Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 paź 2024, o 14:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Drut do podtrzymywania baku znajduje sie pod siedzeniem pasarzera, od strony hamulca.

Co do chlodnicy to predzej plyn by wyciekal pod wezem przy laczeniach gdyby cisnienie bylo za duze

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


11 lut 2012, o 21:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:56
Posty: 220
Lokalizacja: Poznań\Jarocin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4 golas
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzieki, bede szukał:)

_________________
SV 650 k4 na golasa ;)
Obrazek


11 lut 2012, o 22:01
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 16 lis 2011, o 18:43
Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
odnosnie chłodnicy to martwi mnie to ze na poczatku przy lewym węzu chłodnicy zaczeło sie pocic a potem rostrzelniło chłodnice tam co była spawana na zgrzewie czyzby cos z uszczelka pod głowica jak sprawdzic czy niemam za duzego cisnienia ktos tak miał w sv 650


11 lut 2012, o 23:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
no weź, pompa wody tylko miesza płyn, nie zrobi takiego ciśnienia, żeby chłodnicę rozerwało, zdemontuj chłodnicę, zawieź ją na reklamacje i dawaj znać jak założysz. Węże warto przed założeniem nasmarować jakimś środkiem do armatury. Teraz jest zimno więc węże są sztywne i mogą nie uszczelnić krućców

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


12 lut 2012, o 09:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W chłodnicy masz zerowe ciśnienie, bo chłodnica nie jest zbiornikiem zamkniętym. Przy korku masz wężyk przelewowy, którym nadmiar płynu odpływa do zbiorniczka wyrównawczego. A jak by się w zbiorniczku już przelewało, to ze zbiorniczka jest drugi wężyk, którym płyn wyleci na asfalt.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 lut 2012, o 12:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A na moje pytanie zna ktoś odpowiedź? :P


111290PL napisał(a):
Teraz ja :P

Wymieniam płyn chłodniczy w SV1000S 2006r która śrubka to jest ta odpowietrzająca?

slayer napisał(a):
W litrze trzeba jeszcze popuścić na chwilę śrubkę odpowietrzenia która znajduje się na pompie. Robisz to gdy napełnisz układ świeżym płynem.



12 lut 2012, o 19:48
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 22:05
Posty: 42
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
W chłodnicy masz zerowe ciśnienie, bo chłodnica nie jest zbiornikiem zamkniętym. Przy korku masz wężyk przelewowy, którym nadmiar płynu odpływa do zbiorniczka wyrównawczego. A jak by się w zbiorniczku już przelewało, to ze zbiorniczka jest drugi wężyk, którym płyn wyleci na asfalt.


Kolego bzdury piszesz :) Jeżeli w chłodnicy jest zbyt duże ciśnienie wtedy "wypycha" korek i wężykiem płyn wędruje do zbiornika. Korek +- trzyma do ciśnienia 1 bara. Więc nie rozumiem dlaczego twierdzisz, że w chłodnicy jest "zerowe ciśnienie"


12 lut 2012, o 22:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem czy dobrze mówie, ale korek wystrzeliwuje gdy ciecz zaczyna wrzeć, a jak wiemy płyny zwiększają swoją objętość podczas wrzenia, co skutkuje wzrostem ciśnienia.
I troche trzeba przycisnąć, aby svke zagrzać


12 lut 2012, o 22:51
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 20:43
Posty: 166
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Nie wiem czy dobrze mówie, ale korek wystrzeliwuje gdy ciecz zaczyna wrzeć, a jak wiemy płyny zwiększają swoją objętość podczas wrzenia, co skutkuje wzrostem ciśnienia.
I troche trzeba przycisnąć, aby svke zagrzać

Strzelający korek :wtf: jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Od tego jest wężyk nadmiaru (aby odprowadzić nadmiar płynu)

_________________
http://www.podkarpackie2oo.pl
kpir20-->>SV 650 N 2001


12 lut 2012, o 23:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A nie jest to tak przypadkiem, że kiedy ciśnienie w układzie wzrasta i działa na denko korka, lekko unosząc je, co pozwala na ucieczkę płynu przez wężyk upustowy podłączony do kołnierza, na którym jest zamocowany korek ?

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


13 lut 2012, o 00:03
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak zagotuje Wam płyn w chłodnicy to po prostu wywali go przez zbiorniczek wyrównawczy i tyle, nic wiecej sie nie stanie.


13 lut 2012, o 01:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
111290PL napisał(a):
A na moje pytanie zna ktoś odpowiedź? :P


111290PL napisał(a):
Teraz ja :P

Wymieniam płyn chłodniczy w SV1000S 2006r która śrubka to jest ta odpowietrzająca?

slayer napisał(a):
W litrze trzeba jeszcze popuścić na chwilę śrubkę odpowietrzenia która znajduje się na pompie. Robisz to gdy napełnisz układ świeżym płynem.


jeśli pompa nie rożni się niczym od lytrów z 2003-2005. to jest to ta śrubka :) :

Obrazek

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


13 lut 2012, o 02:37
Zobacz profil
Klonowy orator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32
Posty: 839
Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
golkow napisał(a):
A nie jest to tak przypadkiem, że kiedy ciśnienie w układzie wzrasta i działa na denko korka, lekko unosząc je, co pozwala na ucieczkę płynu przez wężyk upustowy podłączony do kołnierza, na którym jest zamocowany korek ?


W takim razie jak ten plyn wraca gdy w chlodnicy jest poziom za niski ? bo od tego jest chyba zbiornik wyrownawczy aby dzialal w obydwie strony :).
Mnie sie zawsze wydawalo ze ten wezyk jest duzo nizej niz korek, ale nigdy sie temu nie przygladalem

111290PL napisał(a):
Jak zagotuje Wam płyn w chłodnicy to po prostu wywali go przez zbiorniczek wyrównawczy i tyle, nic wiecej sie nie stanie.


Chyba ze ujscie jest gdzies zatkane, slyszalem ze takie przypadki sie zdarzaly :hmm: , sam sie zastanawialem nad za duzym cisnieniem u siebie bo widzialem pod koncowka weza czasami bylo widac zielony osad z plynu ale dokrecilem obejmy i pozniej juz bylo ok

_________________
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Ego nihil timeo, quia hihil habeo


13 lut 2012, o 06:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tobiach napisał(a):
lasooch napisał(a):
W chłodnicy masz zerowe ciśnienie, bo chłodnica nie jest zbiornikiem zamkniętym. Przy korku masz wężyk przelewowy, którym nadmiar płynu odpływa do zbiorniczka wyrównawczego. A jak by się w zbiorniczku już przelewało, to ze zbiorniczka jest drugi wężyk, którym płyn wyleci na asfalt.


Kolego bzdury piszesz :) Jeżeli w chłodnicy jest zbyt duże ciśnienie wtedy "wypycha" korek i wężykiem płyn wędruje do zbiornika. Korek +- trzyma do ciśnienia 1 bara. Więc nie rozumiem dlaczego twierdzisz, że w chłodnicy jest "zerowe ciśnienie"


Tak, oczywiście, że jest tak jak piszesz. Pod korkiem jest membrana, uchyla się przy wzroście temperatury i za tym idącym wzroście objętości cieczy itd. Nie chciało mi się już wchodzić w szczegóły, bo nie dotyczy to problemu. Tak czy inaczej - po pierwsze pompa bardzo bardzo małe ciśnienie, po drugie - przy jakimkolwiek wzroście ciśnienia, nadmiar płynu jest upuszczany.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


13 lut 2012, o 09:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koki napisał(a):
111290PL napisał(a):
A na moje pytanie zna ktoś odpowiedź? :P


111290PL napisał(a):
Teraz ja :P

Wymieniam płyn chłodniczy w SV1000S 2006r która śrubka to jest ta odpowietrzająca?

slayer napisał(a):
W litrze trzeba jeszcze popuścić na chwilę śrubkę odpowietrzenia która znajduje się na pompie. Robisz to gdy napełnisz układ świeżym płynem.


jeśli pompa nie rożni się niczym od lytrów z 2003-2005. to jest to ta śrubka :) :

Obrazek


Pompa miedzy SV650 a SV1000 nieco się różnią ale mam nadzieję że to ta :D Dzięki


13 lut 2012, o 10:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jest ta śrubka, zdjęcie tyczy się SV1000, nic tam się nie zmieniało w żadnych latach produkcji ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


13 lut 2012, o 10:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kto wie jakie oznaczenie ma kolor silnika z ski k5? Potrzebuję trysnąć osłonę zębatki, może ktoś wie gdzie kupić?

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


13 lut 2012, o 15:07
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
KaCzi taki element to wystarczy pokazać lakiernikowi inną cześć albo kawałek starej farby z obudowy i niech dopasuje. Ja zawsze myślałem, żeby w ogóle osłonę prysnąć na inny kolor.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


13 lut 2012, o 16:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
miałem możliwość dobierania kolorów ale się skończyła :( zdemontuje chyba i pojadę dobrać, dzięki

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


13 lut 2012, o 16:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dobiorą też kolor w punkcie mieszania lakierów na podstawie tej osłonki, jak dobierałem lakier do auta to odkręcałem klapkę od wlewu i mi pod nią dobierali.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


13 lut 2012, o 18:17
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL