Witajcie
Na sprzedaż moja SV650S z 2009 roku - póki co oferta tylko dla forumowiczów. Nie planowałem sprzedaży, motocykl jest w 100% przygotowany do sezonu, niestety sytuacja zawodowa zmusza mnie do przeprowadzki i wyjazdu na pewien okres.
Trochę o motocyklu: obecny przebieg 33438 i będzie rósł powoli. Kupiłem w marcu 2016 z przebiegiem 30100. Sprzęt użytkowany bardzo łagodnie, do popołudniowych przejażdżek po okolicy spokojnym tempem.
Dodatki:
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie z przodu i z tyłu
- podgrzewane manetki
- crashpady Womet-tech
- sprężyny progresywne przedniego zawieszenia
- gniazdo 12V pod siedzeniem pasażera
- grubsza gąbka w siedzeniu kierowcy (obicie jest seryjne)
- krótkie mocowanie tablicy rejestracyjnej - solidne, aluminiowe a nie żadna papierowej grubości blacha (obecnie i na zdjęciach zamontowany jest seryjne mocowanie ale krótkie dodaję w gratisie)
Serwisowo motocykl w moim posiadaniu przeszedł praktycznie wszystko i na chwilę obecną nie ma nic do roboty. A konkretnie z istotnych rzeczy to:
marzec 2017:
- olej + filtr (Castrol Power1 Racing)
- wymiana płynu chłodniczego
- wymiana płynu hamulcowego przód + tył
- klocki hamulcowe z tyłu
- nowe obie opony (Pirelli Angel ST), obecnie przejechane niecałe 500 km
- synchronizacja przepustnic
- sprawdzenie luzów zaworowych (nie było konieczności regulacji, wszystko w normie)
- wymiana uszczelniaczy i oleju w lagach, zamontowane sprężyny progresywne
Wcześniej:
- klocki hamulcowe z przodu - marzec 2016
- filtr powietrza - marzec 2016 (na dzień dzisiejszy jak nowy)
- świece irydowe NGK (dłuższe okresy między wymianami, nie trzeba co roku)
Poza tym - napęd ok, tarcze powyżej minimalnej grubości. Po przeglądzie w ASO dokręcono łożysko główki ramy - na razie ok ale może być do wymiany w przyszłości.
Uprzedzając pytania - plastiki były malowane, widoczne są nieduże otarcia na prawym lusterku, dźwigni hamulca tylnego, tłumiku, ruszony jest ciężarek kierownicy. Nieco skrzywiona jest chłodnica od upadku, ale w pełni sprawna i szczelna. Motocykl jeździ jak należy, żadnych wycieków, pocenia się, dziwnych odgłosów, jeździ prosto (a jeździłem krzywymi SV, mam porównanie), wszelkie defekty są czysto kosmetyczne i w eksploatacji niezauważalne - kupiłem dokładnie tak jak jest i nie widzę potrzeby nic z tym robić. Widocznego na części zdjęć stelaża z kufrem już brak.
Cena: 11k
Motocykl do obejrzenia w Łodzi. Jeśli ktoś potrzebuje profesjonalnie sprawdzić motocykl - mieszkam 100m od ASO Suzuki.
Kontakt przez PW.