Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 paź 2024, o 06:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie że się nadeje ale wlej lepiej coś bardziej markowego ponieważ nie wymieniasz tego co sezon i nie są to aż tak duże koszta. Tu masz więcej na ten temat viewtopic.php?f=23&t=112

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


27 gru 2011, o 14:23
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
Zwykły dot 4 będzie w sam raz. Ew. jeżeli chcesz lepszy (bardziej odporny na wysoką temperaturę), to dot 5.1 :)
ale poza sportem to już chyba tylko sztuka dla sztuki jest, a dodatkowo 5.1 jest o tyle kłopotliwy, że nie mieszalny z niższymi numerami

kozik napisał(a):
Pewnie że się nadeje ale wlej lepiej coś bardziej markowego ponieważ nie wymieniasz tego co sezon i nie są to aż tak duże koszta. Tu masz więcej na ten temat viewtopic.php?f=23&t=112

a po *uj ci markowy płyn? lepiej chłodzi? lepiej pachnie? generalnie ma mieć 2 właściwości: pasować do chłodnic aluminiowych i mieć temp. zamarzania poniżej temperatur w jakich motor będzie kiedykolwiek stał/jeździł na tym płynie. Chyba większość płynów spełnia pierwszy wymóg, a drugi zwykle to ok. -30oC (lub jeszcze mniej), więc z takim płynem moto spokojnie może przestać całą zimę w polskich warunkach nawet pod chmurką :)
aż zwątpiłem i przejrzałem cały temat z podanego linku, że może ktoś kiedyś przejechał się na tańszym płynie, ale nic tam takiego nie było, więc WTF?

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


27 gru 2011, o 17:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kozik napisał(a):
Pewnie że się nadeje ale wlej lepiej coś bardziej markowego ponieważ nie wymieniasz tego co sezon i nie są to aż tak duże koszta. Tu masz więcej na ten temat viewtopic.php?f=23&t=112

a po *uj ci markowy płyn? lepiej chłodzi? lepiej pachnie? generalnie ma mieć 2 właściwości: pasować do chłodnic aluminiowych i mieć temp. zamarzania poniżej temperatur w jakich motor będzie kiedykolwiek stał/jeździł na tym płynie. Chyba większość płynów spełnia pierwszy wymóg, a drugi zwykle to ok. -30oC (lub jeszcze mniej), więc z takim płynem moto spokojnie może przestać całą zimę w polskich warunkach nawet pod chmurką :)
aż zwątpiłem i przejrzałem cały temat z podanego linku, że może ktoś kiedyś przejechał się na tańszym płynie, ale nic tam takiego nie było, więc WTF?[/quote]

Same wymogi, które podałeś to jedna strona medalu a jakość to druga. Nie leje takich rzeczy i potem się nie zastanawiam czy będę miał jakiś osad na korku i układzie czy nie oraz ile km lub lat taki płyn wytrzyma w układzie bez tracenia swoich właściwości.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


27 gru 2011, o 18:59
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pm2z napisał(a):
lasooch napisał(a):
Zwykły dot 4 będzie w sam raz. Ew. jeżeli chcesz lepszy (bardziej odporny na wysoką temperaturę), to dot 5.1 :)
ale poza sportem to już chyba tylko sztuka dla sztuki jest, a dodatkowo 5.1 jest o tyle kłopotliwy, że nie mieszalny z niższymi numerami


Jest mieszalny z niższymi numerami. No i nie wiem jak Tobie, ale mi udało się zagotować zwykły płyn nie raz, wcale nie jeżdżąc po torze. Także sztuka dla sztuki raczej to nie jest, zalałem castrola coś ok. 270 stopni i już było ok.


27 gru 2011, o 19:23
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2011, o 12:42
Posty: 85
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dono napisał(a):
pm2z napisał(a):
lasooch napisał(a):
Zwykły dot 4 będzie w sam raz. Ew. jeżeli chcesz lepszy (bardziej odporny na wysoką temperaturę), to dot 5.1 :)
ale poza sportem to już chyba tylko sztuka dla sztuki jest, a dodatkowo 5.1 jest o tyle kłopotliwy, że nie mieszalny z niższymi numerami


Jest mieszalny z niższymi numerami. No i nie wiem jak Tobie, ale mi udało się zagotować zwykły płyn nie raz, wcale nie jeżdżąc po torze. Także sztuka dla sztuki raczej to nie jest, zalałem castrola coś ok. 270 stopni i już było ok.


to już musiałeś mieć czasowy ten płyn hamulcowy i pewnie miałeś pow 2% wody w płynie


27 gru 2011, o 19:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Świeży, roczny. Samemu było ok, ale ze dwa razy zdarzyło się, gdy kogoś ostrzej przewoziłem. Większe obciążenie i hamulce nie dawały rady.


27 gru 2011, o 20:12
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dobra, to może ja jestem niedoinformowany - przypomnijcie mi, które z którymi płynami hamulcowymi można mieszać, a których nie... wydawało mi się, że płyny DOT 4 mieszają się z niższymi numerami, a powyżej już nie...

BTW: ostatnio szukałem płynu hamulcowego do czyszczenia zacisków, i tylko do czyszczenia, bo do zalania nowy już mam (DOT 4 właśnie) i chciałem tylko żeby było tanio. teoria jest taka, że płyn hamulcowy jest żrący i świetnie czyści, ale nie uszkadza gumowych elementów zacisku, bo te i tak w nim pracują, więc producent zacisku to przewidział - z drugiej strony jest w larssonie specyfik do czyszczenia zacisków, ale sprzedawca poinformował mnie, że nie wolno tym traktować gumowych elementów (!). No i co? szukałem najtańszego płynu i w kilku kolejnych sklepach mieli tylko DOT 4 (nie było DOT 3), wyższy no. DOT mogli dla mnie zamówić.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


27 gru 2011, o 20:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zasada jest taka, że jeśli producent zaleca płyn dot X, to zalewamy taki jak zalecany lub wyższy. W maluchu przykładowo fabrycznie był lany dot 3 i można było przejść na dot 4.
Czyli do SV dot 4 lub dot 5.1, są mieszalne. Nie zalewamy natomiast dot 3, bo nam zniszczy gumki. I nie zalewamy też dot 5, bo jest na innej bazie niż poprzednie jest z nimi niemieszalny.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 gru 2011, o 20:19
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 gru 2011, o 21:20
Posty: 25
Lokalizacja: Czarnków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam mam podobny problem jak kolega wlmi zapal mi sie FI w miejscu odczytu temp. i pali sie czerowna lampka . Co robic ? moto chodzi jedzie zapala .... odłaczyłem alu na 15 min i nic nadal zapala sie to FI jak odpale silnik.
Probowałem zworke w gniazdo diagnostyczne zapodać ale nie chce mi żadnego błędu pokazać ani C00 czy innego tylko wywaliło FI w tym miejscu - co to za błąd i jak go usunąć?


27 gru 2011, o 22:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
błąd wtrysku
może źle coś mostkujesz w tej kostce że ci błędu nie pokazuje ani c00
jest o tym temat jak sprawdzić błędy poszukaj i jeszcze raz zewrzyj styki

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


28 gru 2011, o 09:59
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 13:02
Posty: 120
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy są różne odcienie silników w SVłach wtryskowych?

_________________
SV650SK5 -> Lubię placki !
gg:8275156


28 gru 2011, o 15:53
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lenio napisał(a):
czy są różne odcienie silników w SVłach wtryskowych?



Yyyy nic mi o tym nie wiadomo chyba, że wyblakł ktoś pomalował lub masz wadę wzroku :P.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


28 gru 2011, o 15:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
z tego co wiem to nie
mam sv z 2003 wymieniałem pompę wody z silnika z 2005r kolor jest taki sam

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


28 gru 2011, o 15:57
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 13:02
Posty: 120
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to co ja kurczę daltonista :P Na niektórych zdjęciach wydaje mi się że silnik jest mega szary , czyli albo foto do dupy, albo jakieś wymysły właściciela :)

_________________
SV650SK5 -> Lubię placki !
gg:8275156


28 gru 2011, o 15:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to tak na zdjęciach widać inaczej jest jak robisz z lampa a inaczej bez wyjdą inne odcienie tej szarości

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


28 gru 2011, o 16:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2011, o 05:21
Posty: 651
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B 1250 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ponawiam pytanie.
Odnośnie sv 650 s - gaźnik.
Szkło w reflektorze jest z tworzywa czy ze szkła ?
Dzięki za odpowiedzi

_________________
motostylizacja.pl
http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... add1=upert
viewtopic.php?f=9&t=5296


28 gru 2011, o 16:43
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 27 gru 2011, o 21:20
Posty: 25
Lokalizacja: Czarnków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej Wiec dokopałem sie i pokazał mi błąd C44 - podobno coś z sondą lamba ? Może miał ktoś taki błąd ? jak go zlikwidowac usunąc co zrobić z tym ?
Dodam ,że na wyłączonym silniku mam C00 a jak odpale pokazuje właśnie C44


28 gru 2011, o 19:25
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 27 gru 2011, o 21:20
Posty: 25
Lokalizacja: Czarnków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nikt nic nie wie ?
Pdobno mozna kupic uniwersalną ? :
http://allegro.pl/extra-gaz-ntk-ngk-uni ... 87180.html

W mojej sprawdziłem grzałke rezystancje pomiedzy dwoma białymi przewodami i było pokazało 0 .
Czy tak sie sprawdza działnie grzałki w sondzie?

przenisłem pytanie do działu elektryki


29 gru 2011, o 12:33
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie i panie mam pytanie czy set z sv650s k5 bedzie pasował do sv650n k5??? ;)


29 gru 2011, o 20:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 08:50
Posty: 629
Lokalizacja: Giżycko
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak bedzie ;)


29 gru 2011, o 22:54
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL