Wyprodukowany w 2004 roku (pierwsza rejestracja 03.03.2004), w 2012 roku sprowadzony z Niemiec, od tego czasu w moich rękach. Pojemność 650 ccm, 72 km. Motocykl nie jest zdławiony. Obecny przebieg to 51 000 km. Przez te 4 lata i sporo zrobionych kilometrów nie miałem z nim żadnych problemów. jakieś 15 000 km temu został wymieniony napęd (obie zębatki + łańcuch, stan naciągu widoczny na zdjęciu). Na początku roku został wymieniony olej w przednim zawieszeniu (15W) wraz z uszczelniaczami. 300 km temu została zmieniona tylna opona (Michelin pilot power 2ct). Przednia wystarczy jeszcze na sezon jazdy (-||-). Płyny i filtry zmieniane regularnie. W zeszłą zimę (2015/2016) zostały wymienione tarcze hamulcowe, ponieważ fabryczne zaczynały bić przy mocniejszym hamowaniu (fabryczne tarcze posiadam do wglądu). Przednie klocki hamulcowe Brembo (stan jak na zdjęciu). Posiadam oryginalny zestaw narzędzi (widoczny na zdjęciu). Podnóżki pasażera były zdjęte w momencie robienia zdjęć, normalnie można je zamontować. Tapicerka na obu siedzeniach jest w bardzo dobrym stanie.
Dodatki
-akcesoryjne łamane i regulowane klamki (posiadam seryjne klamki)
-wydech Leo Vince sbk carbon + dBkiller (posiadam seryjny, nie cięty wydech)
-ciemna szyba hot bodies (posiadam seryjną szybę)
-crashpady na ramę i wahacz (by Lasooch)
Modyfikacje nie naruszają fabrycznej konstrukcji motocykla.
Mniej przyjemna część, czyli wady. Motocykl za poprzedniego właściciela miał małą przygodę na lewej stronie, efektem której są małe braki w naklejce na owiewce, uszkodzony kierunkowskaz oraz mała wgniotka na baku (wszystko widoczne na zdjęciach). Zaznaczam, że motocykl ma 12 lat i posiada ślady użytkowania. Maszyna przyspiesza, skręca, hamuje tak jak powinna. Jedzie prosto, nie ściąga na żadną ze stron (dla zainteresowanych mogę dodać film).
Cena 8000zł.
Link do folderu ze zdjęciami w wysokiej rozdzielczości:
https://drive.google.com/open?id=0B6B_4oZilK2xblJxX3ZjOThfaXMCzarnowąsy k. Opola
kontakt: 608 506 759 (Grzegorz)