Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48 Posty: 500 Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Re: Łuszczenie się lakieru z karterów silnika
Co nie zmienia jednak faktu iż karter pomalowany proszkowo jest bardziej odporny na: -Wysokie temperatury -Smary, rozpuszczalniki etc -Nie ma ryzyka zacieku -Trwalszy mechanicznie
_________________ wzium wzium
19 maja 2013, o 09:53
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Re: Łuszczenie się lakieru z karterów silnika
Hubix napisał(a):
Co nie zmienia jednak faktu iż karter pomalowany proszkowo jest bardziej odporny na: -Wysokie temperatury -Smary, rozpuszczalniki etc -Nie ma ryzyka zacieku -Trwalszy mechanicznie
racja to nawet nie ma co porównywać autoklaw ma 200 stopni no i na ,,amelinum'' dają jeszcze podkład co lepsze malarnie co zapewnia ochronę na wiele lat