Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
Nieznana wtyczka https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=24&t=8293 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wojtaz666 [ 27 wrz 2012, o 19:34 ] |
Tytuł: | Nieznana wtyczka |
Witam Was! Dzisiaj po oględzinach mojej maszyny, zauważyłem po lewej stronie kierownicy pewną wtyczkę, która nie jest do niczego podpięta. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć od czego ona jest? Pozdrawiam |
Autor: | golkow [ 27 wrz 2012, o 19:44 ] |
Tytuł: | Re: Nieznana wtyczka |
Dobrze nie widzę ale chyba to jest złączka od czujnika przy sprzęgle. |
Autor: | wojtaz666 [ 27 wrz 2012, o 19:49 ] |
Tytuł: | Re: Nieznana wtyczka |
I książkowo to jak powinno być podpięte? Czym to grozi, jeśli jest odłączona? No i dlaczego została odłączona? |
Autor: | hubi199 [ 27 wrz 2012, o 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Nieznana wtyczka |
Odłączona została najprawdopodobniej z powodu uszkodzonego/zabrudzonego czujnika sprzęgła. Jeśli jest zmostkowana motocykl można odpalić bez wciskania sprzęgła. Zmienia wyprzedzenie zapłonu lub mapy paliwa. Zobacz czy kable są całe i nigdzie nie lutowane. I podepnij to, przez przypadek nie zakręci rozrusznikiem |
Autor: | Erazer [ 5 paź 2012, o 12:06 ] |
Tytuł: | Re: Nieznana wtyczka |
Tak jak koledzy piszą - wtyczka od czujnika sprzęgła. Nie jestem jednak pewien czy ma ona cokolwiek wspólnego z mapami paliwa, czy zapłonem. Ot czujnik wciśnięcia sprzęgła, bez którego nie zakręcisz w ogóle rozrusznikiem (zabezpieczenie przed kręceniem rozrusznikiem będąc na biegu). Jeśli wtyczka sobie wisi, a Ty odpalasz normalnie, to znaczy że wtyczka ta jest zmostkowana i tego zabezpieczenia nie masz. Nie musisz tego podpinać, aczkolwiek wtyczki do podpięcia powinny być przy nasadzie klamki sprzęgła patrząc na nią od dołu. |
Autor: | lasooch [ 5 paź 2012, o 19:05 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Nieznana wtyczka | |||||||||
Był gdzieś na forum podlinkowany film amerykańskiej produkcji, gdzie gość podłączał oscyloskop i wyraźnie było widać, że po wciśnięciu sprzęgła zmienia się kształt badanego sygnału. Wydaje mi się, że chodziło tam o kąt wyprzedzenia zapłonu, nie o dawkę wtrysku. W gaźnikowej SV można to zmostkować i mieć święty spokój, we wtryskowej jednak coś tam się zmienia |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |