Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 11 sty 2025, o 06:44



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 146  Następna strona
Jaki motocykl po SV? 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
pm2z napisał(a):
Z całym szacunkiem dla kolegi, naprawdę bez afrontu, ale...
wojte napisał(a):
Myślę że jest taka teoria. Im więcej modelu na rynku tym więcej się go psuje. Sprawa niby oczywista, ale jednak.
pierwsza bzdura - masowo jeżdżą u nas Wszelakie japońskie maszyny, jest ich pewnie wielokrotnie więcej niż np. włochów (ducati) czy hamerykańców (HD) i jakoś zaskarbiły sobie opinie maszyn trwałych i bezawaryjnych w przeciwieństwie do tamtych.
wojte napisał(a):
Motocykle teraz są przewidziane > 200 000, tyle że trzeba serwisować i użytkować wg instrukcji.
Druga bzdura, bo motocykl motocyklowi nierówny, chyba że przyjmiemy założenie, że mowa o większych pojemnościach motocykli uniwersalnych, turystycznych i sportowo-turystycznych z niewyżyłowanymi silnikami.
wojte napisał(a):
Silniki HD czy np BMW wytrzymają i 500 000.
Podobno bezproblemowe Beemki to mit, a jak się zbada temat dogłębnie to okazuje się, że w ostatnich kilku rocznikach sypią się skrzynie biegów i szwankuje elektryka, której tam coraz więcej. Chyba że za silnik przyjmiemy tylko układ korbowo-tłokowy, ale jeśli tak, to na *uj mi tylko taka bezawaryjność :razz2:
wojte napisał(a):
Osobiście szukam teraz taniej cbf 125, po to żeby pod blokiem stał i mało chlał ;)
Rozważ jeszcze cbr125, ceny na rynku wtórnym pewnie podobne, a motorek naprawdę fajny, oszczędny i nie do zakatowania :)


Musisz jeszcze przyjąć że japońce u nas w województwie to po 20szt każdy model, a np buell czy HD, ducati, bmw to czasem jednego nie ma, teraz sugestia. Skoro jest ich mało zapewne handlarz kupi "okazję" na zachodzie i ja podrobi przez co potem zostawiasz 2 ślady i wszystko dosłownie się rypcy.. Japońców masz jak psów i tu masz wybór, za tydzień będą nowe itd.. Poza tym motocykliści PL bardzo dbają o nie, przez co kupujesz zadbany egzemplarz po Polaku i dlatego rynek japońskich maszyn trzyma się bardzo wysoko. Wszystko co jest niewysilone na maxa przejedzie zapewne dużo więcej km bez remontu niż jakikolwiek japoński samochód.

Na BMW złego słowa nie powiem, w nowej kawie (3000km) miałem problem/zresztą na zlocie w Rzeszowie-dzięki chłopaki za pomoc/ z czujnikiem tylnego hamulca i niby nic, ale ciągle świecił hamulec dobrze że jechał za mną swetnoise bo tak to laweta. CBR po pierwszym mocnym hamowaniu - łożysko główki ramy, SV chyba nic nie chciał, ale krótko go miałem. Więc puki co japonia dla mnie to kiszka, w dodatku dużo pali, natomiast bmw ma kupę elektroniki za którą nie wiadomo ile trzeba by zapłacić w H/Y/S/K, rozwiązania typu pas/wał i jest też stosunkowo tani :).

Nie chce cbr 125 bo to taki kobiecy moto, natomiast cbf 125 niczego nie udaje, ukraś go nie okradną, fajnie się jeździ i podobno można zejść do 2L, bardzo tani w zakupie-nawet chłodzony powietrzem. Mam wrażenie że lepiej ciągnie od cbr 125.

Jechałem zx9 podobno 160km i ciągnie dobrze :D, na koło nie stawia jak r1, znajomy chwali.

Ta bmka jest piękna, taki cymesik jak 1200 C /007/

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


11 lut 2012, o 20:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Jaki motocykl po SV?
ooookermit napisał(a):
Miał ktoś z Was może do czynienia z ZX9, mam okazję łyknąć takową w dobrej cenie. Moto technicznie bez zarzutu, wizualnie widać jakąś niewielką kolizje w skutek której pomalowano czasze, bak i panele boczne, ale ogólnie wygląda to nieźle i jest dobrze spasowane. Boję się tylko o silnik i skrzynie, niby wszystko OK ale... może macie jakieś wskazówki?


Silnik ogólnie są wytrzymałe i mocne ale za to skrzynia lubi się sypnąć a w szczególności wyskakujące biegi. Tak się stało u kumpla, który takową posiada. Kiedyś myślałem, że takie problemy to się działy tylko w Romecie3 z źle wyregulowanymi biegami od którego zaczynałem ale nie w takiej maszynie. Jak będziesz możliwość to podczas jazdy próbnej dokładnie sprawdź ten element. Dokładnie też obejrzyj okolice główki ramy bo tym motocyklem większość lubi jeździć na kole tak jak mniejszym ZX6R a ten element lubi się sypnac przy częstym dobijaniu przedniego koła o asfalt.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


11 lut 2012, o 21:14
Zobacz profil WWW
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Jaki motocykl po SV?
B2RT napisał(a):
Notturno SV napisał(a):
Jest piękny ale cena na rynku wtórnym zabija :D poza tym że prawie ich nie ma :P



Wiesz, ten motocykl powstał na zasadzie kaprysu firmy i od początku miał być kuriozum a nie seryjnym motocyklem. Poza tym jak przyjrzysz się komponentom czy rozwiązaniom zastosowanym w leciwym już silniku boksera to zaczniesz rozumieć szaloną cenę za ten model. HP czyli High Performance w każdym calu wszystko na najwyższym poziomie. No i co z tego, że w kategorii moc czy prędkość odstaje od całej Japonii? Nie słyszałem jeszcze negatywnych opinii o tym moto. No może poza SŁOOOONĄ ceną ;)



Ja to wszystko wiem :D

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


11 lut 2012, o 21:23
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2012, o 21:26
Posty: 385
Lokalizacja: Oława\Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki SV 650 2001
Post Re: Jaki motocykl po SV?
BMW HP2 faktycznie ma pazur. Przednia lampa skopiowana od Gixa K1,K2,K3 i to chyba dlatego tak mi się podoba :)


11 lut 2012, o 23:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Notturno SV napisał(a):
A co do mocy, można się też nauczyć efektywnie ją wykorzystywać i wtedy okazuje się że właśnie moto po 200 koni spokojnie gonisz 110 konną maszyną ;)


Co to jest efektywne wykorzystywanie mocy? Wszyscy o tym mówią/mówili/będą mówić, a kto mi tak na chłopski rozum wytłumaczy co to jest?
Bo ja zakładam, że problem niewykorzystanej mocy dotyczy tylko zakrętów...no bo po prostej to każdy z marszu osiągnie moc max, ba i to na każdym biegu ;P


12 lut 2012, o 04:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Słoniu napisał(a):
Notturno SV napisał(a):
A co do mocy, można się też nauczyć efektywnie ją wykorzystywać i wtedy okazuje się że właśnie moto po 200 koni spokojnie gonisz 110 konną maszyną ;)


Co to jest efektywne wykorzystywanie mocy? Wszyscy o tym mówią/mówili/będą mówić, a kto mi tak na chłopski rozum wytłumaczy co to jest?
Bo ja zakładam, że problem niewykorzystanej mocy dotyczy tylko zakrętów...no bo po prostej to każdy z marszu osiągnie moc max, ba i to na każdym biegu ;P


Wiesz w jakim zakresie obrotów masz max moc/moment? Jeździsz cały czas w tym zakresie? To właśnie jest efektywne wykorzystanie :-)

Dono napisał(a):
No nie wiem, mi tam w SV brakowało już mocy nawet w winklach.


No racja, za mało mocy miałeś żeby zrobić tak: :D
Obrazek

Edit: o, post Dono zniknął :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


12 lut 2012, o 11:03
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Jaki motocykl po SV?
maxio napisał(a):
A co sadzicie o tym modelu ? dla mnie ma to coś w sobie :obity:


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


http://straightspeed.files.wordpress.com/2011/05/ducati_mh900e_2002.jpg
Obrazek

Moje Drogie Bayerische Motoren Werke : fest bida.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


Ostatnio edytowano 12 lut 2012, o 11:11 przez lpt, łącznie edytowano 1 raz



12 lut 2012, o 11:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Jaki motocykl po SV?
lpt napisał(a):
Moje Drogie Bayerische Motoren Werke : fest bida.

Zgadzam się, ta beemka wręcz krzyczy; jak dorosnę będę Ducati :D

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


12 lut 2012, o 11:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Jaki motocykl po SV?
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
No nie wiem, mi tam w SV brakowało już mocy nawet w winklach.


No racja, za mało mocy miałeś żeby zrobić tak: :D

Edit: o, post Dono zniknął :-)


No zniknął właśnie dlatego, żeby uniknąć takiej głupkowatej dyskusji, ale już za późno.


12 lut 2012, o 11:15
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dono napisał(a):
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
No nie wiem, mi tam w SV brakowało już mocy nawet w winklach.


No racja, za mało mocy miałeś żeby zrobić tak: :D

Edit: o, post Dono zniknął :-)


No zniknął właśnie dlatego, żeby uniknąć takiej głupkowatej dyskusji, ale już za późno.


Sam zacząłeś :D

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


12 lut 2012, o 11:17
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
120km od dolnych obrotów każdemu wystarczy ;)

A tamta bmka to nie 1200 c tylko 1150 C :D
Obrazek

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


12 lut 2012, o 11:29
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2010, o 19:45
Posty: 144
Lokalizacja: Koło :P
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '06
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Eeh marzyłem o takim, szkoda że już nie produkują.

_________________
Jeździć nie umiem, ale lubię!

Fast Only Rolling Downhill

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam - Cato Maior


12 lut 2012, o 11:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Jaki motocykl po SV?
hans napisał(a):
Eeh marzyłem o takim, szkoda że już nie produkują.

Kto nie marzył? Przecież to moto Bonda! I nawet skakać potrafi :P
Jak dla mnie, to ciekawa alternatywa dla choppków, ale wszyscy wiedzą, do czego służą czopki, prawda? kiedyś też się jarałem tym moto :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


12 lut 2012, o 12:41
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2010, o 19:45
Posty: 144
Lokalizacja: Koło :P
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '06
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Podobał mi się zanim pokazali go w Bondzie.

Ja już jestem emerytem :P, więc dla mnie rybka.

_________________
Jeździć nie umiem, ale lubię!

Fast Only Rolling Downhill

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam - Cato Maior


12 lut 2012, o 13:20
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Słoniu napisał(a):
Notturno SV napisał(a):
A co do mocy, można się też nauczyć efektywnie ją wykorzystywać i wtedy okazuje się że właśnie moto po 200 koni spokojnie gonisz 110 konną maszyną ;)


Co to jest efektywne wykorzystywanie mocy? Wszyscy o tym mówią/mówili/będą mówić, a kto mi tak na chłopski rozum wytłumaczy co to jest?
Bo ja zakładam, że problem niewykorzystanej mocy dotyczy tylko zakrętów...no bo po prostej to każdy z marszu osiągnie moc max, ba i to na każdym biegu ;P



No i widzisz nawet na prostej się mylisz ;) Gazu trzeba nauczyć się dodawać zawsze ;) zbyt mocne odkręcenie gazu też może mieć negatywny wpływ na przyspieszanie, poza tym zmiana biegu mocno gubi niektórych nawet na prostej :P


skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
No nie wiem, mi tam w SV brakowało już mocy nawet w winklach.


No racja, za mało mocy miałeś żeby zrobić tak: :D

Edit: o, post Dono zniknął :-)


No zniknął właśnie dlatego, żeby uniknąć takiej głupkowatej dyskusji, ale już za późno.


Sam zacząłeś :D



:hahaha: :hahaha: :hahaha: :mur:

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


12 lut 2012, o 13:42
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Jaki motocykl po SV?
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
No nie wiem, mi tam w SV brakowało już mocy nawet w winklach.


No racja, za mało mocy miałeś żeby zrobić tak: :D

Edit: o, post Dono zniknął :-)


No zniknął właśnie dlatego, żeby uniknąć takiej głupkowatej dyskusji, ale już za późno.


Sam zacząłeś :D


A więc spróbuję wyjaśnić, mianowicie rozchodzi mi się o to, że generalizujecie.
"Ja nie kupię mocnego sporta, bo wole mieć przyjemność z winkli niż odwijać na prostej" - mocnym sportem można polatać i po winklach i po prostej, a że rossi nie umie dawkować gazu to jego sprawa, że mu tył ucieka :P Do latania po winklach też potrzebna jest moc, jak sobie przypomnę końcówkę tego sezonu to straszna męczarnia była z SV-ką. Na szybszych winklach miałem do wyboru - wejść na wyższym biegu i mieć za mało pary na wyjściu, wejść niższym biegiem i wyjść na odcince lub wachlować biegami w środku zakrętu. No albo wejść w zakręt wolniej i dać się objechać babci na skuterze nie mając przyjemności z winklowania :P Po to jest manetka, żeby sobie dawkować parę z pieca, a jak brakuje koników to nie da się więcej wykrzesać z motocykla. Oczywiście nie każdy potrzebuje 200KM, tak samo jak nie każdy umie wykorzystać 100% z maszyny. Ale lepiej mieć troszkę więcej, niż żeby zabrakło.


12 lut 2012, o 13:59
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dono napisał(a):
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
No nie wiem, mi tam w SV brakowało już mocy nawet w winklach.


No racja, za mało mocy miałeś żeby zrobić tak: :D

Edit: o, post Dono zniknął :-)


No zniknął właśnie dlatego, żeby uniknąć takiej głupkowatej dyskusji, ale już za późno.


Sam zacząłeś :D


A więc spróbuję wyjaśnić, mianowicie rozchodzi mi się o to, że generalizujecie.
"Ja nie kupię mocnego sporta, bo wole mieć przyjemność z winkli niż odwijać na prostej" - mocnym sportem można polatać i po winklach i po prostej, a że rossi nie umie dawkować gazu to jego sprawa, że mu tył ucieka :P Do latania po winklach też potrzebna jest moc, jak sobie przypomnę końcówkę tego sezonu to straszna męczarnia była z SV-ką. Na szybszych winklach miałem do wyboru - wejść na wyższym biegu i mieć za mało pary na wyjściu, wejść niższym biegiem i wyjść na odcince lub wachlować biegami w środku zakrętu. No albo wejść w zakręt wolniej i dać się objechać babci na skuterze nie mając przyjemności z winklowania :P Po to jest manetka, żeby sobie dawkować parę z pieca, a jak brakuje koników to nie da się więcej wykrzesać z motocykla. Oczywiście nie każdy potrzebuje 200KM, tak samo jak nie każdy umie wykorzystać 100% z maszyny. Ale lepiej mieć troszkę więcej, niż żeby zabrakło.

Ok tobie się nadaje przydział większy niż 70km, ale na razie zezwolenie na 100 km ;)

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


12 lut 2012, o 15:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jaki motocykl po SV?
skwaro napisał(a):
Wiesz w jakim zakresie obrotów masz max moc/moment? Jeździsz cały czas w tym zakresie? To właśnie jest efektywne wykorzystanie :-)


Rozumiem, że trzymać motocykl między 7,5 tys - 9 tys obr/min? Biorąc pod uwagę, że to V2 to mogę opuścić trochę dolną granicę, np na 6 tys - podobno tam ilość Nm jest niewiele mniejsza niż przy 7,5 tys.
A wiecie coś na temat zmiany biegów w pochyleniu?

Notturno SV napisał(a):
zbyt mocne odkręcenie gazu też może mieć negatywny wplyw na przyspieszanie


SV650 też to dotyczy? :D

I żeby nie było - nie robimy OT - gadanie o wykorzystaniu mocy wiąże się z tematem motocykla kolejnego po SV ;)


12 lut 2012, o 16:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dono napisał(a):
A więc spróbuję wyjaśnić, mianowicie rozchodzi mi się o to, że generalizujecie.
"Ja nie kupię mocnego sporta, bo wole mieć przyjemność z winkli niż odwijać na prostej" - mocnym sportem można polatać i po winklach i po prostej,

Owszem można, tylko pytanie - odwiniesz manetę w litrze z pełnej garści w szczycie zakrętu? Ja w małej SVce tak :-)
Dono napisał(a):
a że rossi nie umie dawkować gazu to jego sprawa, że mu tył ucieka :P

Mam nadzieję że to żart :-)
Dono napisał(a):
Do latania po winklach też potrzebna jest moc, jak sobie przypomnę końcówkę tego sezonu to straszna męczarnia była z SV-ką. Na szybszych winklach miałem do wyboru - wejść na wyższym biegu i mieć za mało pary na wyjściu, wejść niższym biegiem i wyjść na odcince lub wachlować biegami w środku zakrętu.

Moim zdaniem to problem skrzyni nie mocy. W mocniejszym moto jak odwiniesz szybciej przyspiesza i wcześniej w zakręcie musisz zmienić bieg. Poza tym nie rozumiem problemu, jak trzeba to zmieniam bieg i tyle :P
Dono napisał(a):
No albo wejść w zakręt wolniej i dać się objechać babci na skuterze nie mając przyjemności z winklowania :P Po to jest manetka, żeby sobie dawkować parę z pieca, a jak brakuje koników to nie da się więcej wykrzesać z motocykla. Oczywiście nie każdy potrzebuje 200KM, tak samo jak nie każdy umie wykorzystać 100% z maszyny. Ale lepiej mieć troszkę więcej, niż żeby zabrakło.


Ta, pamiętam miny ludzi w Radomiu jak nie mogli na swoich sportowych litrach dogonić Moniki Jaworskiej na CBR250, jedynie dwóch ludzi, jeden Hornetem, drugi ZXR400 za nią nadążali :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


12 lut 2012, o 19:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
skwaro napisał(a):
Ta, pamiętam miny ludzi w Radomiu jak nie mogli na swoich sportowych litrach dogonić Moniki Jaworskiej na CBR250, jedynie dwóch ludzi, jeden Hornetem, drugi ZXR400 za nią nadążali :-)


Nie mogli bo nasze tory są po prostu wolne.

_________________
BMW K1200S


12 lut 2012, o 19:42
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 146  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL