Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
TRE eliminator opóźnienia zapłonu SV650 SV1000 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 2 kwi 2017, o 22:38
Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2007
Post TRE eliminator opóźnienia zapłonu SV650 SV1000
Sprzedam smart tre. Jest to eliminator opóźnienia zapłonu. Suzuki specjalnie wprowadziło ograniczenie mocy na pierwszych trzech/czterech biegach. TRE pozwala na odblokowanie pełnej mocy silnika. Urządzenie zbudowane jest na tranzystorze - TRE na tranzystorze nie zmienia mapy napisanej dla biegu jałowego, obroty nie szaleją.

TRE oznacza "Time Retard Eliminator". Co należy należy zrozumieć przez "czas" i co mamy na myśli tutaj. Mówimy o "czasie", kiedy występuje wybuch z zapłonem iskrowym, w stosunku pozycji tłoka. Optymalne miejsce na wybuch mieszanki występuje tylko trochę zanim tłok osiągnie górny martwy punkt. Jeżeli zapłon jest zbyt wcześnie (na długo zanim tłok będzie w górnym martwym punkcie), to paliwo i powietrze są zapalone, gdy tłok jeszcze zbliża się, więc dużo energii marnuje się walcząc z tym w górę pędu. Jeśli iskra pojawia się zbyt późno (dowolnym czasie po tym jak tłok osiągnie górny martwy punkt), to jest już w ruchu tłoka w dół, mieszanka paliwowo-powietrzna nie jest już maksymalnie skompresowana, a mniej energii otrzymuje się z wybuchu. Nazywa się to "spowolnienie czasu", lub "retard czasu". Daje ci coś mniej niż maksymalny moment obrotowy. Więc odpowiedni czas ma kluczowe znaczenie dla maksymalizacji energii z tłokiem (co przekłada się bezpośrednio na moment).

Suzuki celowo zaprogramowało ECM na mniej niż maksymalny moment obrotowy dla trzech/czterech pierwszych biegów. Przypuszczalnie ma to na celu ochronę kierowcy przed pełną mocą! Inżynierowie SUZUKI zrobili taki "retard" czasu, że iskra następuje zbyt późno, celowo, tak aby maksymalny moment obrotowy nie został osiągnięty. "TRE" usuwa to "opóźnienie", aby ustawić z zapłonem iskrowym z powrotem do miejsca, gdzie da to maksymalny moment obrotowy, tuż przed górnym martwym punktem. W ten sposób masz "wyeliminowany retard czasu" - "mod TRE".

Mam power commandera, jest jakiś powód dla którego miałbym kupić TRE? TAK! Profity to:
- power commander steruje mapami paliwa, kiedy TRE eliminuje opóźnienie zapłonu na niższych biegach,
- wyłącza limit prędkości (GSXR1000, Hayabusa, DL1000, M109R, etc.), kiedy power commander tego nie robi.

Oryginalne wtyczki suzuki plug&play (3/4piny).

Pasuje do:

sv 650 od 2003r.
sv 1000 od 2003r.
Wbudowany przełącznik saTRE on/off. W sprzedaży również TRE bez przełącznika.

Obrazek
Obrazek


Filmik pokazujący działanie (w 100% oszukuje komputer) - https://www.youtube.com/watch?v=_skE3SvxwKQ
Filmik pokazujący jak zamontować TRE w SV - https://www.youtube.com/watch?v=v7vtRmviMEk
Proszę o informację do jakiego moto ma być żyrafka :)


Zalety:
lepsza reakcja na manetkę (lepsze przyśpieszenie na biegach 1,2,3,4)

pytania: dawid.ptak@poczta.fm
mam też aukcje na allegro, jeżeli chcesz zakupić i czuć się "bezpieczniej"
cena: 90 zł
wysyłka pocztą polską (pobranie 16zł, wpłata na konto 8zł)


29 kwi 2018, o 10:33
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL