Bezpieczniki "główne"

Są dwa, ale jeden jest zapasowy ;P

Autor:  seliw [ 13 lip 2011, o 15:23 ]
Tytuł:  Re: Bezpieczniki "główne"

Sprawdziłem miernikiem i był totalny brak ładowania, posprawdzałem kable i okazało się że wtyczka 3 pinowa, ta z regulatora dosłownie się rozsypała.
Założyłem nową wtyczkę i mam ładowanie na 5000 obrotów ok 14,7.
Na szczęście obeszło się większych kosztów - za całość 5 zł + przedpołudnie w garażu.

Autor:  seliw [ 15 lip 2011, o 16:26 ]
Tytuł:  Re: Bezpieczniki "główne"

Jednak padł regulator,
pojeździłem trochę i po zgaszeniu nie odpalił. :mur:

Jako że w tym sezonie pojeżdżę jeszcze może 2 tygodnie zakupiłem na testy regulator no-name, taki jak na fotce:

Obrazek

Ładowanie na rozładowanym aku pokazywał 13,8V, na wyjściu z regulatora 14,5V. Pasował po małych przeróbkach, tzn. jedną kostkę trzeba zamienić na męskie piny, druga pasuje bez przerabiania. Dodatkowo trzeba lekko rozpiłować otwory bo są minimalnie za wąskie.

Napięcie z alternatora pokazywało po ok. 90 V powyżej 5000 obr/min - czy to nie za dużo?

Aha jeszcze jedno cena: całe 35 zł. :jupi:

Dziś chwilę pochodził na postoju i nic się nie działo, wieczorkiem ruszam w miasto. Zobaczymy czy da radę.

EDIT:
Polatałem trochę wokół komina, jakieś 50 km, i nic się nie dzieje. Jakoś specjalnie się nie grzeje i ładuje ok 14,4V. Moto chodzi normalnie. Zobaczymy ile pojeździ ale i tak za ta cenę to jest ok.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/