Autor |
Wiadomość |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Jeśli drugi uczestnik to wytknie, "panie władzo oślepiło mnie to jego światło", to sprawa się troszkę komplikuje, ze współudziałem do przeniesienia winy włącznie.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
3 paź 2011, o 08:06 |
|
|
Wodson
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 16:22 Posty: 91 Lokalizacja: Usa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K5
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Witajcie ja mam zamiar wpakować 2 Xeony do SV H4 tyko myślę gdzie opchnę przetwornice, macie jakiś pomysł? pozdrawiam
_________________ Superlative casual Dating
|
6 gru 2011, o 23:50 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Wodson spokojnie tego dokonasz ja w N-ce se poradziłem więc Ty w S-ce dasz rady kup tylko wersję slim i pod czachę je daj nikt nie będzie widział, a miejsca jest tam aż zanadto.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
7 gru 2011, o 00:13 |
|
|
Wodson
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 16:22 Posty: 91 Lokalizacja: Usa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K5
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
A zrobisz może zdjęcie jak to zamocowałeś?? bo ja jeszcze nie wiem jak za to się zabrać bo owiewki mam w malowaniu i jeszcze nie patrzyłem, a xenony mam starszy typ. Przymocowałeś je do stelaża czy do ramy?
_________________ Superlative casual Dating
|
7 gru 2011, o 00:40 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Ja miałem N-kę i przetwornicę schowałem za lampą, a żarnik i cewkę do lampy zmieściłem. Ty masz S-kę mam dużo łatwiej jak już pisałem masz dużo miejsca po bokach na dole, spokojnie dasz rady i nie trzeba się martwić .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
7 gru 2011, o 11:35 |
|
|
RobertO
SV Rider
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 05:21 Posty: 651 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B 1250 S
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
hmmm tak sobie czytam i chyba będę miał coś do powiedzenia Tak się składa że jeżeli będzie w moto lampa od angola (a moto będzie brało udział w kolizji) to może a nie musi być problemu, podobnie rzecz ma się z bi xenonem który jest w soczewce a soczewka jest homologowana Wiem coś o tym bo aukcja z pierwszego postu jest moja więc jeśli ktoś ma ochotę mieć taką lampę to wiadomo co ma zrobić P.S. dla osób z forum przewiduję rabat i porady bez płatne rzecz jasna
_________________ motostylizacja.pl http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... add1=upert viewtopic.php?f=9&t=5296
|
7 gru 2011, o 12:02 |
|
|
zbyszek
SV Rider
Dołączył(a): 13 paź 2010, o 12:16 Posty: 353 Lokalizacja: KR/KNT
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S=>GSX-R750
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Tu macie stronkę gdzie można taniej kupić soczewki kpl. Już z nimi rozmawiałem jakiś czas temu bo też mnie interesowało ale zeszło jakoś.......... i dupa Jak ktoś jest z poznania to mógłby tam podjechać i zobaczyć na żywo co i jak i zdać relacje http://www.xenonowe.pl/oferta/soczewki-bixenon
_________________ http://www.bikepics.com/members/zbyszek83/
|
7 gru 2011, o 23:19 |
|
|
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Być może soczewka tak ale nie lampa ona też musi mieć homologacje
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
9 gru 2011, o 17:17 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Jestem właśnie na etapie przerabiania swojej lampy na identyczną jak w pierwszym poście (chyba zresztą mój) i będzie w pełni legalna ponieważ po założeniu soczewek sam klosz nie musi być homologowany (klosze od xenonów nie są "pocięte" bo nie muszą, soczewka "strumieniuje" światło). Powyższe info na temat legalności takiego rozwiązania zaczerpnąłem od diagnosty ze stacji diagnostycznej, pokazałem mu co i jak jest a jak będzie wyglądać. Rozwiązanie jest w pełni legalne pod warunkiem że soczewki mają właśnie homologację a lampa/reflektor jest wyposażony w regulację horyzontalną i wertykalną. Krótko mówiąc w SVs po założeniu soczewek do wewnątrz lampy można to normalnie wyregulować i mamy legal. Jedyny problem jak jest na dzień dobry (ale to mały offtop) to to, że lampy włączają się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i to trzeba zmienić bo aku za długo nie pociągnie. I tu pytanko do twórcy reflektora z pierwszego postu. Jak to rozwiązujesz? Mi przyszło do głowy aby dać przekaźnik, który odpali lampy dopiero gdy odpalimy silnik. nie mam ochoty na montowanie dodatkowych włączników. Ponadto zastanawiałem się jak rozwiązać problem możliwości włączenia samych świateł pozycyjnych ale to już inna bajka, jest zima więc jest czas na przemyślenia. Pozdrawiam
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
9 gru 2011, o 18:39 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Na alledrogo są w sprzedaży przekaźniki do samochodów, które sterowane są napięciem w instalacji. Na wyłączonym silniku mamy ok. 12,5V, po odpaleniu silnika powiedzmy 13,5V - wtedy dopiero załączają się światła. Koszt chyba ok. 30zł.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
9 gru 2011, o 19:08 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Wiem zakupiłem już taki ale jest trochę lipa, musi być inny bo lampy odpalają się już w czasie "kręcenia". Dwa razy zakręcisz i aku siądzie. I coś mi się zdaje że po odpaleniu jak się pojedzie powiedzmy tylko 10km i znowu odpali i powtórka powiedzmy 10 km to aku nie zdąży się naładować. Muszę to sprawdzić.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
9 gru 2011, o 19:20 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Ale masz Tiger problem. Podpinasz pod kontrolkę ładowania lub ciśnienia oleju i po kłopocie A co do przekaźnika to ten za 30zł to jest to samo co taki zwykły za 5 zł tylko ma kabelki i instrukcje podłączenia.
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
9 gru 2011, o 19:24 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Mój kosztował 2,99 Jaco problemu nie mam, chcę aby było fachowo i tyle Trochę to cholerstwo na rozruch prądu zjada. Myślałem żeby zrobić na wzór fazera, jedna lampa świeci a druga tylko na długich.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
9 gru 2011, o 19:29 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
No i właśnie wychodzi, że mówimy o zupełnie różnych przekaźnikach Za 5zł w porywach do 3zł jest zwykły najprostszy przekaźnik - 5 styków, 2 do sterowania i 3 łączone lub rozłączane parami. Jeżeli na stykach sygnałowych pojawi się napięcie, przekaźnik puszcza prąd w obwód świateł. Czyli światła zapalają się już wtedy, gdy zaczyna kręcić się rozrusznik. Natomiast w tym ustrojstwie za 30zł, o którym ja piszę, włączenie obwodu świateł następuje dopiero po przekroczeniu jakiegoś progu napięcia. Jeżeli styki sygnałowe są pod napięciem 12V - nic się nie dzieje. W czasie kręcenia rozrusznikiem (gdy napięcie w instalacji jeszcze spada) - nic się nie dzieje. Gdy silnik już zaskoczy i napięcie w instalacji wzrasta (13,5-14V) przekaźnik puszcza prąd do świateł.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
9 gru 2011, o 19:41 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Dokładnie tak zdjagnozował problem, kumpel, który mi pomaga to zamontować i dlatego nie panikuję tylko czekam na inny przekaźnik. Ale że nie jestem pewny czy to rozwiąże problem to nic nie wspominałem. Będę miał to sprawdzę.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
9 gru 2011, o 19:46 |
|
|
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Dobrze a gdzie samopoziomowanie, oraz gdzie zamontujesz spryskiwacz?? bo z tego co pamiętam to tez chyba było wymagane przy samochodach
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
9 gru 2011, o 22:54 |
|
|
maxio
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55 Posty: 424 Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Trochę mnie dziwi wasze rozważanie na temat poboru prądu przez palniki. Z tego co się orientuje to pobór prądu przez xenony jest dużo mniejszy od zwykłych żarówek H4? A tutaj znalazłem niedrogi zestaw soczewek z palnikami http://allegro.pl/bi-xenon-soczewki-ang ... 15732.html
_________________ -------------------------------------- https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
|
10 gru 2011, o 00:17 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Palnik xenonowy gdy się już rozgrzeje, to ciągnie mniej prądu od żarówki halogenowej, to fakt. Proste przeliczenie - 35W xenon to niecałe 3A prądu, żarówka 55W halogenowa to 4,5A. Niestety palnik xenonowy wpierw się musi rozgrzać i wtedy pobór prądu jest o wiele wyższy. Stąd problem jeśli połączymy start xenonów z rozrusznikiem.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
10 gru 2011, o 11:01 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Dokładnie! Zanim zaskoczy mi ten palnik to muszę odpalić silnik i wkręcić go na 4tyś obrotów i wtedy przestaje migać i zaskakuję. Na samym akumulatorze nie ma szans żeby zaskoczył nawet jak go dobrze naładuję. Nawet przy odpalaniu auta przez kable zalecane jest żeby utrzymać te 4tyś bo przy tych obrotach mamy największy power.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
10 gru 2011, o 12:56 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Xenony do naszych sprzętów
Ja w swojej paliłem z lampami czasami xenon zgasł ale miałem zamontowany dodatkowy pstryczek i jak zgasł to po prostu pstryk na off znowu na on i świecił . I nie miałem problemów z akumulatorem, że nie kręcił czy padał po czasie.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
10 gru 2011, o 13:02 |
|
|