Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 18:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Xenony do naszych sprzętów 
Autor Wiadomość
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Notturno SV napisał(a):
Czekaj czekaj, a tak czysto teoretycznie idąc dalej... czy w trakcie wypadku nie homologowane światło nie wypada na nasz niekorzyść?? mamy chore przepisy więc tu też może coś siedzieć.

Jeśli drugi uczestnik to wytknie, "panie władzo oślepiło mnie to jego światło", to sprawa się troszkę komplikuje, ze współudziałem do przeniesienia winy włącznie.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


3 paź 2011, o 08:06
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 27 paź 2011, o 16:22
Posty: 91
Lokalizacja: Usa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K5
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Witajcie ja mam zamiar wpakować 2 Xeony do SV H4 tyko myślę gdzie opchnę przetwornice, macie jakiś pomysł? pozdrawiam

_________________
Superlative casual Dating


6 gru 2011, o 23:50
Zobacz profil ICQ YIM WWW
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Wodson spokojnie tego dokonasz ja w N-ce se poradziłem więc Ty w S-ce dasz rady kup tylko wersję slim i pod czachę je daj nikt nie będzie widział, a miejsca jest tam aż zanadto.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


7 gru 2011, o 00:13
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 27 paź 2011, o 16:22
Posty: 91
Lokalizacja: Usa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K5
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
A zrobisz może zdjęcie jak to zamocowałeś?? bo ja jeszcze nie wiem jak za to się zabrać bo owiewki mam w malowaniu i jeszcze nie patrzyłem, a xenony mam starszy typ. Przymocowałeś je do stelaża czy do ramy?

_________________
Superlative casual Dating


7 gru 2011, o 00:40
Zobacz profil ICQ YIM WWW
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Ja miałem N-kę i przetwornicę schowałem za lampą, a żarnik i cewkę do lampy zmieściłem. Ty masz S-kę mam dużo łatwiej jak już pisałem masz dużo miejsca po bokach na dole, spokojnie dasz rady i nie trzeba się martwić :).

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


7 gru 2011, o 11:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2011, o 05:21
Posty: 651
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B 1250 S
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
kacperski napisał(a):
Notturno SV napisał(a):
Czekaj czekaj, a tak czysto teoretycznie idąc dalej... czy w trakcie wypadku nie homologowane światło nie wypada na nasz niekorzyść?? mamy chore przepisy więc tu też może coś siedzieć.

Jeśli drugi uczestnik to wytknie, "panie władzo oślepiło mnie to jego światło", to sprawa się troszkę komplikuje, ze współudziałem do przeniesienia winy włącznie.


hmmm tak sobie czytam i chyba będę miał coś do powiedzenia :) Tak się składa że jeżeli będzie w moto lampa od angola (a moto będzie brało udział w kolizji) to może a nie musi być problemu, podobnie rzecz ma się z bi xenonem który jest w soczewce a soczewka jest homologowana :) Wiem coś o tym bo aukcja z pierwszego postu jest moja :) więc jeśli ktoś ma ochotę mieć taką lampę to wiadomo co ma zrobić :)

P.S. dla osób z forum przewiduję rabat i porady bez płatne rzecz jasna :)

_________________
motostylizacja.pl
http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... add1=upert
viewtopic.php?f=9&t=5296


7 gru 2011, o 12:02
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 paź 2010, o 12:16
Posty: 353
Lokalizacja: KR/KNT
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S=>GSX-R750
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Tu macie stronkę gdzie można taniej kupić soczewki kpl. ;)
Już z nimi rozmawiałem jakiś czas temu bo też mnie interesowało ale zeszło jakoś.......... i dupa :]
Jak ktoś jest z poznania to mógłby tam podjechać i zobaczyć na żywo co i jak i zdać relacje :mrgreen:
http://www.xenonowe.pl/oferta/soczewki-bixenon

_________________
http://www.bikepics.com/members/zbyszek83/


7 gru 2011, o 23:19
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
RobertO napisał(a):
kacperski napisał(a):
Notturno SV napisał(a):
Czekaj czekaj, a tak czysto teoretycznie idąc dalej... czy w trakcie wypadku nie homologowane światło nie wypada na nasz niekorzyść?? mamy chore przepisy więc tu też może coś siedzieć.

Jeśli drugi uczestnik to wytknie, "panie władzo oślepiło mnie to jego światło", to sprawa się troszkę komplikuje, ze współudziałem do przeniesienia winy włącznie.


hmmm tak sobie czytam i chyba będę miał coś do powiedzenia :) Tak się składa że jeżeli będzie w moto lampa od angola (a moto będzie brało udział w kolizji) to może a nie musi być problemu, podobnie rzecz ma się z bi xenonem który jest w soczewce a soczewka jest homologowana :) Wiem coś o tym bo aukcja z pierwszego postu jest moja :) więc jeśli ktoś ma ochotę mieć taką lampę to wiadomo co ma zrobić :)

P.S. dla osób z forum przewiduję rabat i porady bez płatne rzecz jasna :)


Być może soczewka tak ale nie lampa ;) ona też musi mieć homologacje :)

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


9 gru 2011, o 17:17
Zobacz profil WWW
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Notturno SV napisał(a):
Być może soczewka tak ale nie lampa ;) ona też musi mieć homologacje :)

Jestem właśnie na etapie przerabiania swojej lampy na identyczną jak w pierwszym poście (chyba zresztą mój) i będzie w pełni legalna ponieważ po założeniu soczewek sam klosz nie musi być homologowany (klosze od xenonów nie są "pocięte" bo nie muszą, soczewka "strumieniuje" światło).
Powyższe info na temat legalności takiego rozwiązania zaczerpnąłem od diagnosty ze stacji diagnostycznej, pokazałem mu co i jak jest a jak będzie wyglądać. Rozwiązanie jest w pełni legalne pod warunkiem że soczewki mają właśnie homologację a lampa/reflektor jest wyposażony w regulację horyzontalną i wertykalną. Krótko mówiąc w SVs po założeniu soczewek do wewnątrz lampy można to normalnie wyregulować i mamy legal.

Jedyny problem jak jest na dzień dobry (ale to mały offtop) to to, że lampy włączają się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i to trzeba zmienić bo aku za długo nie pociągnie. I tu pytanko do twórcy reflektora z pierwszego postu. Jak to rozwiązujesz?
Mi przyszło do głowy aby dać przekaźnik, który odpali lampy dopiero gdy odpalimy silnik. nie mam ochoty na montowanie dodatkowych włączników. Ponadto zastanawiałem się jak rozwiązać problem możliwości włączenia samych świateł pozycyjnych ale to już inna bajka, jest zima więc jest czas na przemyślenia.
Pozdrawiam

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


9 gru 2011, o 18:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Na alledrogo są w sprzedaży przekaźniki do samochodów, które sterowane są napięciem w instalacji. Na wyłączonym silniku mamy ok. 12,5V, po odpaleniu silnika powiedzmy 13,5V - wtedy dopiero załączają się światła. Koszt chyba ok. 30zł.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 gru 2011, o 19:08
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
lasooch napisał(a):
Na alledrogo są w sprzedaży przekaźniki do samochodów, które sterowane są napięciem w instalacji. Na wyłączonym silniku mamy ok. 12,5V, po odpaleniu silnika powiedzmy 13,5V - wtedy dopiero załączają się światła. Koszt chyba ok. 30zł.


Wiem zakupiłem już taki ale jest trochę lipa, musi być inny bo lampy odpalają się już w czasie "kręcenia". Dwa razy zakręcisz i aku siądzie.
I coś mi się zdaje że po odpaleniu jak się pojedzie powiedzmy tylko 10km i znowu odpali i powtórka powiedzmy 10 km to aku nie zdąży się naładować. Muszę to sprawdzić.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


9 gru 2011, o 19:20
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Ale masz Tiger problem. Podpinasz pod kontrolkę ładowania lub ciśnienia oleju i po kłopocie :)

A co do przekaźnika to ten za 30zł to jest to samo co taki zwykły za 5 zł tylko ma kabelki i instrukcje podłączenia.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


9 gru 2011, o 19:24
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
jaco1509 napisał(a):
Ale masz Tiger problem. Podpinasz pod kontrolkę ładowania lub ciśnienia oleju i po kłopocie :)

A co do przekaźnika to ten za 30zł to jest to samo co taki zwykły za 5 zł tylko ma kabelki i instrukcje podłączenia.

Mój kosztował 2,99 :)
Jaco problemu nie mam, chcę aby było fachowo i tyle ;) Trochę to cholerstwo na rozruch prądu zjada. Myślałem żeby zrobić na wzór fazera, jedna lampa świeci a druga tylko na długich.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


9 gru 2011, o 19:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
No i właśnie wychodzi, że mówimy o zupełnie różnych przekaźnikach :)
Za 5zł w porywach do 3zł jest zwykły najprostszy przekaźnik - 5 styków, 2 do sterowania i 3 łączone lub rozłączane parami. Jeżeli na stykach sygnałowych pojawi się napięcie, przekaźnik puszcza prąd w obwód świateł. Czyli światła zapalają się już wtedy, gdy zaczyna kręcić się rozrusznik.
Natomiast w tym ustrojstwie za 30zł, o którym ja piszę, włączenie obwodu świateł następuje dopiero po przekroczeniu jakiegoś progu napięcia. Jeżeli styki sygnałowe są pod napięciem 12V - nic się nie dzieje. W czasie kręcenia rozrusznikiem (gdy napięcie w instalacji jeszcze spada) - nic się nie dzieje. Gdy silnik już zaskoczy i napięcie w instalacji wzrasta (13,5-14V) przekaźnik puszcza prąd do świateł.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 gru 2011, o 19:41
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
lasooch napisał(a):
No i właśnie wychodzi, że mówimy o zupełnie różnych przekaźnikach :)
Za 5zł w porywach do 3zł jest zwykły najprostszy przekaźnik - 5 styków, 2 do sterowania i 3 łączone lub rozłączane parami. Jeżeli na stykach sygnałowych pojawi się napięcie, przekaźnik puszcza prąd w obwód świateł. Czyli światła zapalają się już wtedy, gdy zaczyna kręcić się rozrusznik.
Natomiast w tym ustrojstwie za 30zł, o którym ja piszę, włączenie obwodu świateł następuje dopiero po przekroczeniu jakiegoś progu napięcia. Jeżeli styki sygnałowe są pod napięciem 12V - nic się nie dzieje. W czasie kręcenia rozrusznikiem (gdy napięcie w instalacji jeszcze spada) - nic się nie dzieje. Gdy silnik już zaskoczy i napięcie w instalacji wzrasta (13,5-14V) przekaźnik puszcza prąd do świateł.


Dokładnie tak zdjagnozował problem, kumpel, który mi pomaga to zamontować i dlatego nie panikuję tylko czekam na inny przekaźnik. Ale że nie jestem pewny czy to rozwiąże problem to nic nie wspominałem. Będę miał to sprawdzę.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


9 gru 2011, o 19:46
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Dobrze a gdzie samopoziomowanie, oraz gdzie zamontujesz spryskiwacz?? bo z tego co pamiętam to tez chyba było wymagane przy samochodach :P

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


9 gru 2011, o 22:54
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
Posty: 424
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Trochę mnie dziwi wasze rozważanie na temat poboru prądu przez palniki. Z tego co się orientuje to pobór prądu przez xenony jest dużo mniejszy od zwykłych żarówek H4? :hmm:

A tutaj znalazłem niedrogi zestaw soczewek z palnikami :mrgreen:

http://allegro.pl/bi-xenon-soczewki-ang ... 15732.html

_________________
--------------------------------------
https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel



http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0


10 gru 2011, o 00:17
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Palnik xenonowy gdy się już rozgrzeje, to ciągnie mniej prądu od żarówki halogenowej, to fakt. Proste przeliczenie - 35W xenon to niecałe 3A prądu, żarówka 55W halogenowa to 4,5A. Niestety palnik xenonowy wpierw się musi rozgrzać i wtedy pobór prądu jest o wiele wyższy. Stąd problem jeśli połączymy start xenonów z rozrusznikiem.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


10 gru 2011, o 11:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
lasooch napisał(a):
Palnik xenonowy gdy się już rozgrzeje, to ciągnie mniej prądu od żarówki halogenowej, to fakt. Proste przeliczenie - 35W xenon to niecałe 3A prądu, żarówka 55W halogenowa to 4,5A. Niestety palnik xenonowy wpierw się musi rozgrzać i wtedy pobór prądu jest o wiele wyższy. Stąd problem jeśli połączymy start xenonów z rozrusznikiem.


Dokładnie! Zanim zaskoczy mi ten palnik to muszę odpalić silnik i wkręcić go na 4tyś obrotów i wtedy przestaje migać i zaskakuję. Na samym akumulatorze nie ma szans żeby zaskoczył nawet jak go dobrze naładuję. Nawet przy odpalaniu auta przez kable zalecane jest żeby utrzymać te 4tyś bo przy tych obrotach mamy największy power.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


10 gru 2011, o 12:56
Zobacz profil WWW
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Xenony do naszych sprzętów
Ja w swojej paliłem z lampami czasami xenon zgasł ale miałem zamontowany dodatkowy pstryczek i jak zgasł to po prostu pstryk na off znowu na on i świecił :). I nie miałem problemów z akumulatorem, że nie kręcił czy padał po czasie.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


10 gru 2011, o 13:02
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL