Autor |
Wiadomość |
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Będzie tylko w niektórych nóżka biegów jest na śrubie z podnóżkiem w niektórych na osobnym mocowaniu. Wtedy możesz mieć problem z długością cięgna lub regulacją nóżki. Reszta setów to samo i pasuje .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
29 gru 2011, o 23:12 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
przepraszam najmocniej ale zapomniałem dodać że to jest set prawy czyli ten z nóżką od hamulca ;D bedzie pasować? nie chce wydać 300 zł na allegro na coś co nie bedzie pasować i w kit cieżko dostać xDDD
|
30 gru 2011, o 02:24 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeszcze jest to, że K3 jest troszkę inny set niż później reszta to samo. inny znaczy inaczej ma tą osłonkę jakby mniejszą ale też pasuje.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
30 gru 2011, o 10:58 |
|
|
ukaszd
motocyklista
Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 17:28 Posty: 127 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A ja z racji tego, że zima i w branży drogowej trochę urlopu, zająłem się swoim sv'em. Z tej okazji mam 2 szybkie pytania: 1: Czy da się jakoś te lagi "pomalować"? Zdjęcie poniżej: 2: Czy te klocki (na pierwszy rzut oka) nadają się do dalszej eksploatacji? Pytam bo robię listę (kosztorys), a biorąc pod uwagę wymiany oleju, filtrów, prawdopodobnie napędu .. cena rośnie.
_________________ Najlepsza muzyka to ryk silnika!
|
30 gru 2011, o 13:04 |
|
|
kpir20
motocyklista
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43 Posty: 166 Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. A nie lepiej wypolerować (oczywiście zależy od gustu, ale polerka bardzo ładnie się prezentuje) 2. Na pierwszy rzut oka jak najbardziej się nadają (no chyba że są popękane lub maja inne wady to odpadają)
_________________ http://www.podkarpackie2oo.pl kpir20-->>SV 650 N 2001
|
30 gru 2011, o 13:21 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1 lagi możesz pomalować proszkowo najpierw musiałbyś je wypiaskować i jeśli byłyby widoczne jakieś minimalne ubytki (odpryski) to ci to podkładem wyrównają koszt całej operacji około 50zł ja swoje odświeżałem jest o tym topik w dziale lakiernia 2 klocki jak najbardziej się jeszcze nadają do eksploatacji
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
30 gru 2011, o 14:01 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Polerka jest najtańsza( jeśli robisz sam), najbardziej efektowna (ale to już kwestia gustu), najbardziej pracochłonna w wykonaniu i późniejszej eksploatacji. Malowanie proszkowe jest najmniej efektywne, droższe i najmniej kłopotliwe w późniejszej eksploatacji. Zobacz jak ładnie wypolerował lagi krip20 viewtopic.php?f=9&t=4785 a w jakim wcześniej były stanie
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
30 gru 2011, o 14:13 |
|
|
kpir20
motocyklista
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43 Posty: 166 Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jeszcze nie są pasta tempo odtłuszczone itp ;] kozik dzięki
_________________ http://www.podkarpackie2oo.pl kpir20-->>SV 650 N 2001
|
30 gru 2011, o 15:32 |
|
|
mat_mrago
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2011, o 20:08 Posty: 73 Lokalizacja: Mrągowo War-Maz
Płeć: mężczyzna
Moto: 636 06'
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sam się bawiłem z lagami w tym sezonie, też miałem takie wżery. Ja nie zdejmowałem, tylko odkręciłem błotnik, po 2h na lagę i prezentują się o niebo lepiej. Z matu na połysk. Polecam watę ścierną na początek, bo polerowania jest sporo...
|
30 gru 2011, o 23:29 |
|
|
kpir20
motocyklista
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43 Posty: 166 Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zgadzam się co do maty ale lepiej zdjąć lagi to tylko parę śrub więcej do odkręcenia ale komfort pracy nieporównywalny
_________________ http://www.podkarpackie2oo.pl kpir20-->>SV 650 N 2001
|
30 gru 2011, o 23:36 |
|
|
ukaszd
motocyklista
Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 17:28 Posty: 127 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odp. Myślę, że lagi wypoleruje. Klocki zakładam bo nie widać na nich żadnych uszkodzeń i nie "psują" tarczy więc powinny być ok. Chodziło mi właśnie o grubość.
_________________ Najlepsza muzyka to ryk silnika!
|
31 gru 2011, o 13:17 |
|
|
Tolman
SV Rider
Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23 Posty: 890 Lokalizacja: Wwa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650s
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Robimy jakieś zamówienie na klamki? Ma ktoś jakiś dobry kontakt?
_________________ Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny
|
31 gru 2011, o 13:42 |
|
|
kaCZi
SV Rider
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
|
31 gru 2011, o 13:54 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jeszcze pytanie ode mnie, choć forum trochę nie to, ale co tam:
synchronizacja gaźników w silniku R4:
cztery zegary podłączone do króćców dolotowych, 3 pokrętła i co? jaka kolejność kręcenia, do czego te śrubki? czytam w sieci, że - najpierw 1. śrubką od lewej synchronizujemy gaźniki 1 i 2 - potem 3. śrubką synchronizujemy gaźniki 3 i 4 - i na koniec 2. (środkową) śrubką synchronizujemy pary gaźników 1-2 i 3-4.
Tyle wynalazłem w sieci, tymczasem serwisówka mojej F3 nie pisze nic o tej kolejności, jest za to napisane, że 3. gaźnik jest gaźnikiem bazowym ("base carberator"). Czy to oznacza, że pozostałe gaźniki regulujemy tak, by miały ciśnienie takie samo jak w 3. gaźniku?
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
2 sty 2012, o 17:22 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli u ciebie trzeci cylinder jest bazowym to reguluj pod niego pozostałe, ja nigdy nie trzymałem się kolejności regulacji bo w ten sposób nie mogłem uzyskać takich samych wartości, regulowałem metodą prób i błędów do momentu aż uzyskałem takie same parametry na zegarach.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
2 sty 2012, o 17:44 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
niby spoko, tylko ściąłem się z modem na innym forum, bo on do mnie, że robi się metodą 1-2, 3-4, 1,2-3,4, ja mu na to, że w serwisówce inaczej, on do mnie: w serwisówce może być błąd, ja do niego: skąd wie i nagle 3 ostrzeżenia dostałem Ale poszperałem w sieci i faktycznie w kilku miejscach znalazłem, że wiele maszyn tamtą metodą się robi... Czy tak jest generalnie, jak gość pisze, czy nie? Wcześniej synchronizowałem tylko SV, więc nie było problemu (1 śrubka), a w F3 praktycznie nic nie musiałem ruszać, więc też nie było okazji, żeby coś popsuć
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
2 sty 2012, o 17:56 |
|
|
kpir20
motocyklista
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43 Posty: 166 Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie takie zna ktoś fachowca od obszywania siedzeń? Miałem robić to sam ale napotkałem problem, nigdzie nie mogę dostać skóry naturalnej, a jak już jest to cena zniewala. Możecie jakoś pomóc?
_________________ http://www.podkarpackie2oo.pl kpir20-->>SV 650 N 2001
|
2 sty 2012, o 20:39 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A pytałeś u tapicera?
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
2 sty 2012, o 21:18 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
odnośnie skóry naturalnej to popatrz w tzw lumpeksach za używanymi kurtkami wypruj skórę i będziesz miał na siedzenie ja tak zakupiłem kurtkę za grosze bo potrzebowałem skrawek skóry bo swoją motocyklową kurtkę przedłużałem o 10cm bo była mi krotka
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
2 sty 2012, o 21:54 |
|
|
kargul
rowerzysta
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:41 Posty: 28 Lokalizacja: WND
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 900 RR
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy prawdziwa skóra to dobry pomysł? Na deszczu pewnie będzie pięknie nasiąkała. Ja przerabiałem siodło w Pszczółkowej SVce , i użyłem do tego skaj z tyłu fotela od uniaka - nabyty za całe 10 zetów na szrocie a wygląda całkiem przyzwoicie.
_________________ SV 650 S '01 / CBR 900 '99
|
2 sty 2012, o 22:24 |
|
|