Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Re: Jaki motocykl po SV?
Razor napisał(a):
spyra78 napisał(a):
Wg mnie takie gadanie, że sto pięćdziesiąt to za dużo bo się nie da wykorzystać jet bez sensu... a 100 wykorzystujesz? Po co w ogóle moto mocniejsze niż 30 kucy? Prawda? Tego też nie wykorzystasz. Na mieście dobry zawodnik objedzie przeciętnego właściciela mocnego nejkeda skuterem.. nie o to jednak chodzi. Fajnie jest mieć koope mocy.
+1
Co z tego że nie ogrania w 100% tej mocy, ale zapas jej często się przydaje A skwaro i Notturno się nasłuchali jakiś potorowych wymoczków i udają że są mądrzejsi i pewnie są, ale tylko na torze
Eeee tam mądrzejszy się nie czuje, tylko się dziwie że wcześniej udało mi się przeżyć i niejednokrotnie to czego nauczyłem się na torze, uratowało mnie na ulicy. A co do mocy, można się też nauczyć efektywnie ją wykorzystywać i wtedy okazuje się że właśnie moto po 200 koni spokojnie gonisz 110 konną maszyną
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
No tak, ale jest jeszcze kwestia żywotności maszyny. Im większy silnik, tym ma więcej Nm, pracuje na niższych obrotach w stosunku do wyższych prędkości Przykład jest chociażby w naszej piaskownicy - zauważ, że na naszym forum więcej problemów mają właściciele 650tek niż 1000ców, bo te pierwsze trzeba mocniej kręcić by przyspieszały. Słabsze maszyny będą zawsze bardziej kręcone po obrotach, przez co mają większą tendencje do sypania się
_________________ SVNERWUS
10 lut 2012, o 20:07
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Re: Jaki motocykl po SV?
W tym napewno też coś jest i temu się zaprzeczyć nie da
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
10 lut 2012, o 20:10
wojte
SV Rider
Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38 Posty: 330 Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Re: Jaki motocykl po SV?
skwaro napisał(a):
kacperski napisał(a):
Mówisz zapewne o Gymkhanie, u nas też takie eventy się organizuje Do tego sportu najlepiej nadają się małe motocykle, max 600cc.
Dokładnie, ale co ten gościu potrafił to szczeneczka opada i to dość mocno, wspominał że HONDA w NSącz też zrobi takie zawody w tym roku.
Myślę że jest taka teoria. Im więcej modelu na rynku tym więcej się go psuje. Sprawa niby oczywista, ale jednak. Motocykle teraz są przewidziane > 200 000, tyle że trzeba serwisować i użytkować wg instrukcji. Jazda na jednym czy drugim kole nie jest w to wpisana.
Silniki HD czy np BMW wytrzymają i 500 000.
Osobiście szukam teraz taniej cbf 125, po to żeby pod blokiem stał i mało chlał
_________________ wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com
@wojte: Wpadnij na któreś zawody w tym roku. Społeczność zebrana wokół Gymkhany jest wciąż niewielka, ale jest już kilka nazwisk na niemal światowym poziomie
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
Dokładnie, ale co ten gościu potrafił to szczeneczka opada i to dość mocno, wspominał że HONDA w NSącz też zrobi takie zawody w tym roku.
Ciekawe co Mysza na to :-) Tu masz jego przejazd finałowy z Wawy:
A na ten rok szykuje się spory cykl zawodów, ja planuje jechać pełny sezon.
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
10 lut 2012, o 21:46
wojte
SV Rider
Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38 Posty: 330 Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Re: Jaki motocykl po SV?
kacperski napisał(a):
W starsze BMW jeszcze uwierzę, HD już nie
@wojte: Wpadnij na któreś zawody w tym roku. Społeczność zebrana wokół Gymkhany jest wciąż niewielka, ale jest już kilka nazwisk na niemal światowym poziomie
Chętnie się wybiorę, jako zwiedzający i fotografujący, podobno w NS Honda na początku sezonu mają być jakieś zawody, sam sobie szukałem jakieś er6 na takie zabawy, ale wszędzie pieniądzury i żonka .
_________________ wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com
11 lut 2012, o 12:00
Notturno SV
Mister Budda
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Re: Jaki motocykl po SV?
To rozbieraj F i będziesz miał N ja tak z VTR zrobiłem
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Z całym szacunkiem dla kolegi, naprawdę bez afrontu, ale...
wojte napisał(a):
Myślę że jest taka teoria. Im więcej modelu na rynku tym więcej się go psuje. Sprawa niby oczywista, ale jednak.
pierwsza bzdura - masowo jeżdżą u nas Wszelakie japońskie maszyny, jest ich pewnie wielokrotnie więcej niż np. włochów (ducati) czy hamerykańców (HD) i jakoś zaskarbiły sobie opinie maszyn trwałych i bezawaryjnych w przeciwieństwie do tamtych.
wojte napisał(a):
Motocykle teraz są przewidziane > 200 000, tyle że trzeba serwisować i użytkować wg instrukcji.
Druga bzdura, bo motocykl motocyklowi nierówny, chyba że przyjmiemy założenie, że mowa o większych pojemnościach motocykli uniwersalnych, turystycznych i sportowo-turystycznych z niewyżyłowanymi silnikami.
wojte napisał(a):
Silniki HD czy np BMW wytrzymają i 500 000.
Podobno bezproblemowe Beemki to mit, a jak się zbada temat dogłębnie to okazuje się, że w ostatnich kilku rocznikach sypią się skrzynie biegów i szwankuje elektryka, której tam coraz więcej. Chyba że za silnik przyjmiemy tylko układ korbowo-tłokowy, ale jeśli tak, to na *uj mi tylko taka bezawaryjność
wojte napisał(a):
Osobiście szukam teraz taniej cbf 125, po to żeby pod blokiem stał i mało chlał
Rozważ jeszcze cbr125, ceny na rynku wtórnym pewnie podobne, a motorek naprawdę fajny, oszczędny i nie do zakatowania
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Re: Jaki motocykl po SV?
Przypuszczam, że ze względu na tak mocno odchylony silnik do tyłu to ładnie idzie na tylne koło z samego gazu. Ogólnie motocykl ładny bo taki surowy jak większość teraz nowych BMW.
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Re: Jaki motocykl po SV?
B2RT napisał(a):
spazz napisał(a):
taki brzydal ze az fajny. fajne maja to zawieszenie z tylu z walem
Fajne potwierdzam.
A z dziwnych BMW to ten model jest pojechany.
Jest piękny ale cena na rynku wtórnym zabija Poza tym że prawie ich nie ma
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Jest piękny ale cena na rynku wtórnym zabija Poza tym że prawie ich nie ma
Wiesz, ten motocykl powstał na zasadzie kaprysu firmy i od początku miał być kuriozum a nie seryjnym motocyklem. Poza tym jak przyjrzysz się komponentom czy rozwiązaniom zastosowanym w leciwym już silniku boksera to zaczniesz rozumieć szaloną cenę za ten model. HP czyli High Performance w każdym calu wszystko na najwyższym poziomie. No i co z tego, że w kategorii moc czy prędkość odstaje od całej Japonii? Nie słyszałem jeszcze negatywnych opinii o tym moto. No może poza SŁOOOONĄ ceną
Osobiście szukam teraz taniej cbf 125, po to żeby pod blokiem stał i mało chlał
Rozważ jeszcze cbr125, ceny na rynku wtórnym pewnie podobne, a motorek naprawdę fajny, oszczędny i nie do zakatowania
I wygląda gorzej niż motorower, jakie to małe, fee.
Osobiście już bym wolał ta CBF, trwałość podobna, a wygląd klasyczny.
Wygląd wyglądem - rzecz gustu, ale dla drobnych osób jak znalazł (moja żonka wcale nie wygląda na tym, jakby jechała na psie). Za to praktycznie wszystko jest w tym motocyklu lepsze od biedniejszej siostry poczynając od hamulców a na silniku kończąc. I spokojnie rozpędza się do 120km/h (a max. jaki udało mi się osiągnąć był jeszcze trochę wyższy). Ciekawe, czy mała cbf to potrafi Dodam, że kręcona cały czas pod czerwone pole, z manetką do oporu (dosłownie) na dłuższych przelotach drogą ekspresową nigdy nie spaliła więcej niż 3,2, a zwykle w okolicach 2,7. Do taniego bujania - super
A zapodane bmw - bajka, po prostu bajka i też mi się coś takiego marzy
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
11 lut 2012, o 19:29
ooookermit
motocyklista
Dołączył(a): 26 lis 2010, o 11:06 Posty: 298
Płeć: mężczyzna
Re: Jaki motocykl po SV?
Miał ktoś z Was może do czynienia z ZX9, mam okazję łyknąć takową w dobrej cenie. Moto technicznie bez zarzutu, wizualnie widać jakąś niewielką kolizje w skutek której pomalowano czasze, bak i panele boczne, ale ogólnie wygląda to nieźle i jest dobrze spasowane. Boję się tylko o silnik i skrzynie, niby wszystko OK ale... może macie jakieś wskazówki?
_________________ Żyć z pasją i dla pasji! Umierać z uśmiechem na ustach.