Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 11:46



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Kierunki i przerywacz 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, o 22:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Kierunki i przerywacz
Witam koledzy potrzebuje pomocy !!!
Otóż to mam suzi 650S 99r. i jeden mankament nie działają kierunki. Sprawdzałem bezpieczniki, wszystkie są ok. Ale przerywacz nie chodzi. Teraz nie mam zielonego pojęcia co to może być. Jeszcze jedna rzecz, prawie cała kostka z przekaźnikiem i bezpiecznikami była zalana kwasem z akumulatora, bynajmniej poprzedni właściciel tak się tłumaczył. I od tamtego momentu kierunki odmuwiły posłuszeństwa ;(.
dodaje fotke http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/533 ... b5379.html

Niby przekaźnik działa bo jak przekręcam kluczyk w stacyjce to słychać jak styki przeskakują. Do tego z tyłu zamontowałem kierunki ledowe i czytałem już posty na temat ich montażu (przekaznik larsson'a). Ale najpierw chciałbym je chociaż uruchomić żeby dalej się bawić z wymianą przekaźnika.

pozdrawiam :flaga:


16 mar 2012, o 00:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Kierunki i przerywacz
Cienko mi się widzi żeby kwas z aku tak zjadł wtyczkę, ale jeśli, to sprawdź czy masz wszystkie złącza (w kostce) w całości bo one pierwsze powinny ulec "zjedzeniu" przez kwas. Poza tym spróbuj omijając przerywacz zewrzeć kierunki do (+) to zobaczysz czy w ogóle żarówki działają i czy winny jest tylko przerywacz.

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


16 mar 2012, o 10:20
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, o 22:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Kierunki i przerywacz
ok sprawdzę.


16 mar 2012, o 10:25
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, o 22:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Kierunki i przerywacz
tak dochodzę do wniosku że jeśli przerywacz był by uszkodzony to wogule bym motoru nie odpalił. Bo jak się wyciągnie cały przerywacz z kostki tam, tam gdzie bezpieczniki są, to motor już nie pali. Sprawdzałem czy jest wogule prąd na kierunkach a tu odziwo pokazuje dwie masy xd i niema (+). Może coś zwierać na instalacji, kabel z kablem ?
Pozostałe światła działają.


16 mar 2012, o 12:29
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 20 sie 2011, o 09:09
Posty: 194
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650
Post Re: Kierunki i przerywacz
Kierunki ledowe też masz z przodu ?? Mi nie działały kierunki jak tył miałem led a przód żarówki albo jedno albo drugie :)


16 mar 2012, o 12:34
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: Kierunki i przerywacz
cwirekCB napisał(a):
tak dochodzę do wniosku że jeśli przerywacz był by uszkodzony to wogule bym motoru nie odpalił. Bo jak się wyciągnie cały przerywacz z kostki tam, tam gdzie bezpieczniki są, to motor już nie pali. Sprawdzałem czy jest wogule prąd na kierunkach a tu odziwo pokazuje dwie masy xd i niema (+). Może coś zwierać na instalacji, kabel z kablem ?
Pozostałe światła działają.

coś masz namieszane w instalacji, powinien odpalać bez przerywacza, sprawdź ze schematem
główna wiązka lubi się połamać w okolicach główki ramy pod takim drucianym pałąkiem


16 mar 2012, o 17:11
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 09:32
Posty: 182
Lokalizacja: SZCZECIN
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZZR 1200
Post Re: Kierunki i przerywacz
Oj chyba nie ,u mnie też jak nie ma przerywacza to nie ma zapłonu oraz nie działa pompka paliwa


16 mar 2012, o 18:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Kierunki i przerywacz
Panowie, przerywacz jest zintegrowany w tej samej kostce co przekaźnik od podstawki bocznej. Więc wyjęcie z instalacji samego przerywacza nie ma związku z zapłonem, ale wyjęcie przekaźnika który puszcza prąd do zapłonu ma już jakiś wpływ :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


16 mar 2012, o 21:48
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 09:32
Posty: 182
Lokalizacja: SZCZECIN
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZZR 1200
Post Re: Kierunki i przerywacz
Ja zostaje jednak przy swoim , dziś osobiście sprawdzałem i też tak mam , jak wyciagnę przerywacz nie mam zapłonu , gdy odpalę z przerywaczem i wyciągnę moto gaśnie


16 mar 2012, o 22:14
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, o 22:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Kierunki i przerywacz
Rafikp napisał(a):
Kierunki ledowe też masz z przodu ?? Mi nie działały kierunki jak tył miałem led a przód żarówki albo jedno albo drugie :)


mam tylko z tyłu LED'owe ale przed nimi miałem normalne żarówkowe i tez nie działały :/


17 mar 2012, o 11:59
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, o 22:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Kierunki i przerywacz
a czy to normalne jak regulator napięcia daje na wolnych obrotach bez świateł prawie 18,5 V ?? Bo mnie się wydaje ze powinien dawać 14,4 V. Jeśli włączę światła mijania i drogowe to jest te 14,4V ; p


18 mar 2012, o 17:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Kierunki i przerywacz
Nienormalne, wymień szybko bo zarżniesz akumulator lub spalisz coś w instalacji.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


18 mar 2012, o 19:28
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: Kierunki i przerywacz
wlmi napisał(a):
Ja zostaje jednak przy swoim , dziś osobiście sprawdzałem i też tak mam , jak wyciagnę przerywacz nie mam zapłonu , gdy odpalę z przerywaczem i wyciągnę moto gaśnie

któryś kabel masz walnięty i masuje po przerywaczu


20 mar 2012, o 08:38
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 09:32
Posty: 182
Lokalizacja: SZCZECIN
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZZR 1200
Post Re: Kierunki i przerywacz
Slawuch napisał(a):
wlmi napisał(a):
Ja zostaje jednak przy swoim , dziś osobiście sprawdzałem i też tak mam , jak wyciagnę przerywacz nie mam zapłonu , gdy odpalę z przerywaczem i wyciągnę moto gaśnie

któryś kabel masz walnięty i masuje po przerywaczu

Ja sie nie będę wypowiadał , ale wypowiedz TIGERA1 też na to wskazuje ,że jednak coś ma przerywacz do obrotów
viewtopic.php?f=24&t=517&start=120


20 mar 2012, o 18:06
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, o 22:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Kierunki i przerywacz
więc tak zwarłem kabelki odpowiadajace za pracę kierunków, tak jak jeden z kolegów mi to proponował, i swiecą ! i żeby sie upewnic od biegu jałowego też spradzilem i też działa ! WIĘC wniosek jeden: Ubity jest od regulatora napięcia PRZERYWACZ OD KIERUNKÓW :mrgreen:
Mam juz zamuwiony nowy pod LED'y wiec niemoge sie doczekac na paczuszkę :mrgreen:


22 mar 2012, o 21:57
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, o 22:55
Posty: 14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Kierunki i przerywacz
kierunki naprawione, przekaźnik dedykowany na LED'y działa tylko musiałem w kostce jeden styk wymienić na nowy. Ale mam już znowu problem z regulatorem. Kupiłem nowy chyba jakaś chińszczyzna bo dałem za niego 150 zl ale pasuje do tego modelu. Sprawdziłem ładowanie i tu zdziwienie bo ładuje na wolnych 12,2V jak włączę światła i kierunki to spada do 11,7V ;/ ako siada ale swoją drogą jest do wymiany. Co o tym myślicie?


27 mar 2012, o 13:06
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 09:32
Posty: 182
Lokalizacja: SZCZECIN
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZZR 1200
Post Re: Kierunki i przerywacz
Ja mam ten sam problem ,ale chyba jest to wina aku!!. Też zakupiłem regulator , tylko oryginał , założyłem i to samo :hmm: ładowanie na poziomie z włączonymi światłami 12V , ze zgaszonymi 14,3 , o co chodzi? Dziś założyłem aku od kumpla , ładowanie podskoczyło do ponad 13,4 V na obrotach ok 4tyś . Żeby rozwiać wątpliwości pomierzyłem alternator, regulator wg. serwisówki i jest OK :smutas: Także na razie zakupię aku i dalej będę się bawił , a regulator sprzedam , lub oddam sprzedającemu ;)



I jednak mam dalej kłopot , otóż dziś z Robertem zamieniliśmy akumulatory i ładowanie na poziomie z włączonymi światłami ok 13v ,jeżeli światła wyłaczymy to ładownie w ok 14,5V czyli wzorcowo , teraz pytanie co można jeszcze sprawdzić ??? , mamy pomysł podmienić teraz alternator , choć jak wcześniej pisałem pomierzyłem miernikiem i niby OK. Podpowiem tylko ,że zauważyłem ,że jak moto jest zimne , to ładowanie jest wyższe :mur:


27 mar 2012, o 21:51
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:47
Posty: 124
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Kierunki i przerywacz
Mam taki problem ze swoim moto, ostatnio urwał mi się akcesoryjny uchwyt od rejestracji, musiałem go przewiercić i przykrecic na sruby i po takiej naprawie prawy kierunkowskaz świeci się ciągle po przekręceniu kluczyka. Po podłączeniu wtyczki lewego do prawego jest tak samo. Wydaje mi się że coś mogło się z przerywaczem popsuć. Wie może ktoś czy na każdy kierunek jest oddzielny bezpiecznik ? Czy to na pewno wina przerywacza ?


17 cze 2012, o 17:02
Zobacz profil
wywrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46
Posty: 1346
Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
Post Re: Kierunki i przerywacz
A może podłączyłeś kierunek pod oświetlenie tablicy ? ;)
Bezpiecznik jest jeden na kierunki.

_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA

mail: dzwonek (at) svforum.pl


17 cze 2012, o 22:40
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:47
Posty: 124
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Kierunki i przerywacz
Wydaje mi się że nie bo wtyczki miałem jedna szarą i białą ale podświetlenia tablicy rejestracyjnej nie mam wiec jedna pusta wtyczka może gdzieś tam latać. Na wszelki wypadek jutro to sprawdze.


17 cze 2012, o 23:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL