Byłe moto Federica z SvForum
Aktualny przebieg 27 104 km
25 200 km – wymienione świece (Denso Irydium)
25 200 km – wymieniony olej w lagach i uszczelniacze (Motul)
25 200 km – wymieniony napęd (złoty DID + 2x zębatki JT)
25 200 km – wymieniona (Opona Michelin Pilot Power 180/55 ZR17 – tył nowa)
25 200 km – wymienione klocki przód (EBC FA158HH spieki metaliczne – przód)
25 200 km – malowane proszkowo (sety, osłonki chłodnicy, lagi, wlew do baku)
25 200 km – wymiana oleju i filtra (Motul 5100)
24 940 km – klamki + przelane i odpowietrzone hamulce i sprzęgło
- Cash pady Puig
- Crash pady dodatkowe boczne
- Cash pady na przednim kole + rolki na tyle
- Wydech ixil (z homologacją i 3 zestawami dbkillerów)
- Gripy wymienione na czarne
- Szyba Puig
- Błotnik z osłonką na łańcuch (posiadam także oryginalną osłonkę na łańcuch)
- Wypełnienie zadupka lakierowane
- Lampa tył z kierunkowskazami (biała)
- Kierunkowskazy wbudowane w owiewkę (przód) + dodane w lampie przedniej zamiast postojowych (zmienione żarówki)
- zmieniony uchwyt tablicy rejestracyjnej
- Zmieniona tarcza obrotomierza na ładniejszą (własny projekt)
- Podświetlenie zegarów zmienione na niebieskie
- alarm DataTool
- Filtr powietrza K&N
- kufer na tył Givi
- dwie sakwy na tył
- zestaw narzędzi (oryginały suzuki) + podpórka pod bak
- wymienione podnóżki na wycinane w aluminium (przód i tył)
- Malowanie zmienione na tzw kolor „Gun metal” wpadający w słońcu w zieleń
- zmienione wszystkie naklejki na białe (własny projekt), paski na koła odblaskowe, tank pad (własny projekt).
Silnik zdrowy, biegi nie wyskakują, sprzęgło nie ślizga się, motocyklem nie jeździłem na kole ani go nie przeciążałem. Jest ogromnie doinwestowany i zadbany. Praktycznie można wsiadać i śmigać, nie ma kosztów nawet na przyszły sezon, ponieważ wszystkie elementy „eksploatacyjne” zostały niedawno wymienione (mają przebiegu 1900km).
W razie pytań : 782650066 Lokalizacja: Śrem (WLKP)
foto: