[S] Moja SV650S 2000 rok dopasiona!
Na sell leci moja SV. Postanowiłem że ze względu na moje sportowe preferencje czas zmienić sprzęt na coś bardziej odpowiadającego moim motocyklowym zapędom. Więcej znajdziecie w temacie poniżej, bez ukrywania czegokolwiek!
viewtopic.php?f=9&t=12493Motocykla technicznie jestem pewien! Ma najechane 62000 i rośnie. Silnik pracuje pięknie. Przy wymianie talerzyka zaworu musiałem ściągnąć głowicę - tłok i gładź cylindra wyglądają świetnie! Olej zawsze zmieniany na czas. Na początku tego sezonu (2000km temu) była robiona regulacja zaworów, czyszczenie i regulacja gaźników, nowa uszczelka na przedniej głowicy, nowy płyn hamulcowy i pełen serwis przedniego widelca (olej, uszczelniacze i dokładne mycie każdej części), nowy płyn chłodniczy (piękny niebieski kolor).
Z dodatków:
- 4 tłoczkowe zaciski przód CBR600
- przewody w stalowym oplocie przód (motocykl hamuje jak mało która SVka)
- siedzenia obszyte akcesoryjnym materiałem i dorzucone trochę gąbki (wygodniejsze i mniej sie ślizgają)
- crashpady od lasoocha (już trochę przetyrane)
- wydech profesjonalnie przerobiony na przelot (ładnie mruczy, a przy tym przechodzi przegląd)
- są podkładki pod sprężyny przód (nieco sztywniejszy zawias, ale można zdemontować w każdej chwili)
- mniejsze kierunki (tanie w wymianie)
- rolki na wahaczu pod podnośnik
Za dopłatą mogę dorzucić:
- kufer centralny jakiś mam (trzebaby dokupić stelaż)
- amortyzator centralny z ZX10R do modu tylnej zawiechy
- wałki ssące z wersji wtryskowej do tak zwanego modu wałkowego (ok. +10 koni)
Wady:
Motocyklem miałem nie jedną wywrotkę, a ostatnia skończyła się dla SVki w żwirku więc jest prawie cała porysowana, plus ma wgniotkę na baku z lewej strony. Lakier jest oryginalny, a plastiki całe - nie będę jej malował, jak komuś zależy na stronie wizualnej to sobie to zrobi i w dodatku pozostawiam mu opcję zmiany koloru
. Motocykl jest cały, jeździ i można się przejechać bez problemu - działa świetnie.
Cena? Ustalam ją wstępnie na
5900 złotych polskich, ale dla zdecydowanego kupca można coś pogadać
. Zapraszam - oddam w dobre ręce! Ewentualnie w grę wchodzi zamiana na:
- Ninje 636 2003/2004 mooże 2005/2006 jak w dobrej kasie
- R6 2003-2005
- CBR600RR
- GSXR 600/750 K4/K5
Wszystkie powyższe najlepiej jakby były po szlifie, poobdzierane, popękane, nawet po lekkich dzwonach typu krzywa zawiecha czy koło wchodzą w grę (ale bez przesady z pokrzywionymi i popękanymi ramami). Nie mam na to fortuny, a motocykl i tak nie raz nie dwa na tor pojedzie i się porysuje
.
W razie czego zapraszam na PW bądź 696-O55-93O