Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://suzukisv.com.pl/ |
|
SV 650S 2005 Wawa - sprawdzone moto po przejsciach https://suzukisv.com.pl/viewtopic.php?f=27&t=11186 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zbsz [ 17 lip 2013, o 22:34 ] |
Tytuł: | SV 650S 2005 Wawa - sprawdzone moto po przejsciach |
W skrocie: - To nie jest okazja, chcesz kupic "igle, nic nie stuka, nic nie puka" to szukaj gdzie indziej, moze za jakis czas tez bedziesz mial do sprzedania 'sprawdzone moto' - Moto kupione w maju 2009, sprowadzone z Anglii w 2008 - Przebieg na 99% oryginalny: 32000km - Stan techniczny: bardzo dobry - Stan wizualny: z odleglosci kilku metrow bardzo dobry, z bliska dobry minus , wczesniej moto bylo czerwone i to widac pod przetarciami wychodzi czerwony kolor, dodatkowo 'charakteru' dodaje mala wgniotka w baku i lekko peknieta czacha, sklejona od spodu, ale pekniecie widac (nad prawa lampa, i przy prawym tylnym mocowaniu), do tego przetarte crashe i podnozki - Sprzedaje bo od dwoch lat prawie wcale nie jezdze (pracuje w domu i na moto wsiadam tylko co jakis czas, zeby je przewietrzyc) - Wczesniej regularnie jezdzilem po Warszawie, wtedy tez udzielalem sie troche na forum i z moich postow mozna wyczytac nieco historii moto - Cena: 9500zl - Kontakt do mnie na PW lub tel 697733994 - Fotki: Aktualna galeria Nieoryginalne czesci - To juz bylo gdy kupilem moto:
- A to juz zrobilem sam:
Eksploatacja
Troche historii: Moto kupilem w maju 2009 jako "bezwypadkowa igla, nic nie stuka, nic nie puka". Bylem mlody i glupi, moto bylo sliczne a sprzedawca pokazal co SV potrafi na krotkiej przejazdzce - ze mna na plecaku rozpedzil moto do 200km/h. Troche niepokojacy byl tylko przebieg: 8000km - malo jak na 3 letnie moto. Dopiero pozniej sie okazalo, ze moto wczesniej bylo czerwone, i najprawdopodobniej mialo szlifa na prawa strone (i pewnie dlatego wymienione byly sety i tlumik). Ale trzeba przyznac ze calkiem ladnie zostalo zrobione, bo przez 4 lata uzytkowania nie mialem problemow, poza tym ze musialem wymienic lampe (byla angielska) i srube mocujaca tylny wahacz. Przebieg jest na 99% oryginalny, moto po szlifie troche pewnie stalo w warsztacie, a przy okazji robienia zaworow mechanik stwierdzil ze silnik nie byl wczeniej nigdy otwierany (nikt wczesniej nie musial robic zaworow). W sumie nie zaluje zakupu, moze tylko tego ze troche przeplacilem wtedy. Wszystkie mankamenty estetyczne to efekty mojej nauki, moto pare razy lezalo, troche sie przy tym poocieralo, zarobilo wgniotke na baku (widoczna na zdjeciach) i pekniecia na owiewce. No ale i tak wyglada slicznie z odleglosci kilku metrow Zadnych powazniejszych uszkodzen nie bylo, nie musialem wymieniac zadnych czesci (tylko sruby od podnozkow i crash padow). |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |