Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 5 sty 2025, o 03:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Suzuki SV 650 S 2005 okolice W-wy - Zimowa cena 9000 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 13:27
Posty: 368
Lokalizacja: WWL, Marki
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650S 2005
Post Suzuki SV 650 S 2005 okolice W-wy - Zimowa cena 9000
Sprzedam Suzi którą posiadam od 3 lat. Razem przejechaliśmy ponad 15kkm.

Obrazek


Przede mną Suzuki miał KID z forum a on przyprowadził ją z Włoch.
Moto to SV 650 S K3 r prod 2005 (Srebrna rama, ale rocznik 2005). Chyba jedyny taki wydech 2 w 1 w 2 w PL. Zmian też jest sporo.
Pomijając te które wprowadził KID, to moje zmiany w SV (z tego co pamiętam, bo na pewno coś jeszcze było robione):
    wróciłem do oryginalnej lampy na tyle + kierunki LED
    LED w miejsce postojówek (CREE)
    fender eliminator od opala z forum
    automatyczna olejarka od wilku (do naprawy sama końcówka przy zębatce)
    dodatkowe siedzisko na tył pod stelaż do kufra (bez kufra i płyty)
    opona tył i przód wymienione ... tył jeszcze z 2 sezony spokojnie sie pojeździ a przód wygląda jak nówka
    zdjęty pług do lakierowania ... leży w garażu (wchodzi w skład zestawu)
    Komplet naklejek forumowych czeka na wklejanie
    crash pady przód i tył od lasoocha
    ...
    ...
    ...



Oczywiście do tego regularnie w moto-szklarni przeglądy. W sierpniu (korzystając z Wakacji) zostawiłem moto u mechanika --> robił luzy zaworowe i sprawdzał rozrząd z decyzją ... nie trzeba go ruszać - jest ok, po prostu go słychać. Moto przepaliło mi w sezonie (7kkm) około 1,5l oleju. Tak było od początku, przy czym mniej oleju przepalał na gęstszym oleju, który lałem w spadku po KID-zie przez pierwsze 2 sezony. Obecny sezon Suzi przejeździła na Shell Ultra Advance cośtam. ... ten polecany na forum (50PLN/liter)

Moto w wakacje na Mazurach zostało zaatakowane drwami do kominka (KU..WA) i ma do tej pory z tego powodu wgniotkę na baku i ułamaną szybkę (posiadam drugi kawałek i zdjęcia dla potwierdzenia że uszkodzenia wynikają z chuligaństwa a nie wywrotki).

Przed 2 laty miałem stłuczkę ... wjechał we mnie gość w tyłek bo nie zdążył wyhamować, ale wszystko zostało naprawione. Zażądałem od ubezpieczyciela pomiaru ramy i na szczęście wyszło że Rama nie została naruszona ... wszystko opisane tutaj:
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=4795

Trochę zdjęć jeszcze tutaj:
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=6906&start=20


a najaktualniejsze tutaj:
https://plus.google.com/photos/114372439660298596444/albums/5952731350685744273?authkey=COeXp_Kpxd3PmAE

oraz osobiście w ogrzewanym garażu w Markach k/Warszawy


Wydech w zeszłą zimę poszedł do Edzia i od tej pory mruczy jeszcze ładniej niż poprzednio. Tradycyjnie mam w nich dbKillery, ale raz na rok na około 2-miesiące je zdejmuję i wtedy jest jeszcze większe miodzio :)
Wydechy to oczywiście dzieło firmy Montii.


Mógłbym pisać i pisać a w robocie siedzę i muszę trochę popracować.

Link do moich wszystkich wydatków na moto od momentu zakupu:

http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/34286




Co jest do zrobienia:
jedna manetka się nie podgrzewa
napęd do wymiany
przednia szybka jak komuś przeszkadza (ja miałem w planach dorobić element z alu i dać Suzi charakter Terminatora :) )
przegląd zimowy (wymiana olejów, płynów,...) - jak to miałem w nawyku co roku.




Więcej info dam pod nr 603 600 263

Jak nie pójdzie na forum przez 2 tygodnie, rzucę na allegro/tablicę. A jak się nie sprzeda, to odszykuję i pojeżdżę jeszcze ze 2 lata.

A w ogóle dlaczego zmieniam? Pozycja za sterami. Standard niby, ale po 3 latach w siodle, stwierdziłem że czas zaopiekować się kręgosłupem. JAkby ktoś chciał to SV ma się zmienić w Kawasaki ER-6N z moją dopłatą. Strzelałbym w rocznik około 2007. Jak ktoś chce się zamienić ... :)


Suzuki do obejrzenia w galerii:
https://plus.google.com/photos/11437243 ... _Kpxd3PmAE

oraz osobiście w ogrzewanym garażu w Markach k/Warszawy



Update: Jako że mam już upatrzoną ER6n --> Cena zimowa 9 kPLN do niewielkiej negocjacji.





Poprzedni właściciel (KID z forum) kiedy mi Suzi sprzedawał popełnił taką listę:
Cytuj:
1. Kompletne przemalowanie całego motocykla. Motocykl nie był malowany w garażu, tylko w jakiejś profesjonalnej firmie w Krakowie. Nawet nie wiem gdzie, ale kosztowało to ponad 2 tysiące. Na baku naklejki są pod lakierem, z przodu jest ona naklejana
2. Wymieniona została przednia szyba z normalnej, białej na ciemną o takim samym profilu
3. Założone zostały grzane manetki Oxforda. Działają sezon i nie ma z nimi problemu. Manetki są założone na przerywaczu, więc odłączenie zapłonu powoduje odcięcie zasilania manetek. Jest więc szansa, że się odpali :)
4. Kierunkowskazy przednie w owiewkach zostały zamienione na kierunkowskazy wkładane w owiewki, dedykowane do SV. Dodatkowo, w miejsce pozycyjnych zostały również założone diody SMD i działają jako kierunki
5. Tylna lampa została zamieniona lampą przezroczystą , mocno przyciemnianą ze zintegrowanymi kierunkowskazami.
6. Został założony fender eliminator. Jest on składany z kilku elementów, co pozwala podłączyć kierunkowskazy normalne, ale też można to zdemontować.
7. Zostały założone klamki 3/4 aluminiowe, w kolorze czarnym.
8. Zostało zamontowane gniazdo zapalniczki 12V. Tak więc w przypadku turystyki czy innych potrzeb ma się zasilanie pod ręką
9. Zostało zmienione podświetlenie tablicy na niebieskie
10. Pin 25 został odcięty
11. Jest założony pług pod silnik z Plastbike’u
12. Oczywiście wydechy. Tutaj największe zmiany, ponieważ oryginalny układ 2-1-1 został przerobiony na układ 2-1-2. Założone są tłumiki Monti i puszczone górą pod setami pasażera. Mnie osobiście dźwięk się podoba :)
13. Zostały przemalowane przednie oraz tylne sety na czarno. Malowanie proszkowe.
14. Są założone przewody hamulcowe w oplocie stalowym.
14. Tylna opona Shinko była założona w ubiegłym sezonie (na początku). Co do jej stanu to chyba może być – nie znam się na tym
15. Na przód zostały założone w ubiegłym roku sprężyny progresywne Wilbersa
To chyba tyle, a przynajmniej teraz nic więcej nie pamiętam. Do wszystkiego dodaję jeszcze to, co mi zostało po modyfikacjach, czyli oryginalna szyba, nakładka na siedzenie pasażera (aczkolwiek jest do pomalowania i spasowania – spadła mi parę razy) i chyba tyle.

Co do zrobienia i wymiany. Nie będę dla kumpla z forum ściemniał:
1. Mam jeden DB Killer. Drugiego trzeba dokupić.
2. Opona przednia do wymiany
3. Olej wymieniony, aczkolwiek przegląd wypadałoby zrobić. Ostatni robiłem w sierpniu, później tylko jeździłem
4. Napęd starczy – zgodnie z opinią mechanika – na jakieś 5000 km

Ogólne uwagi. Motocykl dwa razy leżał w ubiegłym sezonie. Przy małych prędkościach (stacja benzynowa, miasto, włączanie się do ruchu). Chyba wszystko opisałem w offtopicu w wątku „Obciachy podczas jazdy”. Jest małe pryśnięcie lakierem na rancie owiewki przedniej. To chyba tyle grzechów, a przynajmniej więcej nie pamiętam :)

_________________
Romet Komar >> Zephyr 550 B '91 >> SV 650 S '05 >> ER 6N '14


2 gru 2013, o 17:19
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL