Autor |
Wiadomość |
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
mają, zbyt zużyte za daleko wychodzą tłoczki zmienia się też ciśnienie(większa przestrzeń a tyle samo płynu)
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 paź 2011, o 10:15 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bzdury browar, zwiększona pojemność układu jest wyrównywana płynem ze zbiorniczka wyrównawczego.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 paź 2011, o 10:36 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gaz płyn wszystko jest ściśliwe im klocki bardziej zużyte tłoczki wychodzą dalej więcej płynu równa się większa ściśliwość, a to równa się miększa klamka.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
21 paź 2011, o 10:42 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
21 paź 2011, o 10:44 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
owca, o ile zwiększa się objętość układu przy wypchniętych toczkach? przy dobrym płynie nie powinno to mieć znaczenia.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 paź 2011, o 11:01 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O ile nie wiem ale ma wpływ i nie ma rzeczy (płynów) doskonałych.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
21 paź 2011, o 11:04 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przeczytaj jeszcze raz do końca, wróć jak do ciebie dotrze
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 paź 2011, o 11:09 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zgadza się z owcą. Ciśnienie rozszerza przewody hamulcowe(stąd stosowanie stalowych) przy większym wyjściu tłoczka sprawność pompy maleje i to malenie jest odczuwalne. nie jest to nie wiadomo ile ale jest.
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 paź 2011, o 11:10 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pojemność układu zwiększa się o wewnętrzną objętość wypchniętego tłoczka, sami możecie sobie policzyć ile tego jest, zamkniętej między stalowym korpusem zacisku a stalowym tłoczkiem (w ich przypadku możemy pominąć straty na "miękkich" ściankach). Nawet zużyte klocki muszą wysunąć się tyle samo żeby zaczęły hamować, potrzebują też bardzo podobnej siły żeby osiągnąć należyte tarcie. Pozostają straty na płynie, a ten względnie świeży nie powinien się gorzej zachowywać przy tych kilkunastu(dziesięciu?) dodatkowych centymetrach sześciennych. Teraz z drugiej strony. Klocki spokojnie wytrzymają +25kkm, dla większości z nas oznacza to minimum 2-3 sezony, ile osób samo z siebie wymienia w tym czasie płyn? Na moje oko to tutaj zużyte klocki "tracą" swoje właściwości. ps. nie mówię tu o zdartych, kruszących się okładzinach
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 paź 2011, o 12:41 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dobrze to ja do przeciętnych więc nie należę zmieniam płyn z 2 razy albo 3 w sezonie klocki(nissina=japonia) starczyły mi na 9tyś km. (więc 2 razy w sezonie muszę zmienić:P )Dziś właśnie zmieniałem w przerwie na gadu gadu więc zależy jeszcze jak co używasz... Pojeździsz po Radomiu, Lublinie trochę częściej to też ci na długo nie starczą
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 paź 2011, o 12:45 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Założysz jakieś HH to ci na dłużej starczą
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 paź 2011, o 12:47 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miałem...niewiele więcej Na innym sprzęcie zdarzało się przepalić klocki
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 paź 2011, o 12:54 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przelicytowałeś mnie, chyba wolniej jeżdżę
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 paź 2011, o 12:59 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
browar, nie mieszaj rozszerzania przewodów do zużywania się klocków i słabnących przez to hamulców. Rozbierałeś komorę tłoczków? Zdajesz sobie sprawę o ile zwiększy się pojemność układu, że wg ciebie jest to odczuwalne? Ja nie czuję różnicy. Bez sensu rozmowa. Owca pierdyknął z dupy o właściwościach płynu i się zaczęło. Pierdo..nie o Chopinie. Okładzina ma 4mm. Zmierzcie średnicę tłoczka i policzcie objętość walca o wysokości odpowiadającej grubości o którą zmniejszyła się okładzina tj. około 3mm. Wszystko razy cztery tłoczki i podwójna okładzina na zacisk. Wtedy możemy rozpocząć rozmowę Zajebiście ważny temat dla jednego z tańszych motorów na rynku, który ściga się po torze, a wypowiadają się sami zawodowcy, którym zużycie okładziny tak przeszkadza w hamowaniu i tak jest to odczuwalne, że rozbierają hamulce na części po każdej jeździe i wymieniają okładziny. Owca, dodaj jeszcze rozszerzalność cieplną zacisków bo to też wpłynie na pojemność komór tłoczków. Ja od dzisiaj będę jeździł tylko w zimę, żeby od temperatury układ miał jak najmniejsza pojemność. Wtedy to dopiero będzie hamowało
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
21 paź 2011, o 13:00 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dodam że były to klocki(według producenta odporności termicznej do 620 stopni)-ale to słaby producent Pamiętasz jazdę na trasie? takie prędkości można w mieście uzyskać (i zaraz hamujesz )
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 paź 2011, o 13:01 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie dodawaj od siebie. Kto napisał że przeszkadza? czy że nie da się hamować? zaraz dodasz że odczuwamy zużycie klocka podczas hamowania i ilość traconej okładziny... Jest to odczuwalna różnica(pomiędzy nowe a zużyte) jak cię trapi jaka to sobie sam policz Jak pisałem wyżej nie jest do "dużo" klamka nagle nie wciska się do manetki..(bo chyba takich odczuć oczekujesz) Dużo osób nie poczuje różnicy jak im na klamce z 6 stopniową regulacją przestawisz o 1. inni poczują, więc bez sensu dyskusja.
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 paź 2011, o 13:07 |
|
|
Fikol
motocyklista
Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:11 Posty: 177 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nadal w temacie hamulców, mam suzuki 650S K7 i nie jestem pewien które przewody kupić ten http://www.moto-akcesoria.pl/przewod-ha ... 0-s,p,7027czy ten http://www.moto-akcesoria.pl/przewod-ha ... vby,p,7030w sensie nie wiem który jest ok do mojego modelu Suzuki, cena zasadniczo inna
_________________ "lepiej żałować że się coś zrobiło, niż całe życie wypominać sobie, że się czegoś nie zrobiło" - czy jakoś tak
|
21 paź 2011, o 15:09 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Te 1 to są chyba przód i tył a te drugie tylko przód. http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&n ... bid=110205 mogę ci je sprzedać taniej. 07 od 06 coś się różniły?
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
21 paź 2011, o 15:17 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z mojego doświadczenia, przewody na tył to marnowanie kasy. A na przód weź w układzie F, zapłacisz tylko za 2 przewody.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 paź 2011, o 15:41 |
|
|
PęDZEL
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 328 Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 600 K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko dlaczego jest informacja, że pasują tylko do modelu 2006, do 2007 nie ma w Larssonie.
_________________ OPOPONY Opony motocyklowe, Części, Akcesoria, Serwis Motocykli http://www.opopony.pl Sklep Allegro Facebook: OPOPONY
|
21 paź 2011, o 16:25 |
|
|