Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 19:05



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
przesiadka z 650 na lytr 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 7 cze 2011, o 18:52
Posty: 22
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n
Post przesiadka z 650 na lytr
Jak w temacie. Duża różnica? Proszę o spostrzeżenia. Pozdrawiam i jeśli temat był (szukałem nie znalazłem) to proszę modów o kasację.


16 sty 2012, o 15:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Dość spora :) lytr jest bardziej narowisty, mocniej hamuje silnikiem, bardziej ochoczo stawia na koło, dzięki amorowi skrętu jest stabilniejszy, wg mnie nie czuć tych 20 kg różnicy a moto wydaje się być zwinne jak 650 :D no i ten dźwięęęk :D:D bulgot lytra jest jedyny w swoim rodzaju :P miałem obydwie N'ki i przyznam szczerze, że duża sv wywarła na mnie większe wrażenie niż mała :) pozdro

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


16 sty 2012, o 20:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Nie jeździłem dużo SV1000, ale wydawał mi się jakiś taki toporny przy przerzucaniu go z boku na bok i przy głębszych złożeniach. Jak to jest?


16 sty 2012, o 20:46
Zobacz profil WWW
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Nie wiem jak to jest z SV ale VTR 1000 kładzie się w winkle z dziecięcą łatwością :D a w sumie moto trochę podobne do siebie :D

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


16 sty 2012, o 21:12
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Dono napisał(a):
Nie jeździłem dużo SV1000, ale wydawał mi się jakiś taki toporny przy przerzucaniu go z boku na bok i przy głębszych złożeniach. Jak to jest?

Nie zauważyłem takiej tendencji :) 1000 prowadził się równie fajnie jak 650, różnica była widoczna dopiero przy manewrowaniu na parkingu, ale tu trzeba brać poprawkę na mój marny wzrost :P no i mowie tu o obydwóch N'kach :) S'ki są dla mnie obce, więc może tutaj widać różnicę o której piszesz :)

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


16 sty 2012, o 21:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Notturno SV napisał(a):
Nie wiem jak to jest z SV ale VTR 1000 kładzie się w winkle z dziecięcą łatwością :D a w sumie moto trochę podobne do siebie :D


Wizualnie to bardziej VTR do TL :P

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


16 sty 2012, o 21:21
Zobacz profil WWW
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Jeżdżąc ze znajomym jedyną rzeczą jaki mi przeszkadzała to częstsze wizyty na stacji paliw tak poza tym nie marudziłem, że cięższy czy coś stabilniejszy jest lepiej hamuje silnikiem jak już pisali i nie trzeba się bać o zablokowanie koła.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


16 sty 2012, o 21:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Zapomniałem o tym napisać :P niestety lubi sobie łyknąć, chociaż w trasie potrafi mile zaskoczyć :) Mi przy prędkości przelotowej 120-130 spalił 5-5,5 litra tyle, że tak jak napisałem to na trasie :P w mieście zadowalał się 7-8 litrami :) Z drugiej strony mała sv nie była jakoś szczególnie ekonomiczna :D

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


16 sty 2012, o 21:33
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
koki napisał(a):
Z drugiej strony mała sv nie była jakoś szczególnie ekonomiczna :D
W mieście do 6.5 (zazwyczaj 5.5-6, i to nie oszczędzając się), w Radomiu zrobiłem 197km na torze, wyjechałem z niego i na równych 200 odezwała się żydlampa. I to gaźnik :P

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


16 sty 2012, o 21:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
kacperski napisał(a):
w Radomiu zrobiłem 197km na torze, wyjechałem z niego i na równych 200 odezwała się żydlampa. I to gaźnik :P

Nie jeździłem na torze SV'ką ale uzyskanie takiego wyniku na 1000 chyba graniczy z cudem :P mnie żyd wypalał oczy po 200 km ale przy jeździe mieszanej :P
Tak jak napisałeś mała sv paliła mi około 6 litrów :) ale ten 1-2 litry były warte różnicy :D

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


16 sty 2012, o 21:58
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Mi na torze najwięcej narazie weszło 11/100 :D Skwaro to uzyskał na 650 wtrysk, natomiast co do kucia żyd lampy potrafi i przy 120 kilo mrygnąć już ale tam mały zbiornik jest :P

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


16 sty 2012, o 22:01
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Notturno SV napisał(a):
Mi na torze najwięcej narazie weszło 11/100 :D Skwaro to uzyskał na 650 wtrysk, natomiast co do kucia żyd lampy potrafi i przy 120 kilo mrygnąć już ale tam mały zbiornik jest :P

Dlatego teraz cieszę się z 21 litrowego zbiornika :P przy SV'kach zdążyłem się zaznajomić z większością obsług stacji benzynowych w okolicy :->

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


16 sty 2012, o 22:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Ja odczuwałem sporą różnicę pomiędzy 650 i 1000. Litr przez amortyzator skrętu był wyraźnie mniej poręczny w przekładaniu z zakrętu w zakręt.
Warto jeszcze pamiętać, że koszty napraw są inne, w sumie proporcjonalne do pojemności. Mówię tu o komplecie zębatek z łańcuchem albo wymianie sprzęgła, są to bolesne dla portfela wydatki :D

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


16 sty 2012, o 22:42
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 08:49
Posty: 36
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Ja od siebie mogę dodać że różnica znaczna. Mała s-ka była moim pierwszym "prawdziwym" motocyklem. Po głębszym obeznaniu prowadziło się jak rower: lekko, zwinnie i przyjemnie, ze spokojnym sumieniem mógłbym polecić 650 na pierwszy motocykl, wybaczała dużo błędów. Czy to zbyt gwałtowne odkręcenie gazu czy jego odpuszczenie na zakręcie. Za to litr... jest moim 2gim też s. To już jest dzika bestia. Każdemu bym odradził jako pierwszy motocykl. Zrywne toto niesamowicie. Różnica dla mnie ogromna. Fajne przyśpieszenie w "małej" w przedziale 7-9k, w litrze podobne, albo i nawet już lepsze mamy chyba od 4-5k, a jak dojdzie do tych 7... to już w ogóle odlot jest, trzeba mocno trzymać. Co do zakrętów to składa się równie dobrze jak "mała", może nie aż tak dobrze ale to pewnie dlatego że jeszcze się go uczę. Na pewno przy wychodzeniu z zakrętów trzeba uważać co się robi prawą ręką. Ze spalanie to jak poprzednicy pisali. W trasie spokojnie można zejść poniżej 6 jadąc do 130. Taka codzienna jazda bez jakichś tam dużych wygłupów, tylko dynamiczna to tak 7-8 no a jak już zabawa... 8 < na ile wyobraźnia i umiejętności pozwalają. :) a no i dźwięk litra na 2 leosiach... poezja :)

_________________
http://svforum.pl/viewtopic.php?t=4906


17 sty 2012, o 00:40
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Ja zaczynałem od sv litra 06 i teraz 03, ale u mnie sytuacja jest trochę inna bo zakrętów jak na lekarstwo a na autostradzie lepiej się nią jeździ niż 650.
Przejechałem się kiedys mocno modyfikowaną sv650 s i jak dla mnie bardzo inaczej się nią jeździ. Hamowanie silnikiem to miała akurat takie że jak za dużo odpuściłem to można było sobie zęby wybić, ale jak już pisałem miała sporo modyfikacji.
Litrowa sv rzeczywiście dużo mniej reaguje na zakręty, 650 ka wchodziła w zakręty z taką sama łatwością jak rower :D.
W SV1000 trzeba się już nachylać bardziej, ale za to ma mocniejszego kopa :D
Myślę że zależy tez od wagi jeźdźca ;D

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


17 sty 2012, o 02:57
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 7 cze 2011, o 18:52
Posty: 22
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Dziękuje za liczne odpowiedzi. Szczególnie chciałem usłyszeć odp w zakresie przyspieszenia. W razie czego z przyjemnością zamieniłbym się na lytra.


18 sty 2012, o 13:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Fragment mojej wypowiedzi w innym wątku:
"Każdy, kto zakochał się w 650 odnajdzie w tysiącu po prostu maszynę z usprawnionym w większości osprzętem. Osobiście w litrze odnalazłem to, co po jakimś czasie użytkowania 650 mi doskwierało - nie męczy się tak szybko na trasie - mocniejszy kop nawet przy dużych prędkościach, stabilne zawieszenie, małe drgania przy znacznych prędkościach, mocniejsze heble, elastyczność też jest spora. Prawda jest taka, że mała SV z pasażerem i kuframi przy 150 zaczynała zamulać, w 1000 zamulania nie odczułem z pasażerem ani razu (pewnie dlatego, że jadąc z kimś, nie pędzi się 200, ale mimo to przy tej prędkości moto jeszcze ma ochotę ciągnąć dalej)."

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


18 sty 2012, o 20:38
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
A heble w 650 i 1000 nie są takie same? W nowych 650 na oko wyglądają tak samo jak w moim 1000.

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


19 sty 2012, o 04:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Wszystkie - nowe i stare 650 mają z przodu dokładnie te same zaciski, z tyłu jest minimalna różnica. SV1000 ma całkiem inne hamulce, inne tarcze.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


19 sty 2012, o 10:24
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: przesiadka z 650 na lytr
Masz racje, znalazłem że jest 2 cm różnicy pomiędzy 650 a 1000 na przednich tarczach:
http://www.ehow.com/info_8525971_differ ... v1000.html

Na oko są podobne :D

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


19 sty 2012, o 20:17
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL