Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 06:10



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
?? regulacja luzów zaworowych/przepustnic 
Autor Wiadomość
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
Kiedy była ostatnio robiona regulacja zaworów? Nie wiesz, to robisz i nie ma co gdybać. Jak wiesz, kiedy ostatnio ktoś robił to masz w serwisówce co ile km :) Jak ludzie lubią sobie stwarzać niepotrzebne problemy. Jak w moto już słychać zawory to już jest trochę późno i trzeba zrobić reg jak najszybciej.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


25 paź 2011, o 20:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
Oczywiście tak jak Jaco pisze, a nie dopiero gdy silnik niedomaga (cykanie, problemy z odpalaniem) :/ Regularny serwis pozwala uniknąć wszelkich kłopotów z odpalaniem i innych. W przypadku SV - książka nakazuje co 24 000km.
SV-ka lubi sobie cykać nawet przy prawidłowo wyregulowanych luzach.
Zbyt duże luzy zaworowe to raczej cykanie, a nie stukanie. Gdyby stukało, to na regulację to już pewnie trochę za późno.
Łańcuszki w SV-ce są dwa, po jednym na każdy cylinder (podobnie napinacze), więc czemu miało by stukać tylko z przodu? Równie dobrze może grechotać łańcuszek w tylnym cylindrze.
W Virago jest regulacja śrubowa, reguluje się to trochę częściej. Faktycznie w niektórych motocyklach wystarczy odkręcić dekielki bez zdejmowania pokrywy zaworowej.


Ostatnio edytowano 25 paź 2011, o 20:44 przez Dono, łącznie edytowano 1 raz



25 paź 2011, o 20:41
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 paź 2011, o 17:48
Posty: 499
Lokalizacja: KCH Trzebinia
Płeć: kobieta
Moto: sv650 K5
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
jeżeli to zawory słychać, a nie coś innego... ;-)) ale tak czy siak, jak napisalam juz wczesniej zrobilabym regulację, jak coś się podejżanego dzieje - to na pewno nie zaszkodzi. ;-))

a co do łańcuszków, czy napinaczy, to może paść łańcuszek/napinacz tylko na jednym cylindrze, a na drugim być jeszcze ok...

_________________
4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

SPRZEDAM: części SV650S K3< (kierownica, półka, tarcze hamulcowe, i inne)

SPRZEDAM: damska tekstylna kurtka Buse r.S/M


25 paź 2011, o 20:44
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
Co do łańcuszków to oczywiste, że mógł paść tylko jeden, równie dobrze na tylnym jak i przednim cylindrze, a spiderman82 pisze, że łańcuszek słychać było by z przodu, co jest błędnym myśleniem.


25 paź 2011, o 20:46
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
Właśnie to cykanie i mnie trochę irytuje ale zaczynam się powoli do tego przyzwyczajać bo to urok już tego silnika. Zawory mam ustawione jak w książce, nowe łańcuchy+ślizgi i wymienione od nowszej wersji napinacze. Brat ma Sv-650 z 2007r, ok 10tys przebiegu i jeszcze głośniej cyka niż u mnie.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


25 paź 2011, o 20:53
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
Cykanie da się dość łatwo wyciszyć - montując przelotowy wydech :)


25 paź 2011, o 20:56
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 paź 2011, o 17:48
Posty: 499
Lokalizacja: KCH Trzebinia
Płeć: kobieta
Moto: sv650 K5
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
Dono napisał(a):
Cykanie da się dość łatwo wyciszyć - montując przelotowy wydech :)


"lubię to".! :D

_________________
4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

SPRZEDAM: części SV650S K3< (kierownica, półka, tarcze hamulcowe, i inne)

SPRZEDAM: damska tekstylna kurtka Buse r.S/M


25 paź 2011, o 21:33
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 13:45
Posty: 229
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
ja wiem że są dwa łąńcuszki rozrządu ale przeważnie jak coś jest to z przodu.z tym cykaniem to w sumie zgaduje co to moze byc.w przyszłym tygodniu jadę do konkretnego gościa w końcu,nie wiem kiedy regulacja była robiona,od byłego właściciela dowiedziałem się że było robione jakis czas temu ale sami wiecie jak to jest z Polakami.Jadę do gościa sprawdzi kompresje itp itd.mam tylko nadzieje że to nic poważnego nie jest i z zaworami będzie ok i jak się zrobi regulacje plus płytki to będzie ok.pewnie przez to mam mały problem z paleniem na tylni gar.gaźniki zrobione,może to od napinacza łańcuszka.oddaje gosciowi pobada i będe wiedział co i jak. 150 regulacja +płytki(coś około 20 zł) to tanio? drogo?


25 paź 2011, o 22:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 paź 2011, o 17:48
Posty: 499
Lokalizacja: KCH Trzebinia
Płeć: kobieta
Moto: sv650 K5
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
cena wydaje mi sie przyzwoita ;-))
jak juz moto bedzie po diagnozie i leczeniu, to napisz, co mu dolegalo ;P
zycze szybkiego powrotu do zdrowia motorkowi ;-))

_________________
4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

SPRZEDAM: części SV650S K3< (kierownica, półka, tarcze hamulcowe, i inne)

SPRZEDAM: damska tekstylna kurtka Buse r.S/M


25 paź 2011, o 22:34
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 13:45
Posty: 229
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
dzięki :boogie:


25 paź 2011, o 23:27
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
W dużym skrócie. Kiedy robić? Zawczasu :P

Skoro temat już został poruszony, jak polecacie się dobrać do napinaczy? Muszę zdjąć wałki żeby dobrać się do płytek i jedyna opcja jaką widzę to upuścić silnik na ostatniej szpilce zgodnie z serwisówką.
I druga sprawa, jak to goofno potem uszczelnić? Zdjąłem pokrywę tylnego cylindra, całość niby dobrze złożyłem a przy krótkim odpaleniu cieknie spod uszczelki jak ... no strasznie cieknie :P

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


26 paź 2011, o 00:28
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: ?? regulacja luzów zaworowych/przepustnic
Silikon, silikon i jeszcze raz silikon tylko z umiarem (czarny, czerowny nie koniecznie). Zaraz po zkręceniu wytrzyj nadmiar i git :D Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi napinaczami. Ja je poprostu wykręcałem i tyle.

Spiderman po regulacji zaworów jeszcze raz trzeba synchro przepustnic zrobić.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


26 paź 2011, o 20:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: ?? regulacja luzów zaworowych/przepustnic
Może tylko uszczelka nie zaskoczyła i wystarczy odkręcić pokrywę i przykręcić ponownie.


26 paź 2011, o 21:45
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: ?? regulacja luzów zaworowych/przepustnic
Z uszczelką będę kombinował. A napinacze są w takich dziwnych miejscach... ten z przedniego cylindra to jeszcze można próbować, ale dojścia do napinacza tylnego cylindra ni cholery nie widzę :hmm:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


26 paź 2011, o 21:51
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 13:45
Posty: 229
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: ?? regulacja luzów zaworowych/przepustnic
wiem wiem z tymi przepsutnicami.zobacze co wyjdzie w przyszłym tygodniu co mi ten gość powie.Mam nadzieje że ustawienie zaorów to lek na całe zło i że będe jezdził i jedził dłuuuuuuugi czas.


27 paź 2011, o 20:24
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 13:45
Posty: 229
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: ?? regulacja luzów zaworowych/przepustnic
witam was.Już mniej więcej wiadomo o co chodzi z moim moto.gaźniki gaźniki i jeszcze raz gaźniki-zrypana śruba czy jakos to się nazywa do regulacji składu mieszanki paliwa-nie da sie wyregulować.Czeka mnie kupno 2ich gaźniczków.Regulacja zaworów niepotrzebna bo jest ok. Powód cykania z tyłu -nieszczelnośc wydechu mam przlotówke i w jenym miejscu w głebi koło cylindra ma przedmuch. kupie gaźniczki 2 gie i będzie gites


3 lis 2011, o 17:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 paź 2011, o 17:48
Posty: 499
Lokalizacja: KCH Trzebinia
Płeć: kobieta
Moto: sv650 K5
Post Re: ?? regulacja luzów zaworowych/przepustnic
no to dobrze, ze problem rozwiazany. ;-))

_________________
4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

SPRZEDAM: części SV650S K3< (kierownica, półka, tarcze hamulcowe, i inne)

SPRZEDAM: damska tekstylna kurtka Buse r.S/M


3 lis 2011, o 17:48
Zobacz profil WWW
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
kozik napisał(a):
Właśnie to cykanie i mnie trochę irytuje ale zaczynam się powoli do tego przyzwyczajać bo to urok już tego silnika. Zawory mam ustawione jak w książce, nowe łańcuchy+ślizgi i wymienione od nowszej wersji napinacze. Brat ma Sv-650 z 2007r, ok 10tys przebiegu i jeszcze głośniej cyka niż u mnie.


W mojej bylej 06 juz po pierwszych 800 km zaczela nie mile sie nap_ bijac.

Na szczescie 03 z 25 000 km tego nie robi, ale i tak czas na wiosne zrobic sprawdzenie ( regulacje ). 1500 zl sobie za to licza :mur:

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


22 sty 2012, o 08:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Zawory kiedy i w jakim przypadku trzeba regulować/objawy
Kilerpl napisał(a):
kozik napisał(a):
Właśnie to cykanie i mnie trochę irytuje ale zaczynam się powoli do tego przyzwyczajać bo to urok już tego silnika. Zawory mam ustawione jak w książce, nowe łańcuchy+ślizgi i wymienione od nowszej wersji napinacze. Brat ma Sv-650 z 2007r, ok 10tys przebiegu i jeszcze głośniej cyka niż u mnie.


W mojej bylej 06 juz po pierwszych 800 km zaczela nie mile sie nap_ bijac.

Na szczescie 03 z 25 000 km tego nie robi, ale i tak czas na wiosne zrobic sprawdzenie ( regulacje ). 1500 zl sobie za to licza :mur:

ceny odpowiednie do zarobków i poziomu życia :razz2: najlepiej naucz się sam robić takie rzeczy, samo sprawdzenie zaworów jest bardzo łatwe, a i z regulacją sobie poradzisz, ew. sprawdź, a jak będzie trzeba regulować, to wtedy do serwisu - za samo sprawdzenie już cię skasują odpowiednio, nawet jak nie trzeba będzie regulować. Mój mechanik brał tyle samo za sprawdzenie i za regulację.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


22 sty 2012, o 11:09
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: ?? regulacja luzów zaworowych/przepustnic
Taa odpowiednie do zarobkow chyba jak sie w rzadzie pracuje ;P :) . Za sprawdzenie i regulacje biora tyle samo, a wiec jak juz im dam do sprawdzenia to trzeba placic :D

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


22 sty 2012, o 20:41
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL