Hey.
Zastanawiam się nad sprzedażą swojego motocykla. Na chwile obecną dodaję ogłoszenie na kilku forach motocyklowych, pewnie dodam je też na jakieś portale ogłoszeniowe ale dla GIXA szukam dobrego domu.
Motocykl to Suzuki GSX-R 750W. 1992. 118km/82nm. Przejechane już ponad 59'000.OC do Lipca. Przegląd do Kwietnia.
Co od motocykla: Gix ze mną od 13.06.2018. Po zjechaniu nim do domu zamówiłem standardowy zestaw części (filtry, olej, płyny). Po próbie odpalenia motocykla urwało 2 zawory wydechowe. Motocykl stał przez 2 lata ale w połowie zeszłego sezonu kupiłem mu drugi silnik. Motocykl odszczurzałem i przywracałem do 100% serii. Do stanu Fabrycznego niestety jeszcze kilka % mu brakuje. Zrobione zostały luzy zaworowe, sprawdzony rozrząd, zmieniony olej 10W i uszczelniacze w przednim zawieszeniu, synchronizacja i regulacja gaźnika wraz z wymianą zaworków iglicowych z gniazdami, są też a raczej już były zmienione dysze gaźnika na większe, 4 świece irydowe, kable zapłonowe, akumulator Exide AGM, klocki przód oraz tylne wraz z płynem hamulcowym, zmienione opony na nowe Metzelery Z6, płyn chłodniczy DynaGel 2000, Olej Valvoline SynPower 10W40, filtr oleju kn, powietrza Filtro, regeneracja przedniej pompy hamulcowej, dodanie fabrycznego nadkola. Nowe węże paliwowe. Napęd jest na początku naciągu ZVMX 530 na sunstarach. Zawieszenie w motocyklu mam zestrojone bardzo sztywno. Przy wysokich prędkościach prowadzi się pewnie i prosto. Do motocykla dodaję jakieś zapasowe filtry, klocki, stary silnik i resztę części. O Gixie pisałem na jednym z motocyklowych for internetowych. Tam też jest więcej zdjęć (link na PW).
Jak to wygląda: w motocyklu do wymiany jest przednia lampa, to znaczy urwane są zaczepy lampy ale sama lampa jest sprawna. Po wymianie silnika chciałem mieć pewność, że nic nigdzie nie cieknie i latałem prze 1500 kilometrów z samą przednią owiewką. Same owiewki są w dobrym stanie choć są podrapane. Jest ubytek na przedniej owiewce i jednym z wypełnień. Aaa i Kranik jest na pozycji RES bo ktoś wcześniej go rozbierał i źle składając uszkodził regulację, ja po prostu tankowałem co +/- 150 kilometrów. Lekko podciąga tez sprzęgło przy mocnym odkręceniu na wysokich obrotach ale to ze starego silnika jest dobre więc przy zmianie oleju można je przerzucić (tarcze przekładki i sprężyny - jest to bardzo prosta czynność).
Od siebie dodam: Jest to rasowy sport z tamtej epoki i przysłowiowo "z elektroniki są tylko światła" więc motocykl zdecydowanie na drugie moto tak jak zrobiłem to ja. Więcej o historii tego modelu i pełne dane techniczne: motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr750%2092.htm
Cena 4500 z prawie pełnym bakiem i bez wielkiej negocjacji. Niżej nie zejdę, już wolę żeby "stał i się kurzył".
Więcej informacji w Prywatnej Wiadomości (PW). Telefonu w sumie prawie nie używam. Mogę przesłać więcej zdjęć na maila.
Pozdrawiam.
https://sprzedajemy.pl/suzuki-gsx-r-750 ... nr65034541