1. Kompletne przemalowanie całego motocykla. Motocykl nie był malowany w garażu, tylko w jakiejś profesjonalnej firmie w Krakowie. Nawet nie wiem gdzie, ale kosztowało to ponad 2 tysiące. Na baku naklejki są pod lakierem, z przodu jest ona naklejana
2. Wymieniona została przednia szyba z normalnej, białej na ciemną o takim samym profilu
3. Założone zostały grzane manetki Oxforda. Działają sezon i nie ma z nimi problemu. Manetki są założone na przerywaczu, więc odłączenie zapłonu powoduje odcięcie zasilania manetek. Jest więc szansa, że się odpali
4. Kierunkowskazy przednie w owiewkach zostały zamienione na kierunkowskazy wkładane w owiewki, dedykowane do SV. Dodatkowo, w miejsce pozycyjnych zostały również założone diody SMD i działają jako kierunki
5. Tylna lampa została zamieniona lampą przezroczystą , mocno przyciemnianą ze zintegrowanymi kierunkowskazami.
6. Został założony fender eliminator. Jest on składany z kilku elementów, co pozwala podłączyć kierunkowskazy normalne, ale też można to zdemontować.
7. Zostały założone klamki 3/4 aluminiowe, w kolorze czarnym.
8. Zostało zamontowane gniazdo zapalniczki 12V. Tak więc w przypadku turystyki czy innych potrzeb ma się zasilanie pod ręką
9. Zostało zmienione podświetlenie tablicy na niebieskie
10. Pin 25 został odcięty
11. Jest założony pług pod silnik z Plastbike’u
12. Oczywiście wydechy. Tutaj największe zmiany, ponieważ oryginalny układ 2-1-1 został przerobiony na układ 2-1-2. Założone są tłumiki Monti i puszczone górą pod setami pasażera. Mnie osobiście dźwięk się podoba
13. Zostały przemalowane przednie oraz tylne sety na czarno. Malowanie proszkowe.
14. Są założone przewody hamulcowe w oplocie stalowym.
14. Tylna opona Shinko była założona w ubiegłym sezonie (na początku). Co do jej stanu to chyba może być – nie znam się na tym
15. Na przód zostały założone w ubiegłym roku sprężyny progresywne Wilbersa
To chyba tyle, a przynajmniej teraz nic więcej nie pamiętam. Do wszystkiego dodaję jeszcze to, co mi zostało po modyfikacjach, czyli oryginalna szyba, nakładka na siedzenie pasażera (aczkolwiek jest do pomalowania i spasowania – spadła mi parę razy) i chyba tyle.
Co do zrobienia i wymiany. Nie będę dla kumpla z forum ściemniał:
1. Mam jeden DB Killer. Drugiego trzeba dokupić.
2. Opona przednia do wymiany
3. Olej wymieniony, aczkolwiek przegląd wypadałoby zrobić. Ostatni robiłem w sierpniu, później tylko jeździłem
4. Napęd starczy – zgodnie z opinią mechanika – na jakieś 5000 km
Ogólne uwagi. Motocykl dwa razy leżał w ubiegłym sezonie. Przy małych prędkościach (stacja benzynowa, miasto, włączanie się do ruchu). Chyba wszystko opisałem w offtopicu w wątku „Obciachy podczas jazdy”. Jest małe pryśnięcie lakierem na rancie owiewki przedniej. To chyba tyle grzechów, a przynajmniej więcej nie pamiętam