Autor |
Wiadomość |
Radomiros
rowerzysta
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 18:52 Posty: 22
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n
|
przesiadka z 650 na lytr
Jak w temacie. Duża różnica? Proszę o spostrzeżenia. Pozdrawiam i jeśli temat był (szukałem nie znalazłem) to proszę modów o kasację.
|
16 sty 2012, o 15:38 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Dość spora lytr jest bardziej narowisty, mocniej hamuje silnikiem, bardziej ochoczo stawia na koło, dzięki amorowi skrętu jest stabilniejszy, wg mnie nie czuć tych 20 kg różnicy a moto wydaje się być zwinne jak 650 no i ten dźwięęęk :D bulgot lytra jest jedyny w swoim rodzaju miałem obydwie N'ki i przyznam szczerze, że duża sv wywarła na mnie większe wrażenie niż mała pozdro
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
16 sty 2012, o 20:30 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Nie jeździłem dużo SV1000, ale wydawał mi się jakiś taki toporny przy przerzucaniu go z boku na bok i przy głębszych złożeniach. Jak to jest?
|
16 sty 2012, o 20:46 |
|
|
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Nie wiem jak to jest z SV ale VTR 1000 kładzie się w winkle z dziecięcą łatwością a w sumie moto trochę podobne do siebie
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
16 sty 2012, o 21:12 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Nie zauważyłem takiej tendencji 1000 prowadził się równie fajnie jak 650, różnica była widoczna dopiero przy manewrowaniu na parkingu, ale tu trzeba brać poprawkę na mój marny wzrost no i mowie tu o obydwóch N'kach S'ki są dla mnie obce, więc może tutaj widać różnicę o której piszesz
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
16 sty 2012, o 21:13 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Wizualnie to bardziej VTR do TL
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
16 sty 2012, o 21:21 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Jeżdżąc ze znajomym jedyną rzeczą jaki mi przeszkadzała to częstsze wizyty na stacji paliw tak poza tym nie marudziłem, że cięższy czy coś stabilniejszy jest lepiej hamuje silnikiem jak już pisali i nie trzeba się bać o zablokowanie koła.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
16 sty 2012, o 21:29 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Zapomniałem o tym napisać niestety lubi sobie łyknąć, chociaż w trasie potrafi mile zaskoczyć Mi przy prędkości przelotowej 120-130 spalił 5-5,5 litra tyle, że tak jak napisałem to na trasie w mieście zadowalał się 7-8 litrami Z drugiej strony mała sv nie była jakoś szczególnie ekonomiczna
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
16 sty 2012, o 21:33 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
W mieście do 6.5 (zazwyczaj 5.5-6, i to nie oszczędzając się), w Radomiu zrobiłem 197km na torze, wyjechałem z niego i na równych 200 odezwała się żydlampa. I to gaźnik
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
16 sty 2012, o 21:51 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Nie jeździłem na torze SV'ką ale uzyskanie takiego wyniku na 1000 chyba graniczy z cudem mnie żyd wypalał oczy po 200 km ale przy jeździe mieszanej Tak jak napisałeś mała sv paliła mi około 6 litrów ale ten 1-2 litry były warte różnicy
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
16 sty 2012, o 21:58 |
|
|
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Mi na torze najwięcej narazie weszło 11/100 Skwaro to uzyskał na 650 wtrysk, natomiast co do kucia żyd lampy potrafi i przy 120 kilo mrygnąć już ale tam mały zbiornik jest
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
16 sty 2012, o 22:01 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Dlatego teraz cieszę się z 21 litrowego zbiornika przy SV'kach zdążyłem się zaznajomić z większością obsług stacji benzynowych w okolicy
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
16 sty 2012, o 22:06 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Ja odczuwałem sporą różnicę pomiędzy 650 i 1000. Litr przez amortyzator skrętu był wyraźnie mniej poręczny w przekładaniu z zakrętu w zakręt. Warto jeszcze pamiętać, że koszty napraw są inne, w sumie proporcjonalne do pojemności. Mówię tu o komplecie zębatek z łańcuchem albo wymianie sprzęgła, są to bolesne dla portfela wydatki
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
16 sty 2012, o 22:42 |
|
|
Olaczek
rowerzysta
Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 08:49 Posty: 36
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Ja od siebie mogę dodać że różnica znaczna. Mała s-ka była moim pierwszym "prawdziwym" motocyklem. Po głębszym obeznaniu prowadziło się jak rower: lekko, zwinnie i przyjemnie, ze spokojnym sumieniem mógłbym polecić 650 na pierwszy motocykl, wybaczała dużo błędów. Czy to zbyt gwałtowne odkręcenie gazu czy jego odpuszczenie na zakręcie. Za to litr... jest moim 2gim też s. To już jest dzika bestia. Każdemu bym odradził jako pierwszy motocykl. Zrywne toto niesamowicie. Różnica dla mnie ogromna. Fajne przyśpieszenie w "małej" w przedziale 7-9k, w litrze podobne, albo i nawet już lepsze mamy chyba od 4-5k, a jak dojdzie do tych 7... to już w ogóle odlot jest, trzeba mocno trzymać. Co do zakrętów to składa się równie dobrze jak "mała", może nie aż tak dobrze ale to pewnie dlatego że jeszcze się go uczę. Na pewno przy wychodzeniu z zakrętów trzeba uważać co się robi prawą ręką. Ze spalanie to jak poprzednicy pisali. W trasie spokojnie można zejść poniżej 6 jadąc do 130. Taka codzienna jazda bez jakichś tam dużych wygłupów, tylko dynamiczna to tak 7-8 no a jak już zabawa... 8 < na ile wyobraźnia i umiejętności pozwalają. a no i dźwięk litra na 2 leosiach... poezja
_________________ http://svforum.pl/viewtopic.php?t=4906
|
17 sty 2012, o 00:40 |
|
|
Kilerpl
Klonowy orator
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32 Posty: 839 Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Ja zaczynałem od sv litra 06 i teraz 03, ale u mnie sytuacja jest trochę inna bo zakrętów jak na lekarstwo a na autostradzie lepiej się nią jeździ niż 650. Przejechałem się kiedys mocno modyfikowaną sv650 s i jak dla mnie bardzo inaczej się nią jeździ. Hamowanie silnikiem to miała akurat takie że jak za dużo odpuściłem to można było sobie zęby wybić, ale jak już pisałem miała sporo modyfikacji. Litrowa sv rzeczywiście dużo mniej reaguje na zakręty, 650 ka wchodziła w zakręty z taką sama łatwością jak rower . W SV1000 trzeba się już nachylać bardziej, ale za to ma mocniejszego kopa Myślę że zależy tez od wagi jeźdźca ;D
_________________ Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu Ego nihil timeo, quia hihil habeo
|
17 sty 2012, o 02:57 |
|
|
Radomiros
rowerzysta
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 18:52 Posty: 22
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Dziękuje za liczne odpowiedzi. Szczególnie chciałem usłyszeć odp w zakresie przyspieszenia. W razie czego z przyjemnością zamieniłbym się na lytra.
|
18 sty 2012, o 13:08 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Fragment mojej wypowiedzi w innym wątku: "Każdy, kto zakochał się w 650 odnajdzie w tysiącu po prostu maszynę z usprawnionym w większości osprzętem. Osobiście w litrze odnalazłem to, co po jakimś czasie użytkowania 650 mi doskwierało - nie męczy się tak szybko na trasie - mocniejszy kop nawet przy dużych prędkościach, stabilne zawieszenie, małe drgania przy znacznych prędkościach, mocniejsze heble, elastyczność też jest spora. Prawda jest taka, że mała SV z pasażerem i kuframi przy 150 zaczynała zamulać, w 1000 zamulania nie odczułem z pasażerem ani razu (pewnie dlatego, że jadąc z kimś, nie pędzi się 200, ale mimo to przy tej prędkości moto jeszcze ma ochotę ciągnąć dalej)."
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
18 sty 2012, o 20:38 |
|
|
Kilerpl
Klonowy orator
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32 Posty: 839 Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
A heble w 650 i 1000 nie są takie same? W nowych 650 na oko wyglądają tak samo jak w moim 1000.
_________________ Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu Ego nihil timeo, quia hihil habeo
|
19 sty 2012, o 04:59 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Wszystkie - nowe i stare 650 mają z przodu dokładnie te same zaciski, z tyłu jest minimalna różnica. SV1000 ma całkiem inne hamulce, inne tarcze.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
19 sty 2012, o 10:24 |
|
|
Kilerpl
Klonowy orator
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32 Posty: 839 Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
|
Re: przesiadka z 650 na lytr
Masz racje, znalazłem że jest 2 cm różnicy pomiędzy 650 a 1000 na przednich tarczach: http://www.ehow.com/info_8525971_differ ... v1000.htmlNa oko są podobne
_________________ Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu Ego nihil timeo, quia hihil habeo
|
19 sty 2012, o 20:17 |
|
|